-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
20П-093_45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт будівлі, споруд та комунікацій по вулиці Кудрявській 26/28)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Завершена
1 901 782.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 38 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 38 000.00 UAH
Номер:
1d09380deb4a4e6384bfa6c53882b324
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-01-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.12.2021 00:00
Період моніторингу:
01.12.2021 16:21 - 23.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.12.2021 № 521
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 01.12.2021 № 521
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2020-11-26-004776-b, 26.11.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону; своєчасності укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону; своєчасності укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «Укргазвидобування» (далі – замовник) на 2020 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 30.11.2020 № 1153; тендерні пропозиції ТОВ «АЛЬППРОМ», ТОВ «Комерційне підприємство «Укрдорбуд», ТОВ «ІНТЕЗА-ГРУП», ТОВ «АКАДЕМБУДСЕРВІС», ТОВ «ГРІНБУД Україна», ТОВ «ДПС-ДНІПРО», ТОВ «Електромережі», ТОВ «ФПК-Портал-Буд», Споживче Товариство «Кооператор», ТОВ «БІВЕР С»; протокол розгляду тендерних пропозицій; вимога про усунення невідповідності від 26.01.2021 № UA-2020-11-26-004776-b.a1; рішення замовника від 28.01.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протоколи засідання тендерного комітету замовника від 04.02.2021 № 20П-093, від 18.02.2021 № 271, від 18.02.2021 № 20П-093; повідомлення про намір укласти договір від 18.02.2021; договір від 03.03.2021 № УГВ 69/37-21 на суму 1399000,00 грн. (з ПДВ) із ТОВ «Комерційне підприємство «Укрдорбуд».
Моніторингом встановлено, що у відкритих торгах на закупівлю поточного ремонту будівлі, споруд та комунікацій по вулиці Кудрявській 26/28 (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) подано пропозиції 10 учасників: ТОВ «АЛЬППРОМ», ТОВ «Комерційне підприємство «Укрдорбуд», ТОВ «ІНТЕЗА-ГРУП», ТОВ «АКАДЕМБУДСЕРВІС», ТОВ «ГРІНБУД Україна», ТОВ «ДПС-ДНІПРО», ТОВ «Електромережі», ТОВ «ФПК-Портал-Буд», Споживче Товариство «Кооператор», ТОВ «БІВЕР С».
Згідно із протоколом розгляду тендерних пропозицій від 26.01.2021 учасників ТОВ «АЛЬППРОМ», ТОВ «ГРІНБУД Україна», ТОВ «ДПС-ДНІПРО», ТОВ «ФПК-Портал-Буд», ТОВ «БІВЕР С» відхилено замовником; учасників ТОВ «Комерційне підприємство «Укрдорбуд», ТОВ «ІНТЕЗА-ГРУП», ТОВ «АКАДЕМБУДСЕРВІС», ТОВ «Електромережі», Споживче Товариство «Кооператор» допущено до аукціону.
Відповідно до протоколу тендерного комітету замовника від 04.02.2021 № 20П-093 учасника ТОВ «Комерційне підприємство «Укрдорбуд» визнано переможцем та відповідно до протоколу тендерного комітету замовника від 18.02.2021 № 271 було відхилено на підставі абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону, як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Відповідно до протоколу тендерного комітету замовника від 18.02.2021 № 20П-093 учасника ТОВ «Комерційне підприємство «Укрдорбуд» визнано переможцем та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель повідомлення про намір укласти договір від 18.02.2021.
За результатами проведення вказаної процедури закупівлі АТ «Укргазвидобування» в особі начальника Адміністративного департаменту Шершньова Р.Я., що діє на підставі довіреності від 14.12.2020 № 2-118д укладено договір від 03.03.2021 № УГВ 69/37-21 на суму 1399000,00 грн. (з ПДВ) із ТОВ «Комерційне підприємство «Укрдорбуд».
Період усунення порушень:
20.12.2021 18:57 - 24.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
20.12.2021 18:57
Запити/Пояснення
Номер:
4966b7dc84ba45eca2e96a02c613252b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.12.2021 19:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.12.2021 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, очікуваною вартістю 1 901 782,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-26-004776-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
50261b42feb34f00b5193df4af7b26da
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
16.12.2021 12:22
Опис:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини 3 статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) по предмету закупівлі 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт будівлі, споруд та комунікацій по вулиці Кудрявській 26/28), 20П-093, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-11-26-004776-b