• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

Завершена

686 880.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 434.40 UAH
Номер: fadf92333a6047009300781203aaebf1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-19-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.01.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 19.01.2021 13:40 - 10.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.01.2021 № 5 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.01.2021 № 5. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-12-04-002068-a 04.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 73) 168-77-83, vadim_korkunets@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до договору), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення вказаних порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до договору), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Крупецької сільської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію з додатками до неї, тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД», протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 23.12.2020 № 174, повідомлення про намір укласти договір, договір від 05.01.2021 № 176/21 з додатковою угодою до нього, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 21.01.2021 та 26.01.2021. Проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником 04.12.2020 оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю Природного газу на 2021 рік очікуваною вартістю 686 880,00 гривень. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021- 31 грудня 2021. При цьому в електронній системі закупівель Prozorro відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі та відповідні відображення у Річному плані закупівель на 2021 рік. Натомість оголошення про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі містить посилання на план закупівель на 2020 рік, що оприлюднений в електронній системі закупівель Prozorro за № UA-P-2020-12-04-001705-c (вкладка «Перейти до плану закупівель» оголошення про проведення). Згідно з частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Тобто, закупівля по вищевказаному предмету закупівлі проведена не у відповідності до вимог частини першої статті 4 Закону, в частині не відображення вищезазначеної процедури закупівлі у формі річного плану закупівель на 2021 рік.
Період усунення порушень: 05.02.2021 15:22 - 20.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 05.02.2021 15:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділом освіти, культури, туризму, молоді та спорту Крупецької сільської ради було розглянуто і взято до уваги висновок Державної аудиторської служби України Західний офіс держаудитслужби управління Західного офісу держаудитслужби в Рівненській області щодо моніторингу закупівлі UA-2020-12-04-002068-a Природний газ.
Дата публікації звіту: 11.02.2021 22:03

Запити/Пояснення