-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт комунального закладу «Лисичанський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 4 «Росинка», розташованого за адресою: вул. Юнацька, 98, м. Лисичанськ, Луганської області
Завершена
33 054 626.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 165 274.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 165 274.00 UAH
Номер:
2df7a6b7755341b49674f82925798bd5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-31-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.12.2020 00:00
Період моніторингу:
31.12.2020 12:02 - 27.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2020 № 377
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-12-01-001425-a 01.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «Строй-Клуб Плюс» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення такого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування Луганської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.11.2020 № 179, тендерну пропозицію приватного підприємства «Строй-Клуб Плюс» (далі – ПП «Строй-Клуб Плюс»), повідомлення про намір укласти договір від 28.12.2020, пояснення та документи, отримані 12.01.2021 через електронну систему закупівель, договір про закупівлю від 13.01.2021 № 1.
За результатами моніторингу установлено, що у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій копій ліцензій на право виконання робіт передбачених тендерною документацією, якщо отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України.
Так, у технічному завданні Замовник визначив обсяги робіт та витрат за предметом закупівлі, що підлягають ліцензуванню, зокрема, роботи визначені локальним кошторисом 2-1-7 на пожежну сигналізацію (додаток № 5 до тендерної документації).
ПП «Строй-Клуб Плюс» у складі тендерної пропозиції не надав ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, чим не дотримав вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Однак на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Строй-Клуб Плюс», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
19.01.2021 17:20 - 03.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
19.01.2021 17:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до частини 1 «Порядок подання тендерних пропозицій» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що Учасник подає для участі в закупівлі: «… копію ліцензії на право виконання робіт передбачених тендерною документацією, якщо отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України». На виконання цієї умови, учасником ПП «Строй-Клуб Плюс» у складі своєї тендерної пропозиції надано Ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів (файл «38.Ліцензія з додатком.PDF»).
Що стосується виконання робіт, передбачених локальним кошторисом 2-1-7 «На пожежну сигналізацію», то ці роботи виконуються спеціалізованою організацією з відповідною ліцензією, шляхом укладання учасником договору субпідряду. Вартість названих робіт, відповідно до кошторису учасника, складає 315852,08 грн. з ПДВ, що становить 1,2 % від пропозиції учасника. Враховуючи об’єм спеціалізованих робіт, учасник у складі своєї тендерної пропозиції не повинен був зазначати субпідрядну організацію, яка буде виконувати роботи з монтажу пожежної сигналізації, адже вимога про зазначення субпідрядних організацій у тендерній пропозиції діє лише для тих субпідрядних організацій, які будуть виконувати роботи в обсязі не менше 20%.
Виходячи з наведеного, Департамент не мав жодних правових підстав на відхилення тендерної пропозиції ПП «Строй-Клуб Плюс» у процедурі (UA-2020-12-01-001425-a).
Крім того, відповідно до пункту 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо, переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини 2 статті 31 цього Закону, а саме під час укладання договору про закупівлю. Так, ПП «Строй-Клуб Плюс», на виконання цієї вимоги, під час укладання Договору будівельного генпідряду, надало копію будівельної ліцензії свого підприємства, та копію ліцензії Підприємства, яке буде здійснювати роботи протипожежного призначення по об’єкту.
Дата публікації звіту:
26.01.2021 16:24
Запити/Пояснення
Номер:
649e941535c24a1aa2bd72fb04ac2e67
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.01.2021 16:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту комунального закладу «Лисичанський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 4 «Росинка», розташованого за адресою: вул. Юнацька, 98, м. Лисичанськ, Луганської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-01-001425-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
da5cf1f7574c4db6afd0f333621eedbd
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.01.2021 17:15
Опис:
Відповідно до «Примірної Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського
господарства України 18.02.2020 № 275, очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Разом з тим, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Отже, очікувана вартість закупівлі по об’єкту: «Капітальний ремонт комунального закладу «Лисичанський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 4 «Росинка», розташованого за адресою: вул. Юнацька, 98, м. Лисичанськ, Луганської області» (UA-2020-12-01-001425-a), розрахована відповідно до вищеназваного законодавства України та розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Відповідно до пункту 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надав підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником та відомість ресурсів до неї, які є частиною розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту. Саме ці документи і відображають технічні та якісні характеристики предмета закупівлі