• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Кури бройлери заморожені 1-ї категорії; чверть куряча заморожена, філе куряче заморожене

Завершена

2 330 461.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 652.30 UAH
Номер: da2752ce139e4598bddbaedd9959a8ee
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-07-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.12.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 07.12.2021 11:40 - 30.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 07.12.2021 № 416 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-11-27-005746-a 27.11.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, osypova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської області на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.11.2020 № 257, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю фірма «Хазар» ЛТД (далі – ТОВ фірма «Хазар» ЛТД), повідомлення про намір укласти договір від 22.12.2020, договір про закупівлю від 11.01.2021 № 10 (далі - Договір), додаткові угоди від 16.01.2021 № 1, від 28.04.2021 № 2, від 15.09.2021, від 14.12.2021 № 4 та від 23.12.2021 № 5, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю. За результатами моніторингу установлено, що у пункті 5 розділу 3 тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції, зокрема, рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування (для транспортування предмету тендеру повідомленим в таблиці спеціалізованим автотранспортом). Також, передбачив надання документу про державну реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів щодо виду діяльності – реалізація (пункт 3 розділу 5 тендерної документації). Слід зазначити, що предметом даних торгів є товар, а саме: кури бройлери заморожені 1-ї категорії, чверть куряча заморожена, філе куряче заморожене. Товар повинен відповідати умовам ГОСТ, ДСТУ або ТУ, які діють на момент проведення процедури закупівлі (пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації). Згідно із розділом 10 Правил транспортування та зберігання Національного стандарту України ДСТУ 3143:2013 М’ясо птиці. Загальні технічні умови (зі зміною № 1) транспортні засоби для перевезення м’яса птиці мають відповідати таким вимогам, як зокрема, забезпечувати температуру, зазначену в пункті 4.3, протягом усього часу транспортування. Відповідно до пункту 4.3. температурний режим у товщі м’язів продукту повинен відповідати показникам, наведеним у таблиці 1. Так, таблицею 1 визначено, зокрема, що замороженим є м’ясо птиці, яке зберігається протягом усього періоду після заморожування температуру у товщі м’язів не вище ніж мінус 8 0С включно. Заморожене м’ясо не підлягає повторному заморожуванню. Учасник ТОВ фірма «Хазар» ЛТД у складі тендерної пропозиції надав рішення про державну реєстрацію від 09.02.2017 № 1778 «Про розгляд можливості присвоєння державного реєстраційного номера потужності ТОВ фірма «Хазар» ЛТД», повідомлення про державні реєстрації потужностей від 27.11.2017 № 39.1/1974 та від 15.05.2018 № 391/1480, відповідно до яких потужностям присвоєно особисті державні реєстраційні номери r-UA-20-29-1778, r-UA-20-29-2984 та r-UA-20-29-4025 відповідно, з метою їх використання за видом діяльності: діяльність, пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 0С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: транспортування та реалізація, чим не дотримав вимог пункту 5 розділу 3 та пункту 3 розділу 5 тендерної документації, оскільки не підтвердив можливість реалізації та постачання товару, який є предметом закупівлі, з дотриманням особливих (відповідних) умов його збереження. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ фірма «Хазар» ЛТД, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 28.12.2021 17:31 - 14.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 28.12.2021 17:31

Запити/Пояснення