• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

природний газ

Закупівля здійснюється на очікувану вартість на 2021 рік. Сума забезпечення: 8 000.00 грн. (вісім тисяч гривень 00 копійок) гривень. 3.2.3. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. 3.2.4. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. 3.2.5. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Ямпільська спеціальна школа Хмельницької обласної ради (код ЄДРПОУ 22989974 , р/р UA768201720355189001000051358 в Держказначейській службі України, м.Київ, МФО 820172) суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. 3.2.6. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Інші вимоги до забезпечення встановлені у ТД.

Завершена

424 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 120.00 UAH
Номер: 7a497996bba3475d9f57758396a08ae1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-19-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.04.2021 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 19.04.2021 13:32 - 14.05.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 16.04.2021 № 260 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 16.04.2021 № 260 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі. Особа, відповідальна за здійснення моніторингу. 2. UA-2020-12-08-005755-c; 08.12.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Наталія Пушкар. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, pushkar.prozorro@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 травня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Ямпільської спеціальної школи Хмельницької обласної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.12.2020 № 26, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 28.12.2020, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРГАЗ ЕНЕРГО ПОСТАВКА», протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.12.2020 № 32, повідомлення про намір укласти договір від 29.12.2020, договір про закупівлю від 14.01.2021 № 21/208 (далі – Договір), додаткову угоду від 22.02.2021 № 1до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 22.02.2021, додаткову угоду від 15.04.2021 № 2 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 15.04.2021, пояснення від 26.04.2021 та документи, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 11.05.2021 14:02 - 15.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 11.05.2021 14:02

Запити/Пояснення