• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з реставрації та пристосування щойно виявленого об’єкта культурної спадщини – Будинок прибутковий по вул. В’ячеслава Липинського, 6 (колишня вул. Чапаєва) Шевченківського району м. Києва

Завершена

88 170 989.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 440 854.95 UAH
Номер: f89e5d6414704f36974de77f51422c65
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-13-000108
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.01.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.01.2021 19:09 - 04.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.01.2021 № 9 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 13.01.2021 № 9 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 31 UA-2020-12-02-002463-a 02.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МК МЕГАБУД» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Господарського суду міста Києва (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету 02.12.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МК МЕГАБУД» (далі – ТОВ «МК МЕГАБУД»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 18.12.2020, повідомлення про намір укласти договір від 18.12.2020, договір від 29.12.2020 № 218, пояснення Замовника від 22.01.2021, отримане через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у підпункті 1 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановив вимогу для надання учасниками у складі тендерних пропозицій, зокрема: документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції - у разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає документ, який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше). У складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «МК МЕГАБУД» не надав документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, що не відповідає підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Також установлено, що Замовник у підпункті 5.1 пункту 5 ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановив вимогу, що на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: - довідку в довільній формі про наявність в учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі, завірену підписом уповноваженої особи. У довідці необхідно вказати перелік обладнання із зазначенням найменування, кількості, періоду амортизації (підпункт 5.1.1); - довідку в довільній формі з описом організаційної структури учасника із зазначенням усіх посад, які необхідні для виконання робіт, які є предметом закупівлі, завірену підписом уповноваженої особи учасника (підпункт 5.1.2). Так учасник ТОВ «МК МЕГАБУД» у складі тендерної пропозиції надав: інформаційну довідку про наявність обладнання та механізмів для виконання робіт б/д б/н, яка не містить періоду амортизації; довідку-кількості, кваліфікації та досвіду працівників, які будуть виконувати роботу, що є об’єктом торгів б/д б/н, як не містить опису організаційної структури учасника, що не відповідає підпунктам 5.1.1 та 5.1.2 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Крім того, ТОВ «МК МЕГАБУД» у складі тендерної пропозиції не надав довідки про наявність працівників, чинних документів на відповідних працівників учасника, про навчання та/або перевірку знань: вимог Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, фото працівників у спецодязі, копію діючого дозволу на роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту або декларацію на відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метри, зареєстровану у відповідному територіальному органі держпраці, чим не дотримався вимог передбачених підпунктами 5.1.3, 5.1.4, 5.1.5 та 5.1.6 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «МК МЕГАБУД», як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону та уклав з ним договір. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Водночас Замовник у підпункті 5.4 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановив вимогу щодо надання учасником-переможці документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, на поштову адресу, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 Закону.
Період усунення порушень: 04.02.2021 18:49 - 19.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 04.02.2021 18:49

Оскарження висновку в суді

Опис: До Окружного адміністративного суду міста Києва подано адміністративний позов від 17.02.2021 вих. №04-11/110/21 про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель. Номер справи (провадження): 640/3886/21 Відомості щодо відкриття провадження відсутні.
Дата публікації: 18.02.2021 17:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 04.02.2021 в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (ID моніторингу UA-M-2021-01-13-000108) «Роботи з реставрації та пристосування щойно виявленого об’єкта культурної спадщини – Будинок прибутковий по вул. В’ячеслава Липинського, 6 (колишня вул. Чапаєва) Шевченківського району м. Києва» (ID закупівлі UA-2020-12-02-002463-a) із зобов’язанням усунути порушення у сфері публічних закупівель шляхом розірвання договору протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку. У зв’язку з тим, що Господарський суд міста Києва не погоджується з висновком, викладеним за результатами моніторингу закупівлі, повідомляємо про намір оскаржити його у судовому порядку. Інформацію про дату оскарження, про відкриття провадження у справі та номер такого провадження буде оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до вимог частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 10.02.2021 15:37

Запити/Пояснення