• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М`ясо (свинина, печінка куряча, стегно куряче, філе курки, куриця (тушка))

Завершена

1 684 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 422.00 UAH
Номер: 4426ae967ba9479081a0d59aa2df259e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-02-11-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.02.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 12.02.2021 11:06 - 06.03.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.02.2021 № 113 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 10.02.2021 № 113 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2020-11-27-000248-b 27.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 73) 103-26-58, vkomisaruk23@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21, частини 8 статті 12, частини 2 статті 24, пункту п’ятого частини першої статті 5 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02.03.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (далі – ТД), тендерні пропозиції ФОП Антропов Артем Вікторович, ТОВ «Марсі Фудс», ФОП Глушко Галина Михайлівна, ТОВ «Стартрейдінг», ФОП Випущенко Людмила Миколаївна, ФОП Соха Антон Володимирович (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 22.12.2020 № 189, від 04.01.2021 № 200, від 12.01.2021 № 203, від 13.01.2021 № 204, повідомлення про намір укласти договір від 13.01.2021 від № 205, договір від 12.02.2021 № 29. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Відповідно до норм частини 8 статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Однак, проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення частини 8 статті 12 Закону в тендерній документації (Додаток 5 до ТД) Замовником встановлено вимоги, що переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір повинен надати Замовнику наступні документи в оригіналах на паперовому носієві: 1) Довідка учасника, складена в довільній формі, за підписом керівника про те, чи вчиняла юридична особа, яка є учасником, корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Довідка не надається, якщо необхідна інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких на дату оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір є вільним. 2) Довідка учасника, складена в довільній формі, за підписом керівника про те, чи притягнуто службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. Довідка не надається, якщо необхідна інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких на дату оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір є вільним. 3) Оригінал або нотаріально засвідчена копія довідки, виданої органами внутрішніх справ, про те, чи була фізична особа, яка є учасником, або службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, виданої не раніше ніж за 10 календарних днів до дати надання вказаної довідки. Довідка не надається, якщо необхідна інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких на дату оприлюднення на веб – порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір є вільним. 4) Довідка учасника, складена в довільній формі, за підписом керівника про те, чи не було визнано учасника у встановленому законом порядку банкрутом та чи не відкрита ліквідаційна процедура. Довідка не надається, якщо необхідна інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких на дату оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір є вільним. 5) Оригінал або нотаріально засвідчена копія довідки органу Державної фіскальної служби про наявність або відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів). Довідка повинна бути чинною на дату надання. Довідка не надається, якщо необхідна інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких на дату оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір є вільним. Таким чином, встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання Замовнику документів у паперовому вигляді протягом десяти днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, суперечить вимогам частини 8 статті 12 Закону та відповідно є недотриманням принципів здійснення закупівель визначених у статті 5 Закону, зокрема, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Моніторингом встановлено, що відповідно до частини 2 статті 24 Закону № 922-VIII - зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Однак, в порушення частини 2 статті 24 Закону № 922-VIII Замовником не розміщено окремий документ з переліком змін, що вносилися, та положення ТД, до яких вносилися зміни, не відображено у вигляді закреслених даних. Крім того, моніторингом виявлено, що Замовник, відповідно до протоколу від 12.01.2021 № 204, неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Глушко Галина Михайлівна, у зв’язку з тим, що учасник не відповідає вимогам тендерній документації, а саме: 1. ФОП Глушко Галина Михайлівна не надано експертного висновку лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, що містить інформацію про перевірку відповідності зразку за вмістом мікотоксинів, пестицидів, радіонуклідів, токсичних елементів, за мікробіологічними показниками. 2. У наданій ФОП Глушко Галина Михайлівна декларації виробника м'яса курячого та печінки товароотримувачем є ПАТ «Миронівський хлібопродукт» Однак, щодо першої причини відхилення встановлено, що в складі пропозиції ФОП Глушко Галина Михайлівна надано експертні висновки Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 17.08.2020 № 002789/п20, від 15.10.2019 № 006394п/19, від 22.04.2019 № 000817п/19, в яких міститься інформація про перевірку відповідності зразку за вмістом мікотоксинів, пестицидів, радіонуклідів, токсичних елементів, за мікробіологічними показниками. Тобто, ФОП Глушко Галина Михайлівна не порушено умови ТД в цій частині. Щодо другої причини відхилення встановлено, що відповідно до Додатку 2 до ТД Замовником встановлено вимогу про те, що Учасник, для підтвердження якості товару, який планується до постачання, повинен надати як частину своєї пропозиції тендерних торгів наступні документи: • На м’ясо куряче (філе, стегно, тушка): - копію експертного висновку лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, що містить інформацію про перевірку відповідності зразку за вмістом антибіотиків, мікотоксинів, пестицидів, радіонуклідів, токсичних елементів, за мікробіологічними показниками, що виданий не раніше 2019 року. - копію декларації виробника на товар, що видана не раніше 2020 року. - декларацію постачальника про відповідність, складену відповідно до вимог в ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. • На печінку курячу: - копію експертного висновку лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, що містить інформацію про перевірку відповідності зразку за вмістом мікотоксинів, пестицидів, радіонуклідів, токсичних елементів, за мікробіологічними показниками, що виданий не раніше 2019 року. - копію декларації виробника на товар, що видана не раніше 2020 року. - декларацію постачальника про відповідність, складену відповідно до вимог в ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. На виконання вищезазначеної вимоги ФОП Глушко Галина Михайлівна в складі пропозиції надано декларації виробника на товар, де дійсно товароотримувачем є ПАТ «Миронівський хлібопродукт», однак Додаток 2 до ТД не містить вимоги про те, що в декларації виробника на товар товароотримувачем має бути Учасник. Тобто, ФОП Глушко Галина Михайлівна не порушено умови ТД в цій частині. Одночасно, аналізом встановлено, що Переможцем в складі пропозиції надано декларації виробника на товар, де товароотримувачем є ПАТ «Миронівський хлібопродукт». Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону № 922-VIII відхилено тендерну пропозицію ФОП Глушко Галина Михайлівна з причин, зазначених Замовником у протоколі розгляду тендерної пропозиції від 01.2021 № 204, та ціна якої є нижчою від ціни Переможця на суму 278 700, 00 гривень, не відхиливши пропозицію Переможця з зазначених підстав порушено норми пункту п’ятого частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, зокрема принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця.
Період усунення порушень: 03.03.2021 16:36 - 19.03.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.03.2021 16:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення
Дата публікації звіту: 12.03.2021 16:40