-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 90610000-6- Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з комплексного прибирання території Галицького району м. Львова)
Завершена
45 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 225 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 225 000.00 UAH
Номер:
1ff2a9c2db4d469a9f84e2c53f432ecd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-02-10-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.02.2021 00:00
Період моніторингу:
10.02.2021 13:47 - 04.03.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
45 UA-2020-12-03-007242-c 03.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ПП «ПАРКБУД» та Львівського КП «ШРП Галицького району», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 лютого 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Галицької районної адміністрації Львівської міської ради на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену тендерним комітетом від 03.12.2020 № 2/03-12, тендерну пропозицію Львівського комунального підприємства «Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району» (далі – Львівське КП «ШРП Галицького району») та приватного підприємства «ПАРКБУД» (далі – ПП «ПАРКБУД»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.01.2021, протокол засідання тендерного комітету від 21.01.2021 № 1/21.01, повідомлення про намір укласти договір від 21.01.2021, договір про закупівлю послуг від 05.02.2021 № 6 (далі – Договір), калькуляції до Договору, додаткову угоду від 05.02.2021 № 6/1 до Договору, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 19.02.2021 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
25.02.2021 16:35 - 03.03.2021 00:00
Дата публікації висновку:
25.02.2021 16:35
Запити/Пояснення
Номер:
170b60e4493848b5a5bec6cef027cb21
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.02.2021 13:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.02.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг за ДК 021:2015 - 90610000-6- Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з комплексного прибирання території Галицького району м. Львова) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-03-007242-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
64381641aba2482ea4974f300164d413
Назва:
На ваш Запит «Про надання пояснень» від 2021.02.18 13:24:55 відповідно до здійснення моніторингу № UA-M-2021-02-10-000078 від 10 лютого 2021 надаємо роз’яснення
Дата опублікування:
19.02.2021 15:44
Опис:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку, економіки та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.
Для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги), які приведені до єдиних умов.
Як інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції - офіційний вебсайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют - офіційний вебсайт Національного банку України.
Очікувана вартість – це гранична ціна послуг, яка формується за рахунок коштів бюджетних асигнувань.
Розмір бюджетного запиту опублікованого на сайті Львівської міської ради.
Договір укладено відповідно до бюджетних призначень ухвала Львівської міської ради від 29.12.2020 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2021 рік».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формується відповідно до нормативно-правових актів України.
Відповідно до Ухвали Львівської міської ради №376 від 21.04.2011 «Про Правила благоустрою м.Львова»:
Роботи з прибирання території міста проводяться відповідно до цих Правил, інших нормативно-правових актів, технологічних рекомендацій відповідних галузей міського господарства.
Межі прибирання територій між підприємствами, установами, організаціями та присадибними ділянками громадян визначають виконавчі органи міської ради з врахуванням задокументованих правових підстав на землю та прилеглих територій зі складанням погоджених з ними схем прибирання.
Прибирання території міста проводиться двічі на добу відповідно до п.4.2.10 цих Правил.
Період весняно-літнього та осінньо-зимового прибирання території міста встановлюється розпорядчим документом Львівської міської ради. На головних магістралях та вулицях з інтенсивним рухом транспорту роботи з прибирання територій виконуються у нічний час з 23-00 год. до 6-00 год.
Роботи з прибирання території дитячих, спортивних, господарських майданчиків, садів, дворів, доріг, тротуарів, внутрішньоквартальних проїздів здійснюються спеціалізованою малогабаритною (самохідною або ручною) прибиральною технікою з робочою шириною охоплення до 1,5 м. Тротуари шириною понад 3,5 м, а також внутрішньоквартальні проїзди і двори, слід прибирати машинами, призначеними для прибирання проїжджої частини вулиць (при задовільній несучій спроможності покриттів). Місця, які недоступні для прибиральної техніки, прибираються вручну до початку роботи прибиральної техніки на вулицях міста.
В літній період прибирання, підмітання, миття та поливання території проводиться вручну (зі спеціальних водогінних систем) чи за допомогою спецмашини у ранкові або пізні вечірні години.
Після закінчення миття та поливання проїжджої частини здійснюється миття тротуарів. Час прибирання повинен бути узгоджений з графіком роботи поливально-мийних машин.
Проведення зимових прибиральних робіт з очищення тротуарів під час снігопаду (зсування і підмітання снігу) здійснюється з періодичністю та за технологією, встановленими відповідними галузевими нормами та правилами.
Також, відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів» від 16.10.2020 № 2807-IV:
Підприємства, установи та організації у сфері благоустрою населених пунктів зобов'язані:
- утримувати в належному стані об’єкти благоустрою (їх частини), що перебувають у їх власності або користуванні, а також визначену правилами благоустрою території населеного пункту прилеглу до цих об’єктів територію;
- у процесі утримання об'єктів благоустрою (їх частин) дотримуватися відповідних технологій щодо їх експлуатації та ремонту, регулярно здійснювати заходи щодо запобігання передчасному зносу об'єктів, забезпечення умов функціонування та утримання їх у чистоті й належному стані;
Власник або балансоутримувач об’єкта благоустрою вулично-дорожньої мережі населеного пункту забезпечує утримання такого об’єкта з необхідною кількістю машин, механізмів, спеціалізованої техніки, посипних матеріалів та реагентів.
Відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 №54 «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів»:
- роботи з утримання вулиць та доріг у літній період поділяють на такі групи: підмітання, поливання, миття;
- роботи, виконувані у зимовий період, поділяються на такі групи: снігоочищення, видалення снігу та сколу, боротьба із слизькістю доріг, ліквідація ожеледі.