-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо
Всі документи які готуються учасниками повинні бути викладені Українською мовою
Завершена
406 515.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 065.15 UAH
мін. крок: 1% або 4 065.15 UAH
Номер:
75f440e6eb5145779dc7eddb33a8e872
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-02-19-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.02.2021 00:00
Період моніторингу:
19.02.2021 13:46 - 16.03.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.02.2021 № 117
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 19.02.2021.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
від 19.02.2021 № 117
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 4 UA-2020-12-02-008553-b 02.12.2020
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пунктів 8 та 9 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзаців першого та сьомого пункту першого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання Договору про закупівлю з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 березня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Баратівського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 01.12.2020 № 353; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ФОП Іванішина Л.О., ФОП Кривко О.А. та ФОП Гусєв А.О.; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 23.12.2020 № 389 та від 24.12.2020 № 397; повідомлення про намір укласти договір; договір від 12.01.2021 № 17 (далі – Договір про закупівлю).
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації для переможця не визначив спосіб підтвердження відсутності підстави, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону.
Крім того, встановлено, що в Додатку 2 до тендерної документації, строк надання переможцем інформації щодо підтвердження відсутності підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону не відповідає пункту 1 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Також встановлено, що на порушення абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності об’єднання учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону.
Моніторингом також встановлено, що зміст підстав, визначених в пункті 4 таблиці для юридичних осіб та пунктах 3, 4 таблиці для фізичних осіб Додатку 2 до тендерної документації не узгоджується з підставами, встановленими пунктами 5, 6 частини першої статті 17 Закону зі змінами, внесеними Законом України «Про внесення змін до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень» від 03.11.2020 № 954-IX, а саме: замість словосполучення «кримінальне правопорушення», Замовник в тендерній документації застосував термін «злочин».
Також встановлено, що Замовник на порушення частини третьої статті 32 Закону в тендерній документації зазначив підстави для відміни тендеру, що не передбачені частинами першою та другою статті 32 Закону.
Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення абзаців першого та сьомого пункту першого частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Іванішина Л.О. за ненадання обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Водночас, тендерним комітетом Замовника (протокол від 23.12.2020 № 389) учасника ФОП Іванішина Л.О. було визнано переможцем та прийнято рішення надіслати на адресу переможця повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Після отримання від цього учасника-переможця листа від 24.12.2020 № 119 про відмову від підписання договору про закупівлю тендерний комітет Замовника на підставі цього листа приймає рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Іванішина Л.О. (протокол від 24.12.2020 № 397) та розглядає тендерну пропозицію наступного учасника ФОП Кривко О.А.
Поряд з цим, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення абзаців першого та сьомого пункту першого частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Кривко О.А. за ненадання обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, відхиливши її лише за ненадання інформації, передбаченої статтею 17 Закону (протокол від 24.12.2020 № 397).
При цьому, на порушення пункту 9 частини першої статті 10 Закону Замовник в електронній системі закупівель не оприлюднив інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Кривко О.А. протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення, зробивши це 31.12.2020 року, тобто на сьомий день після прийняття відповідного рішення.
Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник, після розгляду наступної тендерної пропозиції учасника ФОП Гусєв А.О., на порушення пункту 8 частини першої статті 10 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі, а саме: рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів ФОП Гусєв А.О. прийнято тендерним комітетом 24.12.2020 (протокол № 397), проте, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір 31.12.2020 року.
Період усунення порушень:
15.03.2021 14:34 - 30.03.2021 01:00
Дата публікації висновку:
15.03.2021 14:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На сьогоднішний день даговір № 17 виконано в повному обсязі, в подальшому Ваші зауваження буде взято до уваги
Дата публікації звіту:
22.03.2021 16:30