-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Природний газ, код ДК 021:2015 - 09120000-6: Газове паливо
Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іноземною мовою, виданих іншими установами і підприємствами, такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Код товару, згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 09123000-7: Природний газ
Завершена
1 595 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 975.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 975.00 UAH
Номер:
97a3f10a286142069b194a2bd03f5229
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-06-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.04.2021 00:00
Період моніторингу:
06.04.2021 16:11 - 28.04.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.04.2021 № 153
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 06.04.2021 № 153
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-12-02-000249-c, 02.12.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства при укладанні договору встановлено порушення частини першої статті 41 Закону в частині застосування частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства при укладанні додаткових угод до договору встановлено порушення пункту 2 частини 5 статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при оприлюдненні договору та додаткових угод до нього - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме, шляхом припинення зобов’язань за договором (розірвання договору) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору, додаткових угод до нього та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконавчого комітету Петрівсько-Роменської сільської ради (далі – замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи замовника від 02.12.2020 № 118, зі змінами, внесеними протокольним рішенням уповноваженої особи замовника від 03.12.2020 № 120 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіс групп ЛТД» (далі ТОВ «Сервіс групп ЛТД», учасник); протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.12.2020; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.12.2020 № 132; повідомлення про намір укласти договір від 21.12.2020; договір про закупівлю природного газу від 04.01.2021 № 72/21; додаткові угоди до договору від 04.01.2021 №1, від 25.01.2021 № 2, від 26.01.2021 № 3, від 27.01.2021 № 4, від 29.01.2021 № 5; пояснення замовника, отримані через електронну систему закупівель від 23.04.2021 на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторингом установлено, що між замовником та ТОВ «Сервіс групп ЛТД» укладено договір про закупівлю природного газу від 04.01.2021 № 72/21 (далі - договір) на суму 969919,50 грн (з ПДВ). Кількість придбаного природного газу згідно з умовами договору становить 159500 куб. м по ціні 6081,00 грн за 1000 куб. м.
Моніторингом установлено, що замовник керуючись пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону уклав з ТОВ «Сервіс групп ЛТД» додаткові угоди до договору про збільшення ціни за одиницю товару від 25.01.2021 № 2 (з 6081,00 грн за 1000 куб. м. до 6688,00 грн), від 27.01.2021 № 4 (з 6688,00 грн за 1000 куб. м. до 7355,00 грн), від 29.01.2021 № 5 (з 7355,00 грн до 8090,00 грн).
Відповідно до пункту 2 частини 5 статті 41 Закону встановлено імперативну умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії.
З метою з’ясування наявності ознак порушень Управлінням в ході моніторингу через електронну систему закупівель надано запит замовнику щодо питання укладених додаткових угод та підстав для їх укладення.
Проаналізувавши надані замовником відповідь та копії документів на запит органу державного фінансового контролю встановлено, що при внесенні змін до істотних умов договору замовник керувався наступними документами: цінова довідка Харківської торгово-промислової палати (далі – Харківська ТПП) від 29.12.2020 № 1732/20, цінова довідка Харківської ТПП від 04.01.2021 № 1767/20, цінова довідка Харківської ТПП від 18.01.2021 № 114/21, цінова довідка Харківської ТПП від 22.01.2021 № 154/21, які були надані постачальником природного газу в якості підтвердження коливання ціни газу на ринку.
Моніторингом установлено, що дані, вказані у зазначених вище довідках Харківської ТПП, не відображають коливання ціни товару на ринку в бік її збільшення в період між укладанням договору від 04.01.2021 № 72/21 та додаткових угод від 25.01.2021 № 2, від 27.01.2021 № 4, від 29.01.2021 № 5.
Так, довідка цінова довідка Харківської ТПП від 29.12.2020 № 1732/20 не підтверджує коливання ціни на ринку електроенергії, оскільки видана 29.12.2020, тобто до дати укладання договору, а також містить інформацію стосовно середньозваженої ціни на природний газ станом на 29.12.2020 за результатами електронних біржових торгів на ТБ «Українська енергетична біржа».
Цінова довідка Харківської торгово-промислової ТПП від 04.01.2021 № 1767/20 не підтверджує коливання ціни на ринку електроенергії, оскільки містить інформацію стосовно середньозваженої ціни на природний газ станом на 04.01.2020 за результатами електронних біржових торгів на ТБ «Українська енергетична біржа».
Цінова довідка Харківської ТПП від 18.01.2021 № 114/21 не підтверджує коливання ціни на ринку електроенергії, оскільки містить інформацію стосовно середньозваженої ціни на природний газ на внутрішньодобовому ринку за результатами торгів на ТБ «Українська енергетична біржа» лише станом на 13.01.2021.
Цінова довідка Харківської ТПП від 22.01.2021 № 154/21 не підтверджує коливання ціни на ринку електроенергії, оскільки містить інформацію стосовно вартості природного газу на європейських хабах (газорозподільчих центрах) до кордону України станом на 21.01.2021.
Таким чином, укладання вказаних додаткових угод до договору суперечить вимогам пункту 2 частини 5 статті 41 Закону.
Також, в ході моніторингу установлено, що замовник передбачив поширення дії договору на період, що передує його укладанню.
Так, договір від 04.01.2021 набуває чинності з дати його підписання, а в частині постачання природного газу з 01.01.2021 та діє до 31.12.2021, а в частині проведення розрахунків – до їх повного виконання, що передбачено п.11.1 договору.
Щодо поширення дії договору про закупівлю на період, що передує його укладанню необхідно зазначити позицію Міністерства економічного розвитку і торгівлі України щодо застосування в процедурних договорах частини третьої статті 631 Цивільного Кодексу України (http://www.me.gov.ua/). Необхідно відмітити, що Міністерство економічного розвитку і торгівлі України є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику, зокрема, у сфері державних та публічних закупівель, на що вказує пункт 1 Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року № 459.
Так, Міністерством економічного розвитку і торгівлі України щодо вказаного питання зазначається.
Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання (пункт 6 частини першої статті 1 Закону).
Згідно з частиною першою статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення.
При цьому відповідно до пункту 13 частини першої статті 1 Закону конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Разом з тим частиною шостою статті 33 Закону встановлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Поряд з цим частиною сьомою статті 33 Закону передбачено, що у разі відмови переможця процедури закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею.
Крім того, статтею 32 Закону передбачені підстави для відміни замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.
Отже, зважаючи на можливість відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю, а також відміну замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, з підстав, передбачених Законом, а також з урахуванням особливостей, визначених Законом, під час проведення тендера, за результатами якого укладається договір про закупівлю застосування положень частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України у такому договорі про закупівлю не є можливим.
Беручи до уваги зазначену вище позицію Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, дія договору з 01.01.2021 (тобто до дати укладання 04.01.2021) суперечить частині першій статті 41 Закону в частині застосування частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України.
В ході моніторингу щодо вищевказаного питання замовнику направлено запит через електронну систему закупівель. Отримана відповідь не свідчить про відсутність порушень з даного питання.
Період усунення порушень:
26.04.2021 16:37 - 14.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
26.04.2021 16:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Доброго дня! У зв’язку з встановленням порушення законодавства у сфері закупівель Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, а саме: порушення частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та порушення пункту 2 частини 5 статті 41 Закону та з метою їх усунення шляхом припинення зобов’язань за договором (розірвання договору) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України виконавчим комітетом Петрівсько-Роменської сільської ради був надісланий лист до постачальника природного газу ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» з проханням розірвати договір від 04.01.2021 №72/21 (далі – Договір) (скан-копія листа додається). Також слід зазначити, що відповідно до частин 1,2,3 статті 188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором; сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором; Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. Відповідно до п. 12.2 Розділу 12 Договору, дія Договору припиняється у зв’язку із повним виконанням Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, за згодою Сторін, з інших підстав, передбачених чинним законодавством та цим Договором. Відповідно до п. 12.3 Розділу 12 Договору, зміни, доповнення та розірвання Договору здійснюються за взаємною згодою Сторін шляхом укладання додаткових угод, за виключенням випадків, визначених п. 5.3.8 цього Договору. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 30.04.2021 року до виконавчого комітету Петрівсько-Роменської сільської ради надійшло Повідомлення про розірвання Договору на постачання природного газу №72/21 від 04.01.2021 року за вих.№3062/21 від 29.04.2021 від ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» (скан-копія додається), в якому постачальник природного газу пропонує Споживачу припинити Договір на постачання природного газу №72/21 від 04.01.2021 на підставі пунктів 12.2 та 12.3 Договору, статті 188 Господарського кодексу України. Виходячи з вище викладеного, за згодою сторін Договір № 72/21 від 04.01.2021, укладений між виконавчим комітетом Петрівсько-Роменської сільської ради та ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД», буде розірвано відповідно до чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
30.04.2021 18:26
Запити/Пояснення
Номер:
aa105f8a06c6414e85573a6cadef5f51
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.04.2021 15:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.04.2021 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Природний газ» (ДК 021:2015: 09120000-6 - Газове паливо), очікуваною вартістю 1595000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-02-000249-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із наступного питання:
1. За даними електронної системи закупівель замовником внесені зміни до договору від 04.01.2021 № 72/21 (далі договір) шляхом укладання додаткових угод від 04.01.2021 № 1, від 25.01.2021№ 2, від 27.01.2021 № 4 та від 29.01.2021 № 5.
Чи укладено замовником додаткову угоду № 3 до договору, якщо так, з яких причин вказану додаткову угоду та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю не оприлюднено в електронній системі закупівель?
Прошу до пояснення надати вказану додаткову угоду, в разі її укладення.
2. На підставі яких документів збільшено ціну за одиницю товару - 1000 куб м з 6081,00 грн (з ПДВ) до 6688,00 грн (з ПДВ) додатковою угодою від 25.01.2021 № 2, до 7355,00 грн (з ПДВ) додатковою угодою від 27.01.2021 № 4 та до 8090,00 грн (з ПДВ) додатковою угодою від 29.01.2021 № 5?
3. Чим керувався замовник передбачивши в пункті 11.1 договору постачання природного газу з 01.01.2021, а саме до укладання договору (04.01.2021)?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
d3b64b6da14c44bfaf13d07e8c370ba7
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
23.04.2021 13:42
Опис:
Доброго дня! На Ваш запит надаємо наступні пояснення:
По першому питанню «За даними електронної системи закупівель замовником внесені зміни до договору від 04.01.2021 № 72/21 (далі договір) шляхом укладання додаткових угод від 04.01.2021 № 1, від 25.01.2021№ 2, від 27.01.2021 № 4 та від 29.01.2021 № 5. Чи укладено замовником додаткову угоду № 3 до договору, якщо так, з яких причин вказану додаткову угоду та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю не оприлюднено в електронній системі закупівель? Прошу до пояснення надати вказану додаткову угоду, в разі її укладення.» повідомляємо наступне: між замовником та постачальником була підписана Додаткова угода №3 до договору (скан-копія додається) про зміну реквізитів замовника, а саме: зміну одного розрахункового рахунку. Відповідно до п.11 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Відповідно до ч.7 ст.41 Закону у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. Зміна реквізитів замовника не є істотною умовою договору та не підпадає під частину п'яту статті 41 Закону, тому дана Додаткова угода не була опублікована в електронній системі закупівель.
По другому питанню «На підставі яких документів збільшено ціну за одиницю товару - 1000 куб м з 6081,00 грн (з ПДВ) до 6688,00 грн (з ПДВ) додатковою угодою від 25.01.2021 № 2, до 7355,00 грн (з ПДВ) додатковою угодою від 27.01.2021 № 4 та до 8090,00 грн (з ПДВ) додатковою угодою від 29.01.2021 № 5?» повідомляємо, що ціну за одиницю товару було збільшено на підставі таких документів (скан-копії додаються): цінової довідки Харківської торгово-промислової палати від 29.12.2020 № 1732/20, цінової довідки Харківської торгово-промислової палати від 04.01.2021 № 1767/20, цінової довідки Харківської торгово-промислової палати від 18.01.2021 № 114/21, цінової довідки Харківської торгово-промислової палати від 22.01.2021 № 154/21, які були надані постачальником природного газу в якості підтвердження коливання ціни газу на ринку.
На третє питання «Чим керувався замовник передбачивши в пункті 11.1 договору постачання природного газу з 01.01.2021, а саме до укладання договору (04.01.2021)?» повідомляємо наступне: відповідно до ч.1 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно ч. 3 ст.631 Цивільного кодексу України сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення. Відповідно до ч.5 ст.33 Закону з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю опубліковане замовником 21.12.2020, відповідно період оскарження закінчився 31.12.2020. Скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю подані не були. З 01.01.2021 року замовник мав право укласти договір. Та у зв’язку з тим, що з 01.01.2021 по 03.01.2021 були святкові та вихідні дні, технічно це не стало можливим. Але потреба у безперебійному постачанні природного газу для об’єктів замовника залишилась (так як на балансі виконавчого комітету знаходяться заклади освіти (дитячі садки, школи), заклади культури (клуби, сільські будинки культури, бібліотеки), фельдшерсько-акушерські пункти та АЗПСМ). Тому з метою недопущення припинення постачання природного газу на об’єкти, попередження аварійних ситуацій в системах газопостачання та системах опалювання приміщень виконання зобов’язань за договором розпочалось з 01.01.2021 до його підписання сторонами, а договір було укладено в перший робочий день після святкових та вихідних, тобто 04.01.2021.
Номер:
5cbd2542c4674cb0abc878e10c6a88a9
Назва:
Усунення порушення
Дата опублікування:
04.06.2021 10:05
Опис:
Договір про закупівлю природного газу №72/21 від 04.01.2021 року розірвано у зв'язку з неможливістю усунути порушення, виявлені за результатами моніторингу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області. Додаткова угода №8 про розірвання договору від №72/21 про закупівлю природного газу від 04.01.2021 року оприлюднена в електронній системі закупівель (системний номер закупівлі UA-2020-12-02-000249-c)