-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, ДК 021:2015 - 09320000-8 (закупівля теплової енергії для забезпечення опалення приміщень)
Головний розпорядник коштів: Відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Місцезнаходження – 71100, Запорізька обл.., м . Бердянськ, вул..Університетська,33 Мова, якою повинна бути складена тендерна пропозиція є – українська
Завершена
2 392 447.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 963.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 963.00 UAH
Номер:
34b80292e1ea4586a4bca8b67c34a46b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-10-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.02.2022 00:00
Період моніторингу:
10.02.2022 14:01 - 04.03.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
08.02.2022 № 78
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель, які проведені Відділом освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 08.02.2022 № 78
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
21. UA-2020-11-24-001012-b, «Закупівля теплової енергії для забезпечення опалення приміщень» (код ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція);
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 18 » квітня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі звіту про виконання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, договір від 29.12.2020 № 763 та додаткову угоду до нього, звіт про виконання договору про закупівлю, оприлюднений Замовником в електронній системі закупівель 11 лютого 2022 року.
Відповідно інформації з електронної системи закупівель за результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та переможцем - ТОВ «БЕРДЯНСЬКТЕПЛОСЕРВІС» укладено договір від 29.12.2020 № 763 на суму 1 740 333,95 грн з ПДВ (в подальшому зменшена шляхом укладання додаткової угоди на 489 750,56 грн).
Відповідно до умов вказаного договору, цей договір набирає чинності з дати підписання договору та діє до 31 грудня 2021 року.
Водночас, в електронній системі закупівель Замовник оприлюднив звіт про виконання даного договору - 11 лютого 2022 року, чим порушив вимоги пункту 12 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині оприлюднення такого звіту в термін, що перевищив 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання.
Період усунення порушень:
18.04.2022 14:49 - 05.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.04.2022 14:49
Запити/Пояснення
Номер:
b8798c8b97d249afb6c21f456a7d7f6e
Назва:
Про зупинення моніторингу закупівель
Дата опублікування:
01.03.2022 11:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.03.2022 00:00
Опис:
НАКАЗ
24.02.2022 № 107
Дніпро
Про зупинення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» пункту 2 наказу Держаудитслужби від 24.02.2022 № 34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю»,
НАКАЗУЮ:
1. Припинити проведення моніторингів процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу після оприлюднення відповідного наказу про поновлення контрольних заходів.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 24.02.2022 №107
27. UA-2020-11-24-001012-b, яку проводить відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради;