• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Газове паливо (природний газ, код за ДК 021:2015 09123000-7)

Місцезнаходження замовника: вул. Киричука, 1, м. Ківерці, Волинська обл., 45200 Код: 43375352 Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівель документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), викладені іншими мовами ніж українська, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Всі інші документи (в тому числі інформація щодо підтвердження відповідності предмету закупівлі вимогам тендерної документації), що мають відношення до пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською чи російською мовами та завірені нотаріально. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

1 092 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 463.00 UAH
Номер: 0a523257d6ac47e4bec75ff6dbe1f3d7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-06-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.04.2021 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 06.04.2021 15:12 - 28.04.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.04.2021 № 231 Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.04.2021 №231 Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-12-02-012516-b від 02.12.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до істотних умов договору про закупівлю установлено порушення норм пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення істотних умови Договору до вимог законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема зменшення ціни природного газу за 1000 куб.метрів до обгрунтованої ціни та забезпечити повернення зайво оплачених коштів за отриманий природній газ так, як це може призвести до втрати Замовником активів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату проведення процедури відкритих торгів (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 12.04.2021 та від 21.04.2021. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Гуманітарного відділу Ківерцівської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 02.12.2020 №33 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕРНЕРІНГ» та товариства з обмеженою відповідальністю «СЕРВІС ГРУПП ЛТД», протоколи засідання тендерного комітету від 22.12.2020 №36 та від 24.12.2020 №37, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.01.2021 №20, від 25.01.2021 №33, від 28.01.2021 №37, повідомлення про намір укласти договір від 24.12.2020, договір про постачання природного газу від 12.01.2021 №212/21 (далі – Договір), додаткові угоди від 19.01.2021 №1, від 25.01.2021 №2, від 25.01.2021 №3, від 28.01.2021 №4, пояснення Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, що надані 15.04.2021 та 22.04.2021 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що Замовник вносив зміни до істотних умов Договору додатковими угодами від 19.01.2021 №1, від 25.01.2021 №3, від 28.01.2021 №4 шляхом збільшення ціни за одиницю товару – планову ціну природного газу за 1000 кубічних метрів, (з урахуванням ПДВ). На дату укладання Договору та станом на дати укладання додаткових угод до нього ціна природного газу відповідно становила: Договір від 12.01.2021 - 5248,99 грн. Додаткові угоди: від 19.01.2021 №1 – 5757,00 грн (початок дії з 13.01.2021), від 25.01.2021 №3 – 6316,00 грн (початок дії з 18.01.2021), від 28.01.2021 №3 – 6931,00 грн (початок дії з 22.01.2021). Замовником для підтвердження обґрунтування збільшення планової ціни природного газу згідно додаткової угоди від 19.01.2021 №1 за 1000 куб.м. до 5757,00 грн надано довідки Харківської торгово-промислової палати (далі - ХТПП) від 05.01.2021 №1770/20 та від 12.01.2021 №60/21 видані товариству з обмеженою відповідальністю «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» (далі – ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД»), в яких зафіксовано, що середньозважена ціна природного газу за 1000 куб.м. станом на 31.12.2020 становить 6344,48 грн та станом на 12.01.2021 – 7864,79 гривень. В наданих довідках зазначено, що інформація сформована згідно даних сайту ТБ «Українська енергетична біржа» www.ueex.com.ua. Додатковою угодою від 25.01.2021 №3 збільшено ціну природного газу за 1000 куб.м. до 6316,00 грн, та надано довідку ХТПП від 18.01.2021 №114/21 видану ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД», в якій зафіксовано, що середньозважена ціна природного газу за 1000 куб.м. станом на 13.01.2021 становить 8772,00 гривень. В наданій довідці зазначено, що інформація сформована згідно даних сайту ТБ «Українська енергетична біржа» www.ueex.com.ua. Додатковою угодою від 28.01.2021 №4 збільшено ціну природного газу за 1000 куб.м. до 6931,00 грн, та надано довідку ХТПП від 22.01.2021 №154/21 видану ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД», в якій зафіксовано, що середньозважена ціна природного газу за 1000 куб.м. станом на 21.01.2021 становить на хабі NCG – 9970,65 грн, GASPOOL – 9892,621 грн, TTF – 10232,07 грн та на CEGH 9670,67 гривень. В наданій довідці зазначено, що інформація сформована згідно даних сайту ТБ «Українська енергетична біржа» www.ueex.com.ua. Загалом за період з 13.01.2021 по 28.01.2021 додатковими угодами збільшено ціну природного газу на 31,70%. Умовами Договору на постачання природного газу для Замовника визначено післяоплату. Протокол розкриття тендерних пропозицій за закупівлею UA-2020-12-02-012516-b згідно електронного аукціону проведеного в електронній системі закупівель сформовано системою Prozorro 18.12.2020. Цінову пропозицію Учасником подано відповідно до правил аукціону. За даними вебсайту ТБ «Українська енергетична біржа» www.ueex.com.ua оприлюднено інформацію про середньозважені ціни на природний газ за результатами електронних біржових торгів за 1000 куб.м за кожний місяць на відповідні дати. Зокрема на сайті зазначено, що 18.12.2020 (дата проведення аукціону) ціна природного газу з ПДВ за 1000 куб.м становила 6344,48 грн., а станом на 13.01.2021(початок дії додаткової угоди №1) – 8040,52 грн, 18.01.2021 (початок дії додаткової угоди №3) – 8040,52 грн, 22.01.2021 (початок дії додаткової угоди №4) – 8040,77 грн, тобто величина зміни приведеної вартості середньозважена ціна з ПДВ (післяоплата) природного за 1000 куб.м. склала +26,74%. Тобто, враховуючи встановлену ціну зп 1000 куб.м. обгрунтоване збільшення ціни природного газу із врахуванням збільшення вартості на товарній біржі, відносно попередньої ціни мало не перевищувати 26,74%, що становить 6652,57 гривень. Таким чином, Замовник безпідставно вносив зміни до істотних умов Договору якими змінював ціну за одиницю товару, збільшуючи планову та фактичну ціну природного газу за 1000,0 куб.м. з урахуванням ПДВ додатковою угодою від 28.01.2021 №4 на 4,96% (31,7 %-26,74%), чим порушив вимоги пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону. На підтвердження отримання природного газу та його оплати Замовником, у відповідь на запит було подано до електронної системи закупівель Акти прийому-передачі природного газу № 1469 від 11.03.2021, №2255 від 16.04.2021 та платіжні доручення №33 від 15.03.2021, №35 від 15.03.2021, №37 від 15.03.2021, №40 від 15.03.2021, №173 від 15.03.2021, №319 від 19.04.2021, №50 від 19.04.2021, №65 від 19.04.2021, №56 від 19.04.2021, №67 від 19.04.2021, №61 від 19.04.2021 згідно яких фактично отриманий природний газ оплачений у повному обсязі. Всього протягом лютого-березня Замовником отримано природний газ в кількості 34,90721 тис. куб.метрів на загальну суму 241941,72 грн з ПДВ. Внаслідок безпідставного збільшення ціни природного газу на 4,96% або на 260,43 грн за 1000 куб.м. Замовником зайво оплачено коштів по завищеній ціні шляхом укладення додаткової угоди №4 до договору від 12.01.2021 №212/21, за отриманий природний газ на суму 9090,88 (34,90721 тис. куб.м х 260,43 грн), та недоотримано природного газу розрахунково в кількості 1,37 тис. куб.метрів.
Період усунення порушень: 29.04.2021 14:55 - 19.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 29.04.2021 14:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами висновку, складеного внаслідок проведення моніторингу, гуманітарним відділом Ківерцівської міської ради було підготовлено та надіслано до товариства з обмеженою відповідальністю «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» претензію щодо повернення зайво виплачених коштів по завищеній ціні у сумі 9090,88 грн. (дев’ять тисяч дев’яносто гривень вісімдесят вісім копійок). Щодо приведення до відповідності ціни, визначеної додатковою угодою №4 до Договору про постачання природного газу від 12.01.2021 №212/21 повідомляємо наступне. 06 травня 2021 року до гуманітарного відділу Ківерцівської міської ради на електронну адресу надійшов лист від ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» щодо розірвання Договору про постачання природного газу від 12.01.2021 №212/21 у зв’язку із стрімким зростанням вартості природного газу. Претензія та лист ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» додаються.
Дата публікації звіту: 07.05.2021 14:32

Запити/Пояснення