• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

«Капітальний ремонт легкоатлетичних секторів, павільйону для легкоатлетичних змагань, будиночка для зберігання спортивного обладнання НСК (навчальнро-спортивного комплексу), загальною площею 8251,8 кв. м., державного підприємства "Олімпійський навчально-спортивний центр "Конча-Заспа" за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ» (корегування)

Завершена

12 192 547.20 UAH з ПДВ
Номер: 5d8367b342a84484b10940b2a767dfe3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-26-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.03.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.03.2021 14:51 - 17.04.2021 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.03.2021 № 87 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 31 UA-2020-11-25-014912-c 25.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Олімпійський навчально-спортивний центр «КОНЧА-ЗАСПА» (далі – Замовник) на 2020 рік, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 25.11.2020, договір від 09.12.2020 № 234/20 (далі – договір), повідомлення про внесення змін до договору від 11.12.2020, додаткова угода від 11.12.2020 № 1 до договору, повідомлення про внесення змін до договору від 30.12.2020, додаткова угода від 30.12.2020 № 2 до договору, повідомлення про внесення змін до договору від 19.03.2021, додаткова угода від 19.03.2021 № 3 до договору, пояснення Замовника та документи, надані через електронну систему закупівель 05.04.2021 та 07.04.2021.
Період усунення порушень: 14.04.2021 15:24 - 20.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 14.04.2021 15:24

Запити/Пояснення