• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

М'ясо для закладів освіти

Завершена

808 020.61 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 311.00 UAH
Номер: 38fd5a4a3c98427a976df0d4d0c43687
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-03-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 03.06.2021 14:53 - 26.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.06.2021 246 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 02.06.2021 № 246 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2020-12-07-004095-b 07.12.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 99) 776-92-62, oksanazamula18@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону № 922. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Романов Д.О. встановлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31, частини одинадцятої статті 29, частини другої статті 32 Закону № 922. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2021 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Виконавчого комітету Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи з питань проведення державних закупівель відділу освіти Виконавчого комітету Біловодської селищної ради від 07.12.2020 № 344, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Романов Дмитро Олександрович (далі – ФОП Романов Д.О.) по Лотам 1- 4, протокол засідання тендерного комітету від 24.12.2020 № 381 по Лотам 1- 4, повідомлення про намір укласти договір, договір від 06.01.2021 № 4. Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 5.5 розділу 5 тендерної документації та відповідно до Додатку 5 тендерної документації встановив вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону № 922 у довільній формі, що є порушенням вимог частини третьої статті 17 Закону № 922. Моніторингом відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації встановлено невідповідність пропозиції ФОП Романов Д.О. по Лотам 1 та 2 умовам тендерної документації. А саме відповідно до Додатку 3 тендерної документації "Технічні вимоги на закупівлю продуктів харчування" від Учасника, якщо він не є виробником, вимагалось в обов'язковому порядку подати в складі тендерної пропозиції договір з постачальником або лист про намір співпраці у 2020 році за підписом керівника від виробника, офіційних представників, дистриб'юторів, дилерів, оптових або роздрібних покупців, у яких Учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику. Однак Учасником ФОП Романов Д.О. не надано підтвердження вищезазначених вимог з виробником ФОП Кукліна О.М. по Лоту 1-2 чим не виконано вимоги Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник по Лотам 1 та 2 не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Романов Д.О. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з ним договір. Вищезазначене призвело до порушення по Лоту 1 частини одинадцятої статті 29, відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею , по Лоту 2 пункту 3 частини другої статті 32 Закону, відповідно до якого тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Період усунення порушень: 16.06.2021 13:49 - 03.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 16.06.2021 13:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БІЛОВОДСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОВОДСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 92800, УКРАЇНА, ЛУГАНСЬКА ОБЛ., БІЛОВОДСЬКИЙ РАЙОН, СЕЛИЩЕ МІСЬКОГО ТИПУ БІЛОВОДСЬК, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, БУДИНОК 103 тел./факс: (06466)9-12-41, E-mail: bel_osvita628@ukr.net Код ЄДРПОУ 41845351 ___________________________________________________________________________________________________________ № 709 від 18.06.2021 р Заступнику начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяні ЖИХАР Шановна пані Тетяно ! В відповідь на порушення , виявлені органом державного контролю Державна Аудиторська служба України Північно- Східний офіс Держаудитслужби Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області , ID моніторингу UA-2021-06-03-000053 відділ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області інформує та дає пояснення щодо ІD моніторингу UA-2021-06-03-000053 закупівлі UA-2020-12-07-004095-b ( М'ясо для закладів освіти ) з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівлі аргументовані пояснення до висновку : Учасником закупівлі UA-2020-12-07-004095-b ( М'ясо для закладів освіти ) ФОП Романов Дмитро Олександрович у складі тендерної пропозиції не розмістив на сайті Прозорро копію договору № 01\12 від 01.12.2020 р з ФОП Кукліна Оксана Миколаївна , постачальником та лист вих № 11 від 01.12.2020р про намір про співпрацю у 2021 році за підписом керівника від виробника, у яких Учасник отримує товар та планує постачати у випадку перемоги Замовнику. Враховуючи значний об’єм документів та лист пояснення вих.№ 5 від 23.12.2020 р ,які надійшли на адресу Замовника було прийняте рішення про визнання переможцем закупівлі ФОП Романов Дмитро Олександрович. В підтвердження наявності відповідної документації надаємо копії підтверджуючих документів : - Лист пояснення вих.№ 5 від 23.12.2020 р; - Лист про співпрацю з ФОП Кукліна О.М. № 11 від 01.12.2020 р; - Копія Договору про співпрацю з ФОП Кукліна О.М. № 01\12 від 01.12.2020 ( файли в форматі PDF додаються.) В подальшій роботі будемо дотримуватись вимог діючого законодавства. Додатки : - Копії документів Лист пояснення вих.№ 5 від 23.12.2020 р; - Лист про співпрацю з ФОП Кукліна О.М. № 11 від 01.12.2020 р; - Копія Договору про співпрацю з ФОП Кукліна О.М. № 01\12 від 01.12.2020 З повагою, Уповноважена особа з питань проведення закупівель відділу освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради В.А.Чехлата 0951564612
Дата публікації звіту: 18.06.2021 15:35