• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

20П-106_76210000-8 - Послуги, пов'язані з видобуванням нафти (Комплексні газоконденсатні та комплексні газогідродинамічні дослідження на родовищах ГПУ "Полтавагазвидобування": Лот № 1 - ДК 021:2015 76210000-8 - Послуги, пов'язані з видобуванням нафти (Комплексні газоконденсатні дослідження на родовищах ГПУ "Полтавагазвидобування"); Лот № 2 - ДК 021:2015 76210000-8 - Послуги, пов'язані з видобуванням нафти (Комплексні газогідродинамічні дослідження по свердловинах ГПУ "Полтавагазвидобування")

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації

Завершена

22 118 295.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 60 000.00 UAH
Номер: a9b85d4e3dc5401194e3976e6242a23b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-18-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.11.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 18.11.2021 15:16 - 10.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.11.2021 № 713 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.11.2021 № 713. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-12-03-006841-b, 03.12.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/14497-2021 від 15.11.2021. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій, допущення їх до аукціону та визначення переможця тендеру по Лотах 1 та 2 встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, укладення з переможцем договору, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо розірвання укладених за результатами тендеру за Лотами 1 та 2 договорів з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, письмово звернутися до Дочірнього підприємства ПРАТ «НАК «НАДРА УКРАЇНИ» «УКРАЇНСЬКИЙ ГЕОЛОГІЧНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР» та ТОВ «ІНФОГЕО» щодо розірвання договорів. Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення в подальшому порушень вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, а також вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону при правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, допущення їх до аукціону, визначення переможця тендеру та укладення з ним договору, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-11-26-004596-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; по Лоту 1 – реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ЮРАННА» ЛТД, Дочірнього підприємства ПРАТ «НАК «НАДРА УКРАЇНИ» «УКРАЇНСЬКИЙ ГЕОЛОГІЧНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР» та ТОВ «ІНФОГЕО», опубліковані повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей та опубліковані учасниками документи на виконання вказаних вимог, протокол засідання тендерного комітету №20П-106-1 від 09.02.2021, повідомлення про намір укласти договір, опубліковані переможцем торгів документи на підтвердження відсутності підстав, визначених відповідними пунктами статті 17 Закону, договір про надання послуг, пов’язаних з видобуванням нафти (ЛОТ № 1) від 23.02.2021 № 120/21; по Лоту 2 – реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ЮРАННА» ЛТД, Дочірнього підприємства ПРАТ «НАК «НАДРА УКРАЇНИ» «УКРАЇНСЬКИЙ ГЕОЛОГІЧНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР», ТОВ «ІНФОГЕО» та ТОВ «СЕРВІСЕНЕРГОГРУП», опубліковані повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей та опубліковані учасниками документи на виконання вказаних вимог, протокол засідання тендерного комітету №20П-106-2 від 09.02.2021, повідомлення про намір укласти договір, опубліковані переможцем торгів документи на підтвердження відсутності підстав, визначених відповідними пунктами статті 17 Закону, договір про надання послуг, пов’язаних з видобуванням нафти (ЛОТ № 2) від 23.02.2021 № 121/21. За нормою пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація Замовника (частина 3 розділу V) не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, що є порушенням пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до норм пункту 1 частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником опубліковано в електронній системі закупівель повідомлення з вимогами про усунення до 22.01.2021 учасниками ТОВ «ЮРАННА» ЛТД та ТОВ «ІНФОГЕО» (по Лоту 1) та ТОВ «ЮРАННА» ЛТД, ТОВ «ІНФОГЕО» та ТОВ «СЕРВІСЕНЕРГОГРУП» (по Лоту 2) невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасників процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до пункту 3 частини шістнадцятої статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Проте, на порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Замовником у повідомленнях з вимогами про усунення невідповідностей до 22.01.2021 учасниками ТОВ «ЮРАННА» ЛТД та ТОВ «ІНФОГЕО» (по Лоту 1 та по Лоту 2) не вказано посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до норм абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. За вимогою частини 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у цій тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання учасником кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію (для нерезидентів – у разі наявності). Отже, Замовником у тендерній документації встановлено вимогу щодо застосування учасниками саме кваліфікованого електронного підпису під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Проведеним моніторингом (перевіркою за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що на тендерні пропозиції ТОВ «ЮРАННА» ЛТД та ТОВ «ІНФОГЕО» (по Лоту 1 та Лоту 2), а також на тендерну пропозицію Дочірнього підприємства ПРАТ «НАК «НАДРА УКРАЇНИ» «УКРАЇНСЬКИЙ ГЕОЛОГІЧНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР» (по Лоту 1 та Лоту 2) учасниками накладено удосконалені електронні підписи, які з врахуванням норм Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованими електронними підписами (сертифікат – кваліфікований, тип носія особистого ключа – незахищений, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня). Згідно з частиною третьою статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Так, частиною 6 розділу 3 тендерної документації встановлено, що на підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону слід надати документи згідно з Додатком №2 до тендерної документації. У Додатку №2 до тендерної документації визначено, що учасники надають у складі тендерної пропозиції гарантійний лист відповідного змісту, у якому засвідчують про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною першою та частиною другою статті 17 Закону, зокрема: 1) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), не має не знятої та не погашеної у встановленому законом порядку судимості (пункт 5 ч. 1 ст. 17 Закону); 2) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), немає не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості (пункт 6 ч. 1 ст. 17 Закону). Проведеним моніторингом встановлено, що учасниками ТОВ «ЮРАННА» ЛТД, ТОВ «ІНФОГЕО» та Дочірнього підприємства ПРАТ «НАК «НАДРА УКРАЇНИ» «УКРАЇНСЬКИЙ ГЕОЛОГІЧНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР» у складі їхніх тендерних пропозицій по Лотах 1 та 2 надано гарантійні листи (№1362 від 03.12.2020, №105 від 22.12.2020 та №4255 від 24.12.2020 відповідно) про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону, у яких на підтвердження відсутності підстави згідно пункту 6 частини першої статті 17 Закону зазначено, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), немає не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості. За нормами пункту 6 частини першої статті 17 Закону підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі є те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Водночас, відповідно до частини першої статті 11 Кримінального кодексу України (далі – КК України) кримінальним правопорушенням є передбачене цим Кодексом суспільно небезпечне винне діяння (дія або бездіяльність), вчинене суб`єктом кримінального правопорушення. Згідно із статтею 12 КК України кримінальні правопорушення поділяються на кримінальні проступки і злочини (частина перша статті 12), кримінальним проступком є передбачене цим Кодексом діяння (дія чи бездіяльність), за вчинення якого передбачене основне покарання у виді штрафу в розмірі не більше трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або інше покарання, не пов’язане з позбавленням волі (частина друга статті 12). Таким чином, термін «кримінальне правопорушення» є узагальнюючим поняттям, яке охоплює, як злочини, незалежно від ступеня їх тяжкості, так і кримінальні проступки. Водночас, учасниками ТОВ «ЮРАННА» ЛТД та ТОВ «ІНФОГЕО» надавши у складі їхніх тендерних пропозицій по Лотах 1 та 2 гарантійних листів (№1362 від 03.12.2020 та №105 від 22.12.2020 відповідно) з інформацією про не засудження службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі за злочин, вчинений з корисливих мотивів, не надано підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пункту 6 частини першої статті 17 Закону, а саме про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі не було засуджено саме за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Проте, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЮРАННА» ЛТД, ТОВ «ІНФОГЕО» та ПРАТ «НАК «НАДРА УКРАЇНИ» «УКРАЇНСЬКИЙ ГЕОЛОГІЧНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР» по Лотах 1 та 2, а допущено їх до аукціону. Учасника ПРАТ «НАК «НАДРА УКРАЇНИ» «УКРАЇНСЬКИЙ ГЕОЛОГІЧНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР» визначено переможцем торгів по Лоту 1 та укладено з ним договір про надання послуг, пов’язаних з видобуванням нафти (ЛОТ № 1) від 23.02.2021 № 120/21 на суму 3 209 000,00 гривень. Учасника ТОВ «ІНФОГЕО» визначено переможцем торгів по Лоту 2 та укладено з ним договір про надання послуг, пов’язаних з видобуванням нафти (ЛОТ № 2) від 23.02.2021 № 121/21 на суму 14 000 000,00 гривень. Слід зазначити, що відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону. Також, відповідно до частини четвертої статті 32 Закону тендер може бути відмінено частково (за лотом).
Період усунення порушень: 03.12.2021 14:03 - 18.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.12.2021 14:03

Оскарження висновку в суді

Опис: Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі
Дата публікації: 16.12.2021 17:09
Дата відкриття провадження: 21.12.2021 15:00
Номер відкриття провадження: 640/37343/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України по процедурі відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 76210000-8 - Послуги, пов'язані з видобуванням нафти (Комплексні газоконденсатні та комплексні газогідродинамічні дослідження на родовищах ГПУ "Полтавагазвидобування": Лот № 1 - ДК 021:2015 76210000-8 - Послуги, пов'язані з видобуванням нафти (Комплексні газоконденсатні дослідження на родовищах ГПУ "Полтавагазвидобування"); Лот № 2 - ДК 021:2015 76210000-8 - Послуги, пов'язані з видобуванням нафти (Комплексні газогідродинамічні дослідження по свердловинах ГПУ "Полтавагазвидобування"), №20П-106, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-12-03-006841-b
Дата публікації звіту: 10.12.2021 10:58