-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Лот 1 - послуги з перевезення дітей за встановленим маршрутом: Н.Санжари - с. Стовбина Долина - с. Шпортьки - с. Судіївка - с. Дмитренки - с. Полузірря (школа) - Н.Санжари (19 учнів) (60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів); Лот 2 - послуги з перевезення дітей за встановленим маршрутом: с. Стовбина Долина – с. Твердохліби – с. Левенцівка – с. Плоске (школа) (26 учнів) (60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів)
на потребу 2021 року
Завершена
422 052.04
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.4% або 6 050.23 UAH
мін. крок: 1.4% або 6 050.23 UAH
Номер:
e3e631109ace449d80d6340e74fb07a2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-19-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.01.2021 00:00
Період моніторингу:
20.01.2021 15:50 - 11.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.01.2021 № 2
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 20.01.2021 № 2
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2020-12-08-008062-c, лоти 1-2, 08.12.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону;
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 2 пункту 1 та абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону;
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасності укладання договорів - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором (розірвання договору) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договорів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гуманітарного відділу виконавчого комітету Мачухівської сільської ради (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію замовника, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 08.12.2020 № 140 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників ФОП Бойко Геннадія Вікторовича та ФОП Галушко Людмили Григорівни; протоколи засідань тендерного комітету замовника (далі – протокол) від 28.12.2020 № 154 та від 28.12.2020 № 155; повідомлення про наміри укласти договори про закупівлю; договір про закупівлю від 11.01.2021 № 1 на суму 220183,08 грн. в т.ч. ПДВ, укладений між замовником та ФОП Бойко Геннадієм Вікторовичем, та договір про закупівлю від 11.01.2021 № 2 на суму 201474,80 грн. в т.ч. ПДВ, укладений між замовником та ФОП Галушко Людмилою Григорівною.
Моніторингом питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника, що не надав інформації у довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 12, 13 частини першої статті 17 Закону.
Слід вказати, що на виконання вимог частин першої та другої статті 17 Закону, замовник, пунктом 2 таблиці 1 розділу І додатку 2 до тендерної документації, вимагає від учасника процедури закупівлі інформацію у довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 5, 12, 13 частини першої та частині другій статті 17 Закону.
Встановлено, що учасник по лоту 1 - ФОП Бойко Геннадій Вікторович, надав: «Довідку щодо відсутності підстав, визначених у пунктах 5 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»», в якій зазначає інформацію про відсутність підстав визначених у пункті 5 частини першої та частини другої статті 17 Закону. Натомість, інформація про відсутність підстав, визначених у пунктах 12 та 13 частини першої статті 17 Закону вищевказаним учасником не надана.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію учасника, що не надав інформації у довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 12, 13 частини першої статті 17 Закону, що в порушення вказаної норми не здійснено замовником та визнано його переможцем по лоту 1.
Також учасник по лоту 2 - ФОП Галушко Людмила Григорівна, надала: «Довідку щодо відсутності підстав, визначених у пунктах 5 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»», в якій зазначає інформацію про відсутність підстав визначених у пункті 5 частини першої та частини другої статті 17 Закону. Натомість, інформація про відсутність підстав, визначених у пунктах 12 та 13 частини першої статті 17 Закону вищевказаним учасником не надана.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію учасника, що не надав інформації у довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 12, 13 частини першої статті 17 Закону, що в порушення вказаної норми не здійснено замовником та визнано його переможцем по лоту 2.
Також моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону, в частині не відхилення переможця, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Так слід вказати, що на виконання вимог частин першої та другої статті 17 Закону, замовник, частиною першою розділу ІІ додатку 3 до тендерної документації, вимагає від переможця процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надання замовнику документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 12, 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону .
Натомість, переможці по лотах 1 та 2, вищевказаних документів не надали, а тому їх тендерні пропозиції не відповідали вимогам тендерної документації замовника та підлягали відхиленню на підставі абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону, що всупереч вказаній нормі не здійснено замовником.
Натомість замовник уклав з переможцем по лоту 1 договір про закупівлю від 11.01.2021 № 1 на суму 220183,08 грн. в т.ч. ПДВ, та з переможцем по лоту 2 договір про закупівлю від 11.01.2021 № 2 на суму 201474,80 грн. в т.ч. ПДВ.
Період усунення порушень:
12.02.2021 22:32 - 27.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
12.02.2021 22:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області (дата публікації висновку 12.02.2021 р. 22:32) за результатами моніторингу закупівлі Гуманітарним відділом виконавчого комітету Мачухівської сільської ради були здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором (розірвання договору) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, а саме договір про закупівлю від 11.01.2021 № 1 на суму 220183,08 грн. в т.ч. ПДВ, укладений між замовником та ФОП Бойко Геннадієм Вікторовичем та договір про закупівлю від 11.01.2021 № 2 на суму 201474,80 грн. в т.ч. ПДВ, укладений між замовником та ФОП Галушко Людмилою Григорівною припинили свою дію з 19. 02. 2021 року, про що оприлюднено інформацію веб-порталі Уповноваженого органу у вигляді звітів про виконання договорів про закупівлю.
Дата публікації звіту:
19.02.2021 14:00