• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, ДК 021:2015 - 09320000-8 (закупівля теплової енергії для забезпечення опалення приміщень)

Головний розпорядник коштів: Відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Місцезнаходження – 71100, Запорізька обл.., м . Бердянськ, вул..Університетська,33 Мова, якою повинна бути складена тендерна пропозиція є – українська

Завершена

2 392 447.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 963.00 UAH
Номер: 34b80292e1ea4586a4bca8b67c34a46b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-10-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.02.2022 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 10.02.2022 14:01 - 04.03.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 08.02.2022 № 78 Дніпро Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель, які проведені Відділом освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 08.02.2022 № 78 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 21. UA-2020-11-24-001012-b, «Закупівля теплової енергії для забезпечення опалення приміщень» (код ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція);
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 61) 764-86-75, oksana_uglova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 18 » квітня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі звіту про виконання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, договір від 29.12.2020 № 763 та додаткову угоду до нього, звіт про виконання договору про закупівлю, оприлюднений Замовником в електронній системі закупівель 11 лютого 2022 року. Відповідно інформації з електронної системи закупівель за результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та переможцем - ТОВ «БЕРДЯНСЬКТЕПЛОСЕРВІС» укладено договір від 29.12.2020 № 763 на суму 1 740 333,95 грн з ПДВ (в подальшому зменшена шляхом укладання додаткової угоди на 489 750,56 грн). Відповідно до умов вказаного договору, цей договір набирає чинності з дати підписання договору та діє до 31 грудня 2021 року. Водночас, в електронній системі закупівель Замовник оприлюднив звіт про виконання даного договору - 11 лютого 2022 року, чим порушив вимоги пункту 12 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині оприлюднення такого звіту в термін, що перевищив 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання.
Період усунення порушень: 18.04.2022 14:49 - 05.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 18.04.2022 14:49

Запити/Пояснення