• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

за кодом CPV за ДК 021:2015: 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам’яне марки ГЖР (0-200); суміш вугілля кам’яного Г (Г2)/ГЖ (13-100))

Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції-7.1. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. 7.2. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення тендерної пропозиції: не вимагається Замовником. Умови надання банківської гарантії: не передбачається. Місце поставки товарів - заклади освіти Великомостівської міської ради Сокальського району Львівської області (згідно з тендерною документацією)

Завершена

763 507.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 818.00 UAH
Номер: 77046724100c4d7ea082f0e75454c874
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-16-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.01.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 16.01.2021 15:07 - 06.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.01.2021 № 10 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.01.2021 № 10. . Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:UA-2020-12-02-011490-b, 02.12.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема усунення вимог частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та недопущення таких порушень в подальшому, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 січня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Великомостівської міської ради Сокальського району Львівської області (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2020-12-02-011087-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 02.12.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «Західвуглетрейд»; ТОВ «Енік Енерджі Груп» (в частині правомірності відхилення пропозицій), ПП «Сузір’я», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 28.12.2020 № 196 та № 197, протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.12.2020 № 199, повідомлення про намір укласти договір від 29.12.2020; договір про закупівлю від 12.01.2021 № 7/01-21. Проведеним моніторингом встановлено, що тендерна пропозиція учасника ПП «Сузір’я» не відповідала умовам тендерної документації Замовника, зокрема умови проекту договору, наданого у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Сузір’я» не відповідають умовам проекту договору, наведеному у Додатку № 3 до тендерної документації Замовника (далі – Додаток № 3) - в Розділі IV Порядок здійснення оплати відсутні пункти 4.3 та 4.4 щодо застосування штрафних санкцій (штрафу, пені) за порушення терміну оплати. Як наслідок, в укладеному за результатами торгів договорі про закупівлю від 12.01.2021 № 7/01-21 також відсутні пункти 4.3 та 4.4 Розділу IV Порядок здійснення оплати проєкту договору. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Отже, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника торгів ПП «Сузір’я», який не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а укладено з ним договір про закупівлю від 12.01.2021 № 7/01-21 на суму 744 570 гривень.
Період усунення порушень: 26.01.2021 14:22 - 10.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 26.01.2021 14:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі товарів: за кодом CPV за ДК 021:2015: 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам’яне марки ГЖР (0-200); суміш вугілля кам’яного Г (Г2)/ГЖ (13-100)), тендерний комітет Великомостівської міської ради Сокальського району Львівської області повідомляє наступне: 1. Щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Сузір’я» умовам тендерної документації Замовника, зокрема умови проєкту договору, наданого у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Сузір’я» не відповідають умовам проєкту договору, наведеному у Додатку № 3 до тендерної документації Замовника (далі – Додаток № 3) - в Розділі IV Порядок здійснення оплати відсутні пункти 4.3 та 4.4 щодо застосування штрафних санкцій (штрафу, пені) за порушення терміну оплати. Відповідно до п. 1.1. ч. 1 Розділу 3 тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - підписаний проєкт Договору про закупівлю (Додаток 3 ТД), та Лист в довільній формі про погодження Учасника з істотними умовами договору. У тендерній пропозиції Учасника ПП «Сузір’я» містить файл «Частина 2.PDF» в якій останнім надано проєкт договору та лист про погодження Учасника з істотними умовами договору. Таким чином, ПП «Сузір’я» виконав вимогу п. 1.1. ч. 1 Розділу 3 тендерної документації. При цьому, Замовник звертає увагу, що в проєкті договору, який подано разом з тендерною документацією (в одному файлі) дані пункти відсутні (не передбачені), а отже Учасником було надано документ ідентичний до того, який міститься в складі тендерної документації у вигляді додатка. З огляду на вищевказане, а також відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» - це не може бути підставою для відхилення. Додатково повідомляємо, що відповідно до ч. 4 Розділу 6 тендерної документації: «Істотними умовами, які не можуть бути змінені при підготовці договору є: • предмет договору • ціну договору • строки. Отже, Замовник чітко вказує на умови договору, які не можуть бути змінені Учасником і умови оплати до цього переліку не входять, а отже підлягають незначному коригуванню. п. 4.2. ч. 4 Розділу 6: «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (в тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі». Оскільки умови договору не відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця закупівлі, ПП «Сузір’я» відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Проєкт договору оприлюднений Замовником є лише проєктом, тобто не є остаточною редакцією, а відповідно можливі уточнення та зміни до нього. В проєкті наданого Учасником також міститься Розділ 4 Порядок здійснення оплати, а отже суть та зміст проєкту зберігає свою значимість та відповідає проєкту, що поданий замовником. Таким чином, учасник надав всі документи, які вимагались тендерною документацією. При цьому, вся інформація, яка міститься в проєкті договору оприлюдненого замовником – наявна і в проєкті договору наданого Учасником-переможцем без суттєвих відхилень та без зміни істотних умов договору, що не може бути підставою для відхилення з підстав передбачених ст. 31 Закону. Зважаючи на вищевикладене, вважаємо, що пропозиція Учасника-переможця ПП «Сузір’я» відповідала всім вимогам тендерної документації і була правомірно акцептована замовником. Зважаючи на факт укладення Договору за підсумками процедури проведення закупівлі, а також на те, що вказаний Договір виконується належним чином, у Замовника відсутні зауваження та претензії до Учасника та якості поставки товарів, вважаємо неможливим усунути виявлені порушення законодавства в частині розірвання договору про закупівлю. Також повідомляємо, що виявлені порушення та зауваження, проаналізовано та будуть враховані у обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель у майбутньому, у тому числі – при оприлюдненні інформації, складанні тендерної документації та кваліфікації учасників. Для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому було проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету.
Дата публікації звіту: 01.02.2021 11:32