-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги надання доступу до всесвітньої мережі Інтернет для Івано-Франківської дирекції АТ "Укрпошта" – 195 точок
Завершена
3 472 462.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 362.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 362.31 UAH
Номер:
cb1dcb4a8ede4e5788a0075ce7663a53
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-31-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2021 00:00
Період моніторингу:
31.03.2021 14:31 - 22.04.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
31.03.2021
№221
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 31.03.2021 №221
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-11-27-010834-b 27.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм, встановлених пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання щодо внесення змін до тендерної документації установлено порушення норм частини другої статті 24 Закону.
За результатами оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норм частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ІТ ЛЮКС» та ТОВ «КІМ» встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду та відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СЕРВІСНЕТ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору про закупівлю та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 19 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (в редакції від 22.11.2020 року) (далі – Закон), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ "Укрпошта" в особі Івано-Франківської дирекції (далі – Замовник) на 2021рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ "СЕРВІСНЕТ", ТОВ "КІМ", ТОВ "ІТЛЮКС", ТОВ "ІТ ЛЮКС ТЕЛЕКОМ", протокол рішення розгляду тендерної пропозиції від 26.02.2021 №6, повідомлення про намір укласти договір, договір №28/277 від 09.03.2021 (далі - Договір).
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу встановлено, що у Додатку 7 «Перелік документів для переможця процедури закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених статтею 17 Закону, а також документи що надаються для укладання договору*» до ТД Замовник вимагає від переможця торгів на підтвердження відсутності підстав передбачених частиною першою статті 17 Закону надати документи, що підтверджують відсутність підстав, а саме:
- документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 5 або 6 та 12 частини першої статті 17 Закону (довідка про відсутність не знятої чи непогашеної у встановленому законом порядку судимості за злочини, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) та за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми), за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом (далі - Довідка), що не відповідає вимогам встановленим пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, якою передбачено, що «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:
- фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку».
Таким чином, Замовником допущено порушення норм, встановлених пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону.
Замовником в окремому документі не оприлюднено у новій редакції тендерну документацію додатково до початкової редакції тендерної документації, чим порушено вимоги, встановлені частиною другою статті 24 Закону та вимоги частини статті 10 Закону.
На підставі протоколу розгляду тендерних пропозицій замовником допущено до аукціону тендерні пропозиції ТОВ "КІМ" та ТОВ "ІТЛЮКС".
Замовником у частині 4 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції скан - копію діючої ліцензії Учасника на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій із правом на технічне обслуговування та експлуатацію телекомунікаційних мереж або завірену копію рішення НКРЗ щодо внесення Учасника до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій.
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ІТ ЛЮКС» надано файл «НКРЗІ.jpg», який містить Повідомлення про включення до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій №04-9220/111 від 21.12.2016 року. При цьому, відповідно Реєстру операторів, провайдерів комунікацій Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації щодо ТОВ «ІТ ЛЮКС» міститься інформація про, а саме: вид та опис телекомунікаційних послуг, інформація про отримані ліцензії, дозволи, територія, на якій здійснюється діяльність у сфері телекомунікацій - надання послуг проводового доступу до Інтернету споживачам, зокрема забезпечення можливості з’єднання кінцевого обладнання споживача з Інтернетом з використанням підключення до проводової мережі за допомогою мідного або коаксіального кабелю, оптоволоконного підключення. FTTx.
При цьому, датою реєстрації цього повідомлення в НКРЗІ учасника ТОВ «ІТ ЛЮКС» вказано - 11.01.2021, тобто вже після закінчення періоду подання тендерних пропозицій (відповідно до інформації, що міститься у електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу, кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 28 грудня 2020).
Крім того, на цю ж вимогу, учасником ТОВ «КІМ» у складі своєї тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель тендерну пропозицію, яка містить документ «Реєстр НКРЗ (2).pdf» з Повідомленням про внесення змін до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій від 11.02.2015 №02-688/111.
При цьому, згідно даних Реєстру операторів, провайдерів комунікацій Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації щодо ТОВ «КІМ» міститься інформація про, а саме: вид та опис телекомунікаційних послуг, інформація про отримані ліцензії, дозволи, територія, на якій здійснюється діяльність у сфері телекомунікацій - надання послуг доступу до Інтернету операторам, провайдерам телекомунікацій в т.ч. ІР-транзит, зокрема надання послуг доступу до Інтернету, в т.ч. ІР-транзит, операторам, провайдерам телекомунікацій для надання послуг власним споживачам або іншим операторам, провайдерам. Надання послуг оператором здійснюється на підставі договору, укладеного з іншим оператором, провайдером.
При цьому, датою реєстрації цього повідомлення в НКРЗІ учасника ТОВ «КІМ» вказано - 18.01.2021, тобто вже після закінчення періоду подання тендерних пропозицій (відповідно до інформації, що міститься у електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу, кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 28 грудня 2020).
Також, у складі пропозиції учасників ТОВ «ІТ ЛЮКС» та ТОВ «КІМ» відсутня скан-копія ліцензії на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій із правом на технічне обслуговування та експлуатацію телекомунікаційних мереж або рішення НКРЗ щодо внесення до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій.
Таким чином, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерні пропозиції ТОВ «ІТ ЛЮКС» та ТОВ «КІМ» як такі, що не відповідають встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та допущено до аукціону.
Відповідно до частини другої статті 29 Закону, якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом.
Згідно пункту 2 частини другої статті 32 Закону Замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
19.04.2021 15:27 - 06.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
19.04.2021 15:27
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок осаржено до Івано-Франківського окружного адміністративного суду, вул. Незалежності, 46 м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 76018, E-mail: inbox@adm.if.court.gov.ua
Дата публікації:
05.05.2021 17:15
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
bdd745a60bd84da881134881027b3dc4
Назва:
Що до надання інформації за результатом постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду, від 02 листопада 2021 року у справі № 300/2106/21, якою Апеляційну скаргу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області задоволено
Дата опублікування:
22.11.2021 18:04
Опис:
Івано-Франківська дирекція АТ «Укрпошта» повідомляє, що з офіційного судового інформаційного веб-порталу «Судова влада України» 19.11.2021 стало відомо про винесення Восьмим апеляційним адміністративним судом постанови від 02 листопада 2021 року у справі № 300/2106/21, якою Апеляційну скаргу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області задоволено. Рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 06 липня 2021 року у справі № 300/2106/21 скасовано та прийнято нове рішення, яким відмовлено в задоволенні позову. Станом на 22.11.2021 вказану постанову АТ «Укрпошта» не отримано.
З урахуванням постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 02.11.2021 у справі № 300/2106/21, з метою виконання висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-27-010834-b від 19 квітня 2021 року, на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «ІТЛЮКС» направлено лист щодо розірвання договору № 28/277 від 09.03.2021 та два примірники додаткової угоди для підписання (копії додаються)