-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
свинина; тушки курчат-бройлерів заморожені; яловичина
під час проведення процедури закупівлі тендерні пропозиції готуються українською мовою
Завершена
354 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 10 620.00 UAH
мін. крок: 3% або 10 620.00 UAH
Номер:
793e4909406f40e09f844b597669be66
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-20-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.12.2022 00:00
Період моніторингу:
20.12.2022 18:54 - 11.01.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.12.2022 № 277
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.12.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
Від 20.12.2022 № 277
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
14 UA-2020-11-30-005388-c 30.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ФОП Шульгінова О.І., своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунальної установи Комарівського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету 30.11.2020 без номера, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.12.2020, тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Шульгінова Олега Івановича (далі – ФОП Шульгінов О.І.), протокол розкриття від 22.12.2020, повідомлення про намір укласти договір від 22.12.2020, договір про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти від 08.01.2021 № 1, додаткові угоди до Договору від 18.01.2021 № 1 та від 11.05.2021 №2.
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби 21.12.2022 про надання пояснень (інформації та документів) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, а також щодо інформації та документального підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по Договору (зокрема: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо), Замовник не надав відповіді, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
05.01.2023 10:50 - 20.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
05.01.2023 10:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Стосовно Ваших питань надаємо інформацію, а саме:
- виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб, що підтверджує що Шульгін О.І. є фізичною особою-підприємцем, сертифітикати наразі відсутні у зв'язку закінченням строку давності, але дані сертифікати є у самого постачальника.
- документальне підтвердження виконання договірних зобов'язань у вигляді видаткових накладних, які безпосередньо являються доказом поставки предмета закупівлі. Усі платежі стосовно Договору проводяться через Державну Казначейську службу, що унеможливлює витяг банківських виписок, так як наша установа є бюджетною.
Наразі уповноваженою особою є Скрильник Тетяна Анатоліївна, яка згідно Наказу КУ КПІ № 13-к від 28 січня 2021 року була прийнята на посаду фахівця з публічних закупівель(Додається).Відповіді не було надано у триденний термін, тому що була зміна майданчику. Причини переходу майданчика з'ясувати не вдалося, особа яка вела цей майданчик звільнилася. Насамперед хочу зазначити, що увесь час нами керувалася компанія, яка виконувала усі функції на майданчиках.(Договір додається), саме тому нам не відомі усі факти порушення, але ми розуміємо та повністю приймаємо наслідки. Згідно Наказу КУ КПІ № 2 від 3 січня 2020 року був створений тендерний комітет у такому складі: Голова комітету - директор Усов Євген Васильович, заступник голови - організатор культурно-дозвіллєвої діяльності Волкова Людмила Миколаївна, секретар - Харченко Віра Іванівна (Додається), а також був укладений Договір про надання консультаційних послуг з консультуванням у сфері публічних закупівель та проведенням торгів в електронній формі від 14 лютого 2020 року.
Дата публікації звіту:
06.01.2023 09:49
Запити/Пояснення
Номер:
1ef0d5d00eaa4f04ad0326aa6e932fef
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.12.2022 18:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Свинина; Тушки курчат-бройлерів заморожені; Яловичина» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-11-30-005388-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
2. Надайте інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань Договору (зокрема: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
928ca705b4ec463dab06fea59397613b
Назва:
Відповідь на запит та висновок з роз'ясненнями
Дата опублікування:
06.01.2023 09:44
Опис:
Стосовно Ваших питань надаємо інформацію, а саме:
- виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб, що підтверджує що Шульгін О.І. є фізичною особою-підприємцем, сертифітикати наразі відсутні у зв'язку закінченням строку давності, але дані сертифікати є у самого постачальника.
- документальне підтвердження виконання договірних зобов'язань у вигляді видаткових накладних, які безпосередньо являються доказом поставки предмета закупівлі. Усі платежі стосовно Договору проводяться через Державну Казначейську службу, що унеможливлює витяг банківських виписок, так як наша установа є бюджетною.
Наразі уповноваженою особою є Скрильник Тетяна Анатоліївна, яка згідно Наказу КУ КПІ № 13-к від 28 січня 2021 року була прийнята на посаду фахівця з публічних закупівель(Додається).
Відповіді не було надано у триденний термін, тому що була зміна майданчику. Причини переходу майданчика з'ясувати не вдалося, особа яка вела цей майданчик звільнилася. Насамперед хочу зазначити, що увесь час нами керувалася компанія, яка виконувала усі функції на майданчиках.(Договір додається), саме тому нам не відомі усі факти порушення, але ми розуміємо та повністю приймаємо наслідки.
Відповідальними особами, згідно Наказу КУ КПІ № 2 від 3 січня 2020 року був створений тендерний комітет у такому складі: Голова комітету - директор Усов Євген Васильович, заступник голови - організатор культурно-дозвіллєвої діяльності Волкова Людмила Миколаївна, секретар - Харченко Віра Іванівна (Додається), а також був укладений Договір про надання консультаційних послуг з консультуванням у сфері публічних закупівель та проведенням торгів в електронній формі від 14 лютого 2020 року.