-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо, нафтовий газ скраплений)
Завершена
1 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Номер:
7f0e7a3802da481a8be1ba5cc883db15
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-05-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.01.2021 00:00
Період моніторингу:
05.01.2021 15:42 - 29.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.01.2020 № 1
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 04.01.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 04.01.2020 №1
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2020-12-07-003591-a 07.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 2 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов'язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківскої області (далі – Замовник) від 11.12.2020 року № 863, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Татнєфть - АЗС – Україна» (далі - ТОВ «Татнєфть - АЗС - Україна» або учасник-переможець), протокол засідання тендерного комітету від 28.12.2020 №1020, повідомлення про намір укласти договір від 28 грудня 2020, договір від 16.01.2021 №11.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник-переможець ТОВ «Татнєфть - АЗС - Україна» не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, пунктом 4 додатку 2 до тендерної документації, передбачено, що переможцем повинен бути наданий документ, з інформацією про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Згідно протоколу створення і перeвірки кваліфікованого електронного підпису тендерну пропозицію підписав директор Шарий Іван Леонтійович.
Крім того, згідно довіреності від 02.12.2019 №21/04-1518 право підпису має Кабенко Юрія Валентиновича.
Однак, у складі документів переможця надано довідку Міністерства Внутрішніх справ тільки на Кабенко Юрія Валентиновича, яким не підписувалась тендерна пропозиція.
Відповідно до абзацу 2 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Однак, на порушення до абзацу 2 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «Татнєфть - АЗС - Україна» та визначив його переможцем процедури закупівлі та 16.01.2021 уклав договір.
Період усунення порушень:
22.01.2021 16:15 - 06.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
22.01.2021 16:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Детально ознайомившись з інформацією про результати моніторингу закупівлі щодо порушення Замовником законодавства та неправомірне визначення переможця Учасника ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна», вважаємо за необхідне зазначити наступне.
Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 6 Додатку 4 цієї документації.
Тобто, Тендерною документацією передбачено можливість накладати кваліфікований електронний підпис як учаснику процедури закупівлі, так і уповноваженій особі учасника процедури закупівлі.
Згідно довіреності № 21/04-1518 від 02.012.2019 року, Кабаненка Юрія Валентиновича уповноважено:
- представляти інтереси Товариства та вести переговори щодо участі у тендерних процедурах;
- підписувати документи тендерних пропозиції учасника процедури закупівлі, подавати роз’яснення щодо змісту тендерної пропозиції;
- підписувати при укладенні:
а) договорів про закупівлю нафтопродуктів;
б) договори поставки нафтопродуктів з бюджетними підприємствами і організаціями.
Відтак, дана Довіреність не передбачає можливості накладати кваліфікований електронний підпис на тендерну пропозицію.
Як вбачається з Протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису, на тендерну пропозицію накладено кваліфікований електронний підпис Шарого Івана Леонтійовича, який відповідно до установчих документів ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна», є його директором.
Відповідно до ч. 2 ст. 39 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», до компетенції виконавчого органу товариства належить вирішення всіх питань, пов’язаних з управлінням поточною діяльністю товариства, крім питань, що належать до виключної компетенції загальних зборів учасників та наглядової ради товариства (у разі утворення).
Отже, представник учасника Кабаненко Ю.В. в межах своїх повноважень подав документи, оформлені у відповідності до вимог чинного законодавства та умов тендерної документації, за власноручним підписом.
Після чого, на виконання умов тендерної документації, було накладено кваліфікований електронний підпис директора Товариства, що не є порушенням п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, оскільки повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 6 Додатку 4 цієї документації, в повному обсязі.
Отже, пропозиція Учасника, ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна», в повній мірі відповідає умовам тендерної документації, підстави для відхилення тендерної пропозиції даного товариства відсутні.
Крім того, в матеріалах тендерної пропозиції, які було надано Замовнику, міститься інформація, що підтверджує вимоги ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема довідка Міністерства Внутрішніх справ на директора ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» Шарого Івана Леонтійовича.
Додаток: копія довідки Міністерства Внутрішніх справ на директора ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» Шарого Івана Леонтійовича на одному аркуші.
Дата публікації звіту:
28.01.2021 15:42