• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Будівельно-монтажні роботи за проєктом "Реставрація терапевтичного відділення № 1 стаціонару № 1 Комунального некомерційного підприємства "Центральна міська лікарня" Міської ради міста Кропивницького" (коригування)"

1. Мова якою повинна готуватися тендерна пропозиції є українська. 2. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до вимог тендерної документації

Завершена

13 660 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 136 600.00 UAH
Номер: 897ea5dc8d0c484292956bbd54b44fb8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-11-000120
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.06.2021 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 11.06.2021 14:35 - 07.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.06.2021 № 368 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.06.2021 № 368. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 41. UA-2020-12-03-006395-cВиявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомирська, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.), +38 (0 67) 941-63-70, fleraalla74@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини 4 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов укладеного договору законодавству установлено, що укладений договір про закупівлю не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, частини 1 статті 41 Закону, пунктам 17, 83 та абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 15.01.2021 року № 01-21 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України в межах законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідність умов укладеного договору законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Міської ради міста Кропивницького (далі- Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника від 03.12.2020, тендерну пропозицію переможця ПП «Кабекслайн», протокол засідання тендерного комітету від 28.12.2020 № 121-20, повідомлення про намір укласти договір від 28.12.2020, договір про закупівлю від 15.01.2021 року № 01-21, з додатковою угодою від 26.02.2021 № 1/01-21, повідомлення про внесення змін до договору від 03.03.2021 року та пояснення Замовника з копіями документів, що надані через електронну систему закупівель 15.06.2021. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація Замовника в тендерній документації (Додаток № 6 тендерної документації) містить посилання на конкретну торгову марку та виробника («Airpol» та «Сamozzi») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. Відповідно до Додатку № 6 «Відомість обсягів робіт» тендерної документації передбачено перелік та обсяги робіт, які є предметом процедури закупівлі. Зокрема, вищевказаним Додатком № 6 тендерної документації, передбачено виконання робіт протипожежного призначення (нанесення вручну в один шар покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні і вертикальні поверхні металевих конструкцій, виконання яких передбачено пунктом 283 локального кошторису 2-1-9 Додатку № 6 тендерної документації, в кількості 211,32 м2), виконання яких відповідно до пункту 13 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та пункту 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852, підлягають обов’язковому ліцензуванню. Слід зазначити, що підпунктом 2 пункту 3 розділу 6 тендерної документації встановлено умову, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Також, відповідно до пункту 2 частини 2 статті 41 Закону передбачено, що учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації. Однак, відповідно до наданого Замовником 15.06.2021 пояснення через електронну систему закупівель та копій документів (на 252 – ох сторінках), що надані на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу від 14.06.2021, переможцем процедури закупівлі ПП «Кабекслайн» під час укладення договору надано лише ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2 та СС3), без надання ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення. Слід відмітити, що ліцензія на виконання робіт протипожежного призначення у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Кабекслайн» також відсутня. Враховуючи вищевикладене, моніторингом установлено, що учасником - переможцем торгів ПП «Кабекслайн» на порушення вимог підпункту 2 пункту 3 розділу 6 тендерної документації, під час укладання договору не надано ліцензію на виконання робіт протипожежного призначення, виконання яких входить до переліку робіт, що є предметом укладеного договору про закупівлю від 15.01.2021 № 01-21, чим не дотримано вимоги пункту 2 частини 2 статті 41 Закону. Отже, за результатами проведеного моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Кабекслайн» як таку, що не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру відповідно до частини 2 статті 41 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов укладеного договору законодавству установлено, що Замовником з ПП «Кабекслайн» укладено договір про закупівлю від 15.01.2021 року № 01-21, пунктом 7.3 якого встановлено умову, що гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить менше десяти років (шість років) від дня його прийняття замовником, що не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацу 3 пункту 103 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668), та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону. Крім того, в укладеному договорі про закупівлю від 15.01.2021 року № 01-21 відсутні календарний графік виконання робіт та план фінансування робіт, які мають бути його невід’ємними частинами, що не відповідає вимогам пунктів 17 та 83 Постанови № 668 та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 16.06.2021 17:23 - 03.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 16.06.2021 17:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Доброго дня. Надаємо пояснення щодо усунення порушень. З зазначеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-03-006395-c зауваженнями Управління капітального будівництва погоджується. Проте розірвати договір від 15.01.2021 року № 01-21 не має можливості, оскільки на момент проведення моніторингу будівельно-монтажні роботи по зазначеному договорі виконані. У зв'язку з цим в системі закупівель прозоро буде розміщено звіт про виконання договору про закупівлю у відповідності до вимог статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі". Поряд з тим зобов'язуємось та гарантуємо не допущення виявлених зауважень в подальших закупівлях.
Дата публікації звіту: 22.06.2021 16:24

Запити/Пояснення