• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія

категорія замовника- згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону. Мова підготовки тендерної пропозиції - українська.

Завершена

1 012 267.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 061.33 UAH
Номер: 4ff718f8d1cd47168c03b26816f4f7d9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-22-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 22.01.2021 11:45 - 13.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.01.2021 № 2 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 22.01.2021 № 2 Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-12-02-001290-c 02.12.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладання додаткових угод – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 02 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності укладання додаткових угод. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Долинська багатопрофільна лікарня» Долинської районної ради Івано- Франківської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.12.2020 №б/н, укладений договір про постачання електричної енергії споживачу від 15.01.2021 №15 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю (додаткова угода від 15.01.2021 №1) запитання до процедури. Між Замовником і ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» укладено Договір. Разом з тим, Замовник не оприлюднив Додаток №3 до Договору (Обсяги постачання електричної енергії), який відповідно до пункту 16.1 розділу 16 «Додатки до Договору» Договору є його невід’ємною частиною, чим порушив вимоги частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 02.02.2021 11:46 - 17.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 02.02.2021 11:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Враховуючи зауваження згідно висновку моніторингу по закупівлі, на усунення допущених Замовником помилок в електронній систкмі закупівель повторно розміщено відповідний договір у повному обсязі та додаткову угоду, що слідувала за ним.
Дата публікації звіту: 03.02.2021 15:28