• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Молоко та вершки" (пастеризоване молоко 3,2%, ультрапастеризоване молоко 3,2%, сметана 20%, згущені вершки)

Завершена

1 463 783.84 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 318.92 UAH
Номер: a1e918bf1d6e4ab48f218ecc2ba2ee36
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-02-26-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.02.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.02.2021 11:49 - 23.03.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.02.2021 № 170 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 26.02.2021 № 170 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 27 UA-2020-12-01-003102-a 01.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, oksana1325499@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 8 частини 2 статті 21 Закону № 922-VIII, пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII, За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції Переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22.03.2021 Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 27.11.2020 № 148 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 17.12.2020, протокол розкриття, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МОЛОКО-КРАЇНА» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 23.12.2020 року, договір від 04.01.2021 № 05, пояснення Замовника від 10.03.2021. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону № 922-VIII опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Так, відповідно до пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 ТД Учасник процедури закупівлі повинен надати Замовнику договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності учасника процедури закупівлі на об’єкти матеріально-технічної бази, завірені належним чином таким учасником. В складі тендерної пропозиції Переможця відсутні договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності учасника процедури закупівлі, чим не дотримано вимог пункту 1.2 Додатку 1 ТД. Також, відповідно пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 ТД для підтвердження інформації щодо наявності експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або державної реєстрації потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів учасник надає копію чинного експлуатаційного дозволу, який видається відповідно до ст.23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». В складі тендерної пропозиції Переможця відсутній експлуатаційний дозвіл для потужностей з виробництва ДП «Дрінкс Україна» та ПАТ «Первомайський», чим не дотримано вимог пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 ТД. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. При цьому, в порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Вищезазначене призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII, якою передбачено, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Період усунення порушень: 25.03.2021 15:32 - 09.04.2021 01:00
Дата публікації висновку: 25.03.2021 15:32

Оскарження висновку в суді

Опис: Ухвала про відкриття спрощеного провадження в адміністративній справі без проведення судового засідання за №320/4415/21 від 20.04.2021 надійшла на електронну пошту Управління освіти і науки 30.04.2021 о 17:20 (після закінчення робочого дня)
Дата публікації: 05.05.2021 11:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Викладена в даному запереченні інформація є цілком об’єктивною, ґрунтується на вимогах чинного законодавства та документах викладених у системі електронних закупівель і повністю спростовує твердження щодо виявлених недоліків, які містяться у висновку Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-01-003102-a. Більш детально інформація наведена у вкладеному документі.
Дата публікації звіту: 31.03.2021 14:46

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • documentsForm: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 30.04.2021 15:19

Запити/Пояснення