-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 15110000-2 – «М'ясо»
мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - вказано у ТД
Завершена
427 050.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 270.50 UAH
мін. крок: 1% або 4 270.50 UAH
Номер:
6cdbe5800e024d318c1c3ec1fcbf2205
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-11-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2021 00:00
Період моніторингу:
11.11.2021 14:10 - 03.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.11.2021 № 699
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток № 1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 11.11.2021 № 699
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-11-30-009381-b від 30.11.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату проведення процедури відкритих торгів (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, в подальшому не допускати порушень законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиті заходи.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату проведення процедури відкритих торгів (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Цуманської селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженого із закупівель (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньморепродукти Плюс» (далі – ТОВ «Волиньморепродукти Плюс»), пояснення Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 11.11.2021, 16.11.2021, 23.11.2021 (далі – пояснення), повідомлення про намір укласти договір від 18.12.2020, договір від 04.01.2021 №1 та додаткова угода від 06.05.2021 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель за номером UA-2020-11-30-009381-b не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова №710).
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у пункті 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформаційну довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону.
Проте, суб’єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону.
Так, відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29 листопада 2016 року № 1256 (далі – Наказ МВС № 1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018 довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України фізичним особам надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС. Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи засудження за будь-якими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі і статті 149, 150, 150-1 Кримінального кодексу України (правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми). Умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури визначено Порядком доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений Наказом МВС №1256.
Отже, на порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не було встановлено способу документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави передбаченої у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону для переможця.
Період усунення порушень:
06.12.2021 11:32 - 21.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
06.12.2021 11:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку ДАСУ повідомляємо, що на офіційному веб-сайті Цуманської селищної ради розміщено "Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі" (https://gromada.org.ua/gromada/cumanska/news/1638787968/). В подальшому порушень законодавства про публічні закупівлі не буде.
Дата публікації звіту:
06.12.2021 12:58
Запити/Пояснення
Номер:
2a0c9df9d9484b1c9c8dda25db6d7a45
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
11.11.2021 15:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів «ДК 021:2015 15110000-2 – «М'ясо»» (код за ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-30-009381-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати URL-адресу розміщення інформації про закупівлю - посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі та датою публікації відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
53155f0d1ae14c39b2ab143fe7afbf7a
Назва:
Відповідь на запитання
Дата опублікування:
11.11.2021 16:34
Опис:
Очікувану вартість предмету закупівлі було визначено відповідно до середньоринкової вартості товару, згідно із даними Держстату (Цуманська селищна рада зверталась із запитом та отримала відповідь про середньоринкову вартість товару по області. Окрім цього, така інформація є відкритою та публікується щомісячно (http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/ct/sctp/Arch_sctp_u.htm)). Технічні, якісні характеристики товару обумовлені вимогами, передбаченими чинними нормативними актами (в т.ч. ДСТУ, ГОСТ і т.д.).
На веб-сайті Цуманської селищної ради відсутня інформація, передбачена постановою від 11 жовтня 2016 року № 710 (щодо даної закупівлі).
Номер:
74557cf0ad72472f9965c76ba7555a2a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.11.2021 09:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів «ДК 021:2015 15110000-2 – «М'ясо»» (код за ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-30-009381-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) На підставі якої інформації та документів внесені зміни до договору про закупівлю товарів від 04.01.2021 №1 додатковою угодою від 06.05.2021 №1 щодо зміни ціни за 1 кілограм м’яса свинини та яловичини?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2ad9ef1522bb431b841583a419d9c0c2
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
16.11.2021 11:34
Опис:
28.04.2021 року постачальник звернувся до Цуманської селищної ради із метою погодити підвищення ціни на товар, долучивши довідку із ГУ статистики у Волинській області, копія якої додається. Згідно з вказаною довідкою ціна на вирізку свинячу становить 131,87 грн. (підкреслюємо, що предметом закупівлі, згідно з технічних вимог Цуманської селищної ради, є свинина, вільна від кісток, тобто свиняча вирізка, а не звичайна свинина).
У зв’язку з цим 06.05.2021 року була підписана додаткова угода на збільшення ціни в межах 10 % (при тому, що ринкова ціна є значно більшою), яка була в подальшому завантажена в електронну систему.
Номер:
8dd0fab8fae242e88d3b091f615a573e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.11.2021 11:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів «ДК 021:2015 15110000-2 – «М'ясо»» (код за ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-30-009381-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Прошу надати листа про очікувану вартість предмету закупівлі на дату проведення аукціону, яку було визначено відповідно до середньоринкової вартості товару, згідно із даними Держстату (згідно відповоді від 11.11.2021 Цуманська селищна рада зверталась із запитом та отримала відповідь про середньоринкову вартість товару по області).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.