-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Джерела безперебійного живлення (Мережі гарантованого електропостачання ГРЩ 1 та ГРЩ3 згідно проекту з зовнішнім щитом байпасу)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-11-02-011588-c, згідно технічних вимог і якісних характеристик (Медико-технічних вимог) предмета закупівлі «Мережі гарантованого електропостачання ГРЩ 1 та ГРЩ3 згідно проекту з зовнішнім щитом байпасу». Джерело фінансування: Державний бюджет України. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 1 736 днів назад
2 766 666.67
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 27 666.00 UAH
мін. крок: 1% або 27 666.00 UAH
Номер:
f929a2320c764543a6f39d40dd6071f8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-13-000100
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.08.2021 00:00
Період моніторингу:
13.08.2021 15:27 - 08.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.08.2021 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-11-27-006338-b 27.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами питання стану виконання рішення органу оскарження встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Вінур», ТОВ «ПЛАЙМТЕКС», ТОВ «АЛБАТ» (окрім питань, що були предметом розгляду колегії АМКУ)- порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом відміни тендеру, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державної установи «Інститут отоларингології імені професора О.С. Коломійченка Національної Академії медичних наук України» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та зміни до неї в редакції затверджену рішенням тендерного комітету від 05.12.2020
№ 20/015_зм_1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 29.12.2020 № 24007-р/пк-пз та від 21.01.2021 № 1063-р/пк-пз, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.12.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Вінур» (далі – ТОВ «Вінур»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПЛАЙМТЕКС» (далі – ТОВ «ПЛАЙМТЕКС»), товариства з обмеженою відповідальністю «АЛБАТ» (далі – ТОВ «АЛБАТ»), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 18.12.2020 № 20/015-р-1,
№ 20/015-р-2, повідомлення про намір укласти договір від 19.12.2020, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 20.08.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Вимогами частини двадцять другої статті 18 Закону визначено, що рішення органу оскарження є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються, у строк не пізніше 30 днів з дня його прийняття, у разі якщо таке рішення не було оскаржене до суду.
Так, Колегія АМКУ прийняла рішення 21 січня 2021 року № 1063-р/пк-пз (далі – Рішення № 1063), резолютивною частиною якого зобов’язала Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПЛАЙМТЕКС» та рішення про визначення ТОВ «АЛБАТ» переможцем за процедурою закупівлі — «Джерела безперебійного живлення (Мережі гарантованого електропостачання ГРЩ 1 та ГРЩ3 згідно проекту з зовнішнім щитом байпасу)».
Проте Замовник не виконав зазначене Рішення № 1063 Колегії АМКУ у строк визначений Законом, чим порушив частину двадцять другу статті 18 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень:
02.09.2021 09:00 - 17.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
02.09.2021 09:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі UA-2020-11-27-006338-b відмінити торги по закупівлі № UA-2020-11-27-006338-b (ДК 021:2015: 31154000-0 — Джерела безперебійного живлення), у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
02.09.2021 11:56
Запити/Пояснення
Номер:
ac8d105b26414b1886fab7bbf6d0cfc4
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
17.08.2021 14:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі джерела безперебійного живлення (Мережі гарантованого електропостачання ГРЩ 1 та ГРЩ3 згідно проекту з зовнішнім щитом байпасу) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-27-006338-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Чи укладено за результатами проведення процедури закупівлі договір з переможцем торгів - товариством з обмеженою відповідальністю «АЛБАТ» (далі – ТОВ «АЛБАТ»)?
2. У разі укладання договору, які причини його не оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу?
3. У разі не укладання договору з ТОВ «АЛБАТ» чи приймалось рішення про відміну торгів?
4. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fb52c3b728b6430c880847b9944f564d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.08.2021 18:54
Опис:
Державна Аудиторська служба України
Тендерного комітету
ДУ «Інституту отоларингології ім. проф. О.С. Коломійченка НАМН України»
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі джерела безперебійного живлення (Мережі гарантованого електропостачання ГРЩ 1 та ГРЩ3 згідно проекту з зовнішнім щитом байпасу) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-27-006338-b), надаємо наступні пояснення в межах поставлених питань:
- За результатами проведеної закупівлі договір з переможцем торгів ТОВ «Албат» не укладався.
- Жодних фінансових або інших зобов’язань між сторонами не виникало.
Рішення про намір укласти договір з переможцем торгів було ухвалено 19.12.2020 року при цьому строки визначенні в ч. 5 та ч. 6 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Станом на 31.12.2020 року договір з ТОВ «Албат» не було укладено. Після чого укладення такого договору у 2021 році було неможливе у зв’язку з закінченням бюджетного року, та відсутності фінансування на таку закупівлю на 2021 рік.
При цьому акцентуємо увагу на тому, що Замовником 17.03.2021 року було ухвалено рішення (Протокол № 34 від 17.03.2021 року – Додаток 1) визнати тендер по процедурі відкриті торги № UA-2020-11-27-006338-b (ДК 021:2015: 31154000-0 — Джерела безперебійного живлення), по якому 19 грудня 2020 року опубліковано повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі ТОВ "АЛБАТ" (2 761 000,00 грн.), таким що не відбувся, оскільки бюджетного фінансування у 2021 році для здійснення такої закупівлі не передбачено.
Зазначену інформація було опубліковано 17.03.2021 року о 15 год. 20 хв. в особистому кабінеті замовника (інф. з особистого кабінету Замовника на майданчику zakupki.prom.ua – Додаток 2).
Вважаємо що відсутність інформації про визнання тендеру таким що не відбувся технічною помилкою.
Додаток 1 - Протокол № 34 (два файли, стр.1 та стр.2) від 17.03.2021 року.
Додаток 2 - інф. з особистого кабінету Замовника на майданчику zakupki.prom.ua.
Номер:
973fbccbd2e84ec6a3ce1b3a86e1ff57
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.08.2021 18:55
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі джерела безперебійного живлення (Мережі гарантованого електропостачання ГРЩ 1 та ГРЩ3 згідно проекту з зовнішнім щитом байпасу) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-27-006338-b), надаємо наступні пояснення в межах поставлених питань:
- За результатами проведеної закупівлі договір з переможцем торгів ТОВ «Албат» не укладався.
- Жодних фінансових або інших зобов’язань між сторонами не виникало.
Рішення про намір укласти договір з переможцем торгів було ухвалено 19.12.2020 року при цьому строки визначенні в ч. 5 та ч. 6 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Станом на 31.12.2020 року договір з ТОВ «Албат» не було укладено. Після чого укладення такого договору у 2021 році було неможливе у зв’язку з закінченням бюджетного року, та відсутності фінансування на таку закупівлю на 2021 рік.
При цьому акцентуємо увагу на тому, що Замовником 17.03.2021 року було ухвалено рішення (Протокол № 34 від 17.03.2021 року – Додаток 1) визнати тендер по процедурі відкриті торги № UA-2020-11-27-006338-b (ДК 021:2015: 31154000-0 — Джерела безперебійного живлення), по якому 19 грудня 2020 року опубліковано повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі ТОВ "АЛБАТ" (2 761 000,00 грн.), таким що не відбувся, оскільки бюджетного фінансування у 2021 році для здійснення такої закупівлі не передбачено.
Зазначену інформація було опубліковано 17.03.2021 року о 15 год. 20 хв. в особистому кабінеті замовника (інф. з особистого кабінету Замовника на майданчику zakupki.prom.ua – Додаток 2).
Вважаємо що відсутність інформації про визнання тендеру таким що не відбувся технічною помилкою.
Додаток 1 - Протокол № 34 (два файли, стр.1 та стр.2) від 17.03.2021 року.
Додаток 2 - інф. з особистого кабінету Замовника на майданчику zakupki.prom.ua.