• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 -15110000-2 - М’ясо (яловичина на кістці охолоджена)

Завершена

2 808 720.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 043.60 UAH
Номер: 71eddfe8d0514710b0ccdb6e9af106f6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-19-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 19.03.2021 19:26 - 10.04.2021 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.03.2021 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 19.03.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 19.03.2021 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу. 16 UA-2020-12-09-012035-c 09.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 67) 577-68-67, toretto.kh@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами моніторингу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція від 22.11.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.12.2020 № 841, тендерні пропозиції Фізичної особи-підприємця Чичімова Олександра Вікторовича, Фізичної особи-підприємця Дмитрусенка Олександра Сергійовича та Фізичної особи-підприємця Нечипорука Володимира Петровича (далі – ФОП Нечипорук В.П.), протоколи прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 31.12.2020 №1031, від 04.01.2021 №04, від 11.01.2021 №34, скаргу до процедури та рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1715-р/пк-пз від 01.02.2021 року, протоколи прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.02.2021 №139 та №140, від 10.02.2021 №149, вимогу про усунення невідповідностей від 08.02.2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2021 року, договір поставки від 22.02.2021 № 107, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 22.02.2021 року. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовником в ході розгляду тендерної пропозиції ФОП Нечипорука В.П. виявлено невідповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації в частині не підтвердження наявності спеціалізованих транспортних засобів, оскільки в тендерній пропозиції ФОП Нечипорука В.П. надано довідку про наявність матеріально-технічної бази, в якій зазначено про можливість використання двох транспортних засобів: автомобіль ГАЗ 3302-414 (вантажний фургон ізотермічний-В) та автомобіль ГАЗ 33021 (вантажний фургон) але на автомобіль ГАЗ 33021 не надано будь-яких підтверджуючих документів, що він ізотермічний або рефрижератор. Так, відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону, Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, однійєю з вимог якого було надання документів, які підтверджують технічні характеристики другого автомобіля ГАЗ 33021 (ізотермічний або рефрижератор). Проте, ФОП Нечипорука В.П. завантажено нову довідку про наявність матеріально-технічної бази від 08.02.2021 року в якій узагалі відсутній автомобіль ГАЗ 33021. Також, на порушення вимог Замовника від 08.02.2021 року, ФОП Нечипоруком В.П. не надано жодного підтверджуючого документа щодо характеристик автомобіля ГАЗ 33021 (ізотермічний або рефрижератор). Таким чином, ФОП Нечипоруком В.П. не виконано вимогу Замовника щодо надання документів, які б підтверджували характеристики автомобіля ГАЗ 33021 (ізотермічний або рефрижератор). Крім того, моніторингом зазначеного питання встановлено, що пункт 5 додатку 4 до тендерної документації містить вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції згоди на обробку персональних даних відповідно до додатку 6 тендерної документації. Так, тендерна пропозиція ФОП Нечипорука В.П. містить інформацію щодо персональних даних наступних осіб: Пасічник Т.І. (договір про надання послуг від 14.12.2020 №975/15,0), Пасічник С.В. (договір про надання послуг від 22.12.2020 №987/15,0), Нечипорук В.П. (паспорт та код), Кравцов В.В. (довіреність від 24.12.2020 року). Проте, тендерна пропозиція ФОП Нечипорука В.П. містить згоду на обробку персональних даних лише Пасічника С.В. та Нечипорука В.П. Згода на обробку персональних даних, відповідно до вимог пункту 5 додатку 4 до тендерної документації, від Пасічник Т.І. та Кравцов В.В. у складі тендерної пропозиції ФОП Нечипорука В.П. відсутня. Таким чином, Замовником порушено вимоги абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника який не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, на порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Нечипорука В.П., визначив його переможцем та уклав з ним договір поставки від 22.02.2021 № 107 на суму 2 808 000,00 гривень. Моніторингом питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено, що на вимогу пункту 10 додатку 4 до тендерної документації ФОП Нечипоруком В.П. у складі тендерної пропозиції надано проект договору файлом «Згода з істотними умовами договору+проект договору.pdf». Проте, пункт 11.1 укладеного за результатом проведення процедури закупівлі договору поставки від 22.02.2021 № 107, не містить інформації, яка була передбачена проектом договору, а саме: «Цей договір укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Таким чином, Замовником порушено вимоги частини четвертої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 31.03.2021 17:48 - 15.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 31.03.2021 17:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Детально ознайомившись з інформацією про результати моніторингу від 31.03.2021 року закупівлі щодо порушення Замовником законодавства та неправомірне визначення Ф-ОП Нечипорук В.П. переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 -15110000-2 - М’ясо (яловичина на кістці охолоджена), ідентифікатор закупівлі - UA-2020-12-09-012035-c, вважаємо за необхідне зазначити наступне. 1. В ході проведення вищевказаної закупівлі одним з учасником, ФОП Чичімовим О.В. подано скаргу до Антимонопольного комітету України. За рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1715-р/пк-пз від 01.02.2021 року скаргу було задоволено частково, а саме: - довідка про найменування обладнання/матеріально-технічної бази не містить інформацію про устаткування, обладнання (в тому числі холодильне обладнання), складські приміщення; - у складі Пропозиції Переможця відсутні копії документів, що підтверджують правові підстави наявності матеріально-технічної бази. В результаті вищезазначеного Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1715-р/пк-пз від 01.02.2021 року прийнято рішення зобов'язати замовника скасувати рішення про визначення ФО-П Нечипорука В.П. переможцем процедури закупівлі – "Код ДК 021:2015 - 15110000-2 - М’ясо (яловичина на кістці охолоджена)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-09-012035-c. На виконання даного рішення замовником прийнято рішення щодо скасування рішення про визначення ФО-П Нечипорука В.П. переможцем процедури закупівлі – "Код ДК 021:2015 -15110000-2 - М’ясо (яловичина на кістці охолоджена)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-09-012035-c. Керуючись вимогами ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовником під час повторного розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в документах, що подані учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. З огляду на вказані невідповідності кваліфікаційним критеріям, передбаченим ст. 16 Закону, замовник прийняв рішення про розміщення повідомлення з вимогою усунути вказані невідповідності. Зокрема в частині надання пояснень стосовно того, чи має учасник в наявності устаткування, обладнання (в тому числі холодильне обладнання), складські приміщення та інше), необхідного для виконання договору та в разі їх наявності, надання копій документів, підтверджуючих правові підстави наявності відповідної матеріально-технічної бази, а також надання документів, які підтверджують технічні характеристики другого автомобілю (ізотермічний або рефрижератор). В результаті чого учасником, у зазначені строки, було надано всі необхідні документи, що вимагалися замовником на підтвердження кваліфікаційних критеріїв з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Крім того учасник надав відповідні документи, в яких чітко зазначено про те, що автомобіль є рефрижератором. Тобто ФО-П Нечипорук В.П. повністю підтвердив наявність другого автомобіля-рефрежиратора, який вимагався замовником. З огляду на вищевказане, замовник наголошує на тому, що ФО-П Нечипорук В.П. надав всі необхідні документи на підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно ст.. 16 Закону. Отже замовник своїми діями не порушив норми Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Згідно п. 5 Додатку 4 тендерної документації учасником було надано згоду на обробку персональних даних. Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних" (далі - Закон 2297) не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Виняток становлять лише випадки, визначені законом, і тільки в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Згідно ст.2 цього Закону 2297 персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. А значить лист-згода повинна подаватися від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції. Крім того, в тендерній документації замовником не вимагалося надання згоди на обробку персональних даних усіх осіб, які були зазначені в тендерній документації. Тобто замовником не порушено вимог Закону. 3. З приводу порушення п. 10 додатку 4 ТД замовник повідомляє про те, що вказане порушення було усунуто шляхом підписання ДУ № 1 від 06.04.2021 року про внесення відповідних змін (що не є істотними) до договору № 107 від 22.02.2021 року з ФОП Нечипорук В.П. та оприлюднено в електронній системі закупівель. Додаток: копія додаткової угоди № 1 від 06.04.2021 року до договору № 107 від 22.02.2021 року на одному аркуші.
Дата публікації звіту: 07.04.2021 16:40