-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування та збереження ліфтів житлових будинків КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА КОНТОРА-1", що перебувають у господарському віданні замовника)
Завершена
1 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 500.00 UAH
Номер:
a0bf12dc4785493aa62ad825c6b86437
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-02-26-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.02.2021 00:00
Період моніторингу:
26.02.2021 11:38 - 23.03.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.02.2021 № 170
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 26.02.2021 № 170
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-12-04-004450-b 04.12.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, пункту п’ятого частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, пункту 3 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18.03.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 04.12.2020 № 110 зі змінами (далі – ТД), тендерні пропозиції ПП «МАГІСТР-ГРУП», ТОВ «МАКСВАН» (далі – Учасник), Приватне багатопрофільне підприємство «УКРГЕФЕСТ» (далі – Переможець), вимоги про усунення невідповідностей, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 24.12.2020, протокол розкриття, протокольні рішення (протокол) уповноваженої особи Комунального підприємства Броварської міської ради Київської області «Житлово-експлуатаційна контора-1» (далі – Замовник) від 28.12.2020 № 141, від 04.01.2021 № 146, від 05.01.2021 № 148, повідомлення про намір укласти договір від 05.01.2021, договір від 18.01.2021 № У92, пояснення Замовника від 04.03.2021.
Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію Учасника з підстав, зазначених у протокольному рішенні уповноваженої особи Замовника від 04.01.2021 № 146 (далі – протокольне рішення).
Так, перевіркою підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника, вказаних у протокольному рішенні, встановлено, що відповідно пункту 7 додатку № 4 ТД учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати діючу ліцензію на виконання робіт/надання послуг, передбачених предметом закупівлі, відповідно до вимог законодавства.
У складі тендерної пропозиції Учасника на підтвердження вищевказаної вимоги надано копію ліцензії, виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією України від 22.11.2017 № 55-Л та копію дозволу, виданого Головним управлінням Держпраці у Київській області № 101.18.32.
Також, у складі тендерної пропозиції Учасника наявний гарантійний лист, відповідно до якого у разі визначення Учасника переможцем процедури закупівлі він гарантує надати документи, які передбачені пунктом 6 додатку № 5 ТД.
Крім того, відповідно до пункту 2 частини 2 статті 41 Закону № 922-VIII переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, відповідно до вимог пункту 9 частини 1 розділу 3 ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про маркування або протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
На виконання вищевказаної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано лист-роз’яснення від 22.12.2020 № 402, відповідно до якого Учасник повідомляє, що інформації про маркування або протоколи випробувань, що підтверджують відповідність предмета закупівлі замовником (у разі потреби) тендерною документацією Замовника не передбачено.
Отже, Учасником виконано умови ТД в цих частинах.
Також, за результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД.
Відповідно до пункту 2.2. частини 2 додатку № 2 ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати відомості про проведення навчання та перевірку знань персоналу, що буде приймати участь у надання послуг за даною закупівлею, згідно з вимогами НПАОП 0.00-1.02.-08. «Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів», копії витягів з протоколів та посвідчень працівників, які будуть приймати участь у наданні послуг за даною закупівлею, надані документи повинні бути дійсними на період подачі пропозиції.
У складі тендерної пропозиції Переможця містяться копії посвідчень працівників, які будуть приймати участь у наданні послуг за даною закупівлею датовані 27.06.2019, які не є дійсними на період подання пропозиції.
Крім того, відповідно до відомостей, вказаних у витягах з протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 27.06.2019 № 81-186ВЕЕН-2019 та від 27.06.2019 № 81-186-ЕЛ-19 дата наступної перевірки 27.06.2020.
Таким чином, Переможцем не підтверджено наявності в працівників, які будуть приймати участь у наданні послуг за даною закупівлею, дійсних на період подання пропозицій, посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці.
При цьому, відповідно до частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак, Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз таке повідомлення.
Слід зазначити, що Замовником в електронній системі закупівель вже було розміщено щодо Переможця повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей
Отже, відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Враховуючи зазначене, в порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовником не відхилено тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Крім того, відхиливши тендерну пропозицію одного учасника відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII та не відхиливши пропозицію іншого, з вказаної підстави, Замовником порушено норм пункту п’ятого частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, зокрема принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
При цьому, що тендерна пропозиція безпідставно відхиленого Учасника на 493 401,00 гривень нижча від тендерної пропозиції Переможця.
Вищезазначене призвело до порушення пункту 3 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII, відповідно до якого тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
22.03.2021 12:47 - 06.04.2021 01:00
Дата публікації висновку:
22.03.2021 12:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель прийнято рішення розірвати Договір У92 від 18.01.2021 року з ПРИВАТНИМ БАГАТОПРОФІЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "УКРГЕФЕСТ" шляхом підписання Додаткової угоди про розівання даного Договору
Дата публікації звіту:
25.03.2021 15:15
Запити/Пояснення
Номер:
9cbcfa28b0a34d4981be2601700358c9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.03.2021 16:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.03.2021 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів КП «ЖЕК-1» здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e0d64779f8af4b73a5e114a4adbea20f
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Дата опублікування:
10.03.2021 17:03
Опис:
Комунальне підприємство Броварської міської ради Київської області «Житлово-експлуатаційна контора - 1» повідомляє, що перелік підстав нормативно-правового характеру зазначені в Додатку 1 до тендерної документації, а саме: в Технічних вимогах до предмета закупівлі, але додатково надаємо пояснення відносно вимог.