• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт гуртожитку №4 Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна за адресою: 61045 м. Харків, пров. Отакара Яроша,13 (Інв.№103000117), а саме: 4 поверх у вісях 13-33 (Капітальний ремонт і реставрація за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7)

Документи тендерної пропозиції, що готуються безпосередньо учасником-резидентом України, повинні бути викладені українською мовою. Всі інші документи, що стосуються тендерної пропозиції, в тому числі проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, викладаються українською або російською мовою. Документи тендерної пропозиції учасника-нерезидента України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати автентичний переклад на українську мову, здійснений бюро перекладів. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

5 140 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 700.00 UAH
Номер: b3e104fe8e2b4558807fa7881dda7d5e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-05-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.01.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 05.01.2021 16:59 - 29.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.01.2020 № 1 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 04.01.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 04.01.2020 №1 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2020-12-01-007431-b 01.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 607-06-26, kurgan_anna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 16 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни тендеру відповідно до вимог пункту другого частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15.01.2021 Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 01.12.2020 №85/1, тендерна пропозиція ТОВ «ОБРІЙ-18» (далі - учасник-переможець), протокол щодо прийняття рішення від 24.12.2020 №85/2, повідомлення про намір укласти договір від 24.12.2020 року. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пунктом 6 розділу 6 до тендерної документації Замовником встановлена вимога, щодо надання забезпечення виконання договору у розмірі від 4,9% до 5%, що не відповідає вимогам пункту 16 частини другої статті 22 Закону (тендерна документація повинна містити розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати). Також, за результатом моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пункт 6 розділу 6 до тендерної документації не містять умов повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, чим порушено вимоги пункту 16 частини другої статті 22 Закону. Також, моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до вимог пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт зазначених учасником у тендерній пропозиції, складеною за формою та оригінали або копії посвідчень про проходження спеціального навчання і перевірку знань працівниками, які залучаються до виконання робіт з підвищеною небезпекою: мають право виконувати роботи на висоті (один або кілька працівників), згідно з наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (із змінами) та оригінали або копії посвідчень про проходження спеціального навчання і перевірку знань працівниками, які залучаються до виконання робіт з підвищеною небезпекою: мають право виконувати зварювальні роботи. Так, учасником - переможцем ТОВ «ОБРІЙ-18», у складі тендерної пропозиції, надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт визначених учасником у тендерній пропозиції від 11.12.2020 №2/5, яка містить дані про наявність: інженера – будівельника (посада) Козуб Віталія Степановича, який згідно наказу ТОВ «ОБРІЙ-18» від 07.02.2018 року №1 приступив до виконання обов’язків директора ТОВ «ОБРІЙ-18» та маляра (посада) Абалдуєва Анатолія Анатолійовича, який згідно посвідченню про те, що він пройшов чергову перевірку знань та показав необхідні знання з питань охорони праці і безпечних методів виконання робіт на висоті, верхолазних робіт в межах Правил НПАОП 0.00-1.15-07 працює на посаді верхолазу. Таким чином встановлено, що учасником-переможцем для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надані документи, які не відповідають один одному. Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, визнав його переможцем та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір від 24.12.2020 року. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень: 15.01.2021 10:45 - 30.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 15.01.2021 10:45

Оскарження висновку в суді

Опис: Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель вих. № 0102/27 від 28.01.2021 р.
Дата публікації: 28.01.2021 16:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку.
Дата публікації звіту: 21.01.2021 16:21