• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

М'ясо свинини, м'ясо яловиче, м'ясо птиці

Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова (з урахуванням винятків, визначених тендерною документацією); застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).

Завершена

1 190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 050.00 UAH
Номер: 7aa6173a30fe46d099250b30475a2d7e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-10-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.09.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 10.09.2021 14:29 - 02.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 10.09.2021 № 523 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.09.2021 № 523. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2020-12-01-011154-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 304-12-32, berd.slava.83@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій учасників установлено порушення вимог частини 16 статті 29 та пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договорів про закупівлю по лотах № 1- 3 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Бердичівського ліцей-інтернату спортивного профілю Житомирської обласної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника по лоту № 1 ТОВ «КОВІНЬКО-КОВБАСИ», тендерна пропозиція учасника по лоту № 2 ТОВ «БЕРДИЧІВСЬКА КОВБАСНА ФАБРИКА», тендерні пропозиції переможця по лотах № 1 та № 3 ТОВ «БЕРДИЧІВСЬКА КОВБАСНА ФАБРИКА», тендерна пропозиція переможця по лоту № 2 ФОП ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 28.12.2021 № 7 - 9, від 31.12.2021 № 11, повідомлення про намір укласти договір по лоту № 1 від 30.12.2020, повідомлення про намір укласти договір по лотах № 2 та № 3 від 28.12.2020, договір про закупівлю по лоту № 1 від 15.01.2021 № 6 та додаткові угоди до нього від 15.02.2021 № 1 та від 08.09.2021 № 2, договір про закупівлю по лоту № 2 від 15.01.2021 № 5 та додаткова угода до нього від 22.02.2021 № 2, договір про закупівлю по лоту № 3 від 15.01.2021 № 4 та додаткова угода до нього від 08.09.2021 № 2, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю по лоту № 1 від 15.02.2021 та від 09.09.2021, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю по лоту № 2 від 22.02.2021, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю по лоту № 3 від 09.09.2021, та пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 17.09.2021 року. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація не містить посади та електронної адреси посадової особи замовника (Грішина Руслана Вікторовича), уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 28.12.2020 № 7, відхилено тендерну пропозицію учасника по лоту № 1 ТОВ «КОВІНЬКО-КОВБАСИ», яка за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), установленому статтею 16 Закону. Слід відмітити, що відповідно до абзацу 1 частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з тим, відповідно до пункту 1 частини 16 статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель стосується невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Проте, моніторингом установлено, що Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника по лоту № 1 ТОВ «КОВІНЬКО-КОВБАСИ» без розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «КОВІНЬКО-КОВБАСИ» в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, чим не дотримано вимоги частини 16 статті 29 Закону. Також, моніторингом установлено, що пунктом 1 розділу 3 тендерної документації встановлено умову, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» з накладанням КЕП уповноваженої на підписання документів особи. Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим». Однак, моніторингом установлено, що тендерні пропозиції переможця по лотах № 1 та № 3 ТОВ «БЕРДИЧІВСЬКА КОВБАСНА ФАБРИКА» та тендерна пропозиція переможця по лоту № 2 ФОП ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ містить накладений електронний підпис Морозова Дениса Михайловича (директор) та Якімця Віктора Івановича, за результатами перевірки яких на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підписів «удосконалений» на не захищеному носію, тобто вищевказані накладені електронні підписи не можуть вважатися кваліфікованими, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерні пропозиції переможця по лоту № 1 та № 3 ТОВ «БЕРДИЧІВСЬКА КОВБАСНА ФАБРИКА» та тендерну пропозицію переможця по лоту № 2 ФОП ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ, як такі, що не відповідали встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень: 20.09.2021 17:49 - 05.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 20.09.2021 17:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській обл.. Ознайомившись із висновком від 20.09.2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-01-011154-b Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, керуючись статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», адміністрація Бердичівського ліцею-інтернату спортивного профілю Житомирської обласної ради повідомляє. З метою вжиття заходів щодо усунення виявлених органами державного фінансового контролю порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, Замовником – Бердичівським ліцеєм-інтернатом спортивного профілю Житомирської обласної ради, прийнято рішення (протокол №127 від 23.09.2021 року) звернутися до: - ТОВ "БЕРДИЧІВСЬКА КОВБАСНА ФАБРИКА", з якими укладений Договір №6 від 15.01.2021 року щодо закупівлі ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (М'ясо свинини охолоджене): - ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ", з яким укладено Договір №5 від 15.01.2021 року щодо закупівлі ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (М'ясо яловиче охолоджене); - ТОВ "БЕРДИЧІВСЬКА КОВБАСНА ФАБРИКА", з яким укладено Договір №4 від 15.01.2021 року щодо закупівлі ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (М'ясо птиці), з пропозицією розірвати вищевказані договори з 27.09.2021 року шляхом укладення відповідних додаткових угод. 27.09.2021 року відповідні додаткові угоди укладені (скан-копії додаються), що підтверджують факт розірвання вищевказаних договорів. Додаток: скан-копії додаткових угод про розірвання Договору №6 від 15.01.2021 року, Договору №5 від 15.01.2021 року, Договору №4 від 15.01.2021 року протокол №127 від 23.09.2021 року; листи-звернення щодо розірвання договорів; Юрисконсульт, уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення закупівель/ процедур закупівель Грішин Р.В.
Дата публікації звіту: 27.09.2021 15:24

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договорів по лотах № 1-3
Дата публікації: 29.09.2021 16:53

Запити/Пояснення