-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
«Капітальний ремонт легкоатлетичних секторів, павільйону для легкоатлетичних змагань, будиночка для зберігання спортивного обладнання НСК (навчальнро-спортивного комплексу), загальною площею 8251,8 кв. м., державного підприємства "Олімпійський навчально-спортивний центр "Конча-Заспа" за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ» (корегування)
Завершена
12 192 547.20
UAH з ПДВ
Номер:
5d8367b342a84484b10940b2a767dfe3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-26-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2021 00:00
Період моніторингу:
26.03.2021 14:51 - 17.04.2021 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.03.2021 № 87
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-11-25-014912-c 25.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Олімпійський навчально-спортивний центр «КОНЧА-ЗАСПА» (далі – Замовник) на 2020 рік, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 25.11.2020, договір від 09.12.2020 № 234/20 (далі – договір), повідомлення про внесення змін до договору від 11.12.2020, додаткова угода від 11.12.2020 № 1 до договору, повідомлення про внесення змін до договору від 30.12.2020, додаткова угода від 30.12.2020 № 2 до договору, повідомлення про внесення змін до договору від 19.03.2021, додаткова угода від 19.03.2021 № 3 до договору, пояснення Замовника та документи, надані через електронну систему закупівель 05.04.2021 та 07.04.2021.
Період усунення порушень:
14.04.2021 15:24 - 20.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.04.2021 15:24
Запити/Пояснення
Номер:
5ad24e172cf64574914532510764ed16
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.03.2021 16:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту легкоатлетичних секторів, павільйону для легкоатлетичних змагань, будиночка для зберігання спортивного обладнання НСК (навчально-спортивного комплексу), загальною площею 8251,8 кв. м., державного підприємства «Олімпійський навчально-спортивний центр «Конча-Заспа» за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ (корегування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-25-014912-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c62d21df55a045e49029f8e952af307b
Назва:
Пояснення з додатками
Дата опублікування:
05.04.2021 18:29
Опис:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОЛІМПІЙСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-СПОРТИВНИЙ ЦЕНТР «КОНЧА-ЗАСПА» цим надає пояснення (інформацію та документи), на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість на запит про надання пояснень від 31.03.2021 року (UA-M-2021-03-26-000005).
Так, 31.03.2021 року о 16:02:19 через електронну систему закупівель від Держаудитслужби до Замовника в рамках здійснення моніторингу за № UA-2020-11-25-014912-c надійшов запит про надання пояснення яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, тобто до 05.04.2021 року включно.
З приводу зазначеного повідомляємо наступне:
Товариством з обмеженою відповідальністю «БК «Ізобуд», як генпідрядником виконуються роботи по Капітальному ремонту легкоатлетичних секторів, павільйону для легкоатлетичних змагань, будиночка для зберігання спортивного обладнання НСК (навчально-спортивного комплексу), загальною площею 8251,8 кв. м., державного підприємства "Олімпійський навчально-спортивний центр "Конча-Заспа" за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ. Договір укладено за результати публічних торгів 22 вересня 2020 року (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-14-004457-c). За результатом торгів, сума договору становить
61 979 344, 51 грн (шістдесят один мільйон дев’ятсот сімдесят девять тисяч триста сорок чотири гривні 51 копійка) з ПДВ.
В процесі виконання Генідрядником робіт за вищевказаним Договором, виникла потреба у виконанні додаткових аналогічних робіт, не врахованих початковою проектно-кошторисною документацією, а саме - під час проведення земляних робіт в зоні влаштування бігових доріжок на всій площі виявлені ґрунти зі слабкою несучою здатністю з глибиною залягання до 2 метрів, які потребують заміни для можливості влаштування бігових доріжок та навісу. Крім того, виникла необхідність у проведенні робіт та заміні матеріалів:
- в зоні влаштування бігових доріжок, майданчиків для стрибків, зона влаштування дорожнього покриття з ФЕМ є необхідність провести розроблення та улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з піску та ін. супутні роботи;
- в зоні секторів для метання, будиночку ЗФП, підпірної стінки, навісу є необхідність провести розроблення та улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з піску та ін. супутні роботи;
- проведення влаштування бетонної підготовки будиночку ЗФП;
- додаткові роботи в зоні встановлення лавок та навісу на тротуарі в зоні бігових доріжок;
- інші супутні додаткові роботи.
З цим питанням Генпідрядник звернувся листом від 27.10.2020 р. №27-10/20 до ДП ОНСЦ «Конча-Заспа» (Додаток №1). Після відповідного аналізу було проведено огляд об’єкту на місці комісією та погоджені Дефектний акт №1-11-20 на додаткові роботи від 01.11.2020 року (Додаток №2), що виникли при проведенні робіт на об’єкті та Акт №2-11-20 про заміну матеріалів від 01.11.2020 року (Додаток №3). На підставі цих документів підтверджено необхідність у заміні матеріалу та виконанні додаткових робіт, які не враховані затвердженою проектно-кошторисною документацією.
Для можливості внесення змін в проектно-кошторисну документацію на виконання робіт, автору проектно кошторисної документації - ФОП Чікалу Віталію Володимировичу (Ідентифікаційний код 3057705072, 80106, Львівська обл., м. Червоноград, вул. Стуса, б. 23 А, кв. 9, тел.: 066 159 79 00) було відправлено лист №02-11/20 від 02.11.2020 р., з «Завданням на корегування проектно-кошторисної документації», для можливого коригування проектно-кошторисної документації з проведенням експертизи та отриманням позитивного експертного звіту. (Додаток №4).
За результатом корегування проектно-кошторисної документації, ФОП Чікалом В.В., було отримано позитивний Експертний звіт №_1730-20Е від 20.11.2020 року (Додаток №5), відповідно відкоригована проектно-кошторисна документація була передана ФОП Чікалом В.В. Замовнику згідно Акту приймання-передачі.
Експертним звітом, загальна вартість робіт по об’єкту склала 79 731 150,36 грн (сімдесят дев’ять мільйонів сімсот тридцять одну тисячу сто п’ятдесят гривень 36 копійок), що в свою чергу відображає вартість додаткових робіт на суму 12 192 547,20 грн (дванадцять мільйонів сто дев’яносто дві тисячі п’ятсот сорок сім гривень 20 копійок).
Додатки:
1. Лист ТОВ «БК Ізобуд» до ДП ОНСЦ «Конча-Заспа» №27-10/20 від 27.10.2020 р.
2. Дефектний акт №1-11-20 на додаткові роботи від 01.11.2020 року.
3. Акт №2-11-20 про заміну матеріалів від 01.11.2020 року.
4. Лист №02-11/20 від 02.11.2020 р. від ДП ОНСЦ «Конча-Заспа» до ФОП Чікала з «Завданням на корегування проектно-кошторисної документації».
5. Позитивний Експертний звіт №_1730-20Е від 20.11.2020 року на відкориговану проектно-кошторисну документацію.
Номер:
2f87883b27004a9d9cef69965d7d6e85
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.04.2021 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.04.2021 00:00
Опис:
Крім вищезазначеного, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
952d9b42c58e4339889862830a608488
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
07.04.2021 15:31
Опис:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОЛІМПІЙСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-СПОРТИВНИЙ ЦЕНТР «КОНЧА-ЗАСПА» цим надає пояснення (інформацію та документи), на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону на запит про надання пояснень від 02.04.2021 року (UA-M-2021-03-26-000005).
Так, 02.04.2021 року о 15:21:13 через електронну систему закупівель від Держаудитслужби до Замовника в рамках здійснення моніторингу за № UA-2020-11-25-014912-c надійшов запит про надання пояснення щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, тобто до 07.04.2021 року включно.
З приводу зазначеного повідомляємо наступне:
22.09.2020 року ДП «Олімпійський навчально-спортивний центр “Конча - Заспа”» (далі – Замовник) за результатами проведення процедури відкритих торгів за № UA-2020-08-14-004457-c було укладено Договір №154/20 від 22.09.2020р. на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт легкоатлетичних секторів, павільйону для легкоатлетичних змагань, будиночка для зберігання спортивного обладнання НСК (навчально-спортивного комплексу), загальною площею 8251,8 кв. м., державного підприємства "Олімпійський навчально-спортивний центр "Конча-Заспа" за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ» (далі – Договір) з Товариством з обмеженою відповідальністю «БК "ІЗОБУД"» (далі – Підрядник, учасник) на загальну суму 61 979 344,51 грн. з терміном виконання до 25.12.2021р. Роботи за вказаним Договором станом на 25.11.2020 року були виконані в грошовому еквіваленті на суму 7 391 478,76 грн.. Однак, своїм листом від 27.10.2020р. №27-10/20 Товариство з обмеженою відповідальністю «БК "ІЗОБУД"» поставило до відома Замовника, що при виконанні Підрядником робіт за Договором, виникла потреба у виконанні додаткових аналогічних робіт, не врахованих початковою проектно-кошторисною документацією і які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання умов Договору. Зокрема, під час проведення земляних робіт в зоні влаштування бігових доріжок на всій площі виявлені грунти зі слабкою несучою здатністю з глибиною залягання до 2 метрів, які потребують заміни для можливості влаштування бігових доріжок та навісу. Крім того, виникла необхідність у проведенні робіт та заміні матеріалів: - в зоні влаштування бігових доріжок, майданчиків для стрибків, зона влаштування дорожнього покриття з ФЕМ є необхідність провести розроблення та улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з піску та ін. супутні роботи; - в зоні секторів для метання, будиночку ЗФП, підпірної стінки, навісу є необхідність провести розроблення та улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з піску та ін. супутні роботи; - проведення влаштування бетонної підготовки будиночку ЗФП; - додаткові роботи в зоні встановлення лавок та навісу на тротуарі в зоні бігових доріжок; - інші супутні додаткові роботи. Наведені Товариством з обмеженою відповідальністю «БК "ІЗОБУД"» в листі від 27.10.2020р. №27-10/20 роботи є додатковими аналогічними роботами та є необхідними для остаточного завершення будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт легкоатлетичних секторів, павільйону для легкоатлетичних змагань, будиночка для зберігання спортивного обладнання НСК (навчально-спортивного комплексу), загальною площею 8251,8 кв. м., державного підприємства "Олімпійський навчально-спортивний центр "Конча-Заспа" за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ». Також, наведені в листі роботи технічно та економічно пов'язані з виконаними та виконуваними Товариством з обмеженою відповідальністю «БК "ІЗОБУД"» роботами згідно Договору, пов’язані між собою у технологічному процесі, і виконуються в межах одного будівельного майданчику у рамках одного об’єкта. Зазначеним листом Підрядник звернувся до Замовника з проханням забезпечити проведення проектною організацією ФОП Чікалом В. В. коригування проектно-кошторисної документації та затвердження змін до завдання на проектування для подальшої подачі на державну експертизу проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт легкоатлетичних секторів, павільйону для легкоатлетичних змагань, будиночка для зберігання спортивного обладнання НСК (навчально-спортивного комплексу), загальною площею 8251,8 кв. м., державного підприємства "Олімпійський навчально-спортивний центр "Конча-Заспа" за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ». В результаті виникнення потреби у виконанні додаткових аналогічних робіт, не врахованих початковою проектно-кошторисною документацією і які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання умов Договору, з метою завершення будівельних робіт по даному об’єкту в повному обсязі та введення об’єкту в експлуатацію, Замовником було затверджено зміни до завдання на проектування, відповідно до яких проектною організацією ФОП Чікалом В. В. забезпечено коригування проектно-кошторисної документації. В результаті коригування проектно-кошторисної документації, проектною організацією ФОП Чікалом В. В. було забезпечено коригування проектно-кошторисної документації. Замовником було забезпечено проведення державної експертизи проектної документації по даному об’єкту, відповідно до Експертного звіту від 20.11.2020 року №_1730-20Е кошторисна вартість додаткових аналогічних робіт станом на 20.11.2020 року складає – 12 192 547,20 грн. Перелік внесених змін в проектну документацію наведено у додатку до експертного звіту. Отже, кошторисна вартість додаткових аналогічних робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю №154/20 від 22.09.2020р., укладеного за результатами проведення тендера за № UA-2020-08-14-004457-c. Слід зауважити, що зміна підрядника при виконанні зазначених додаткових аналогічних робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, а саме до несумісності робіт з вже розпочатими і виконаними будівельно-монтажними роботами, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення. Зазначене вище свідчить про доцільність та наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі на здійснення закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «БК "ІЗОБУД"». Водночас можливість і умови таких додаткових робіт передбачені в основному договорі про закупівлю №154/20 від 22.09.2020р., який укладений за результатами проведення тендера. Отже, враховуючи наведене вище, Замовник має змогу та підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі норм п 5 ч. 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: після укладення договору про закупівлю існує необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. - експертний звіт від 20.11.2020 року № 1730-20Е. - проектно-кошторисна документація на об’єкт «Капітальний ремонт легкоатлетичних секторів, павільйону для легкоатлетичних змагань, будиночка для зберігання спортивного обладнання НСК (навчально-спортивного комплексу), загальною площею 8251,8 кв. м., державного підприємства "Олімпійський навчально-спортивний центр "Конча-Заспа" за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ» - лист ТОВ «БК "ІЗОБУД"» від 27.10.2020р. №27-10/20. - договір про закупівлю №154/20 від 22.09.2020 р.
Зазначені роботи є додатковими та аналогічними до тих, які виконуються в рамках укладеного між Сторонами Договору про закупівлю генерального будівельного підряду №154/20 від 22 вересня 2020 року, перелік цих робіт відображено у додатку № 2 до Договору про закупівлю додаткових аналогічних робіт № 234/20 від 09.12.2020 року.
Додатки надані при поясненні по даній закупівлі на запит від 31-03-2021.