-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 роботи - код CPV 45454000-4 по ДК 021:2015 Реконструкція (Енергоблок № 3. Роботи по модернізації розподільчих пристроїв 6/0,4 кВ, в частині заміни КРП-0,4 кВ спецкорпусу (СК) 2 черги) (РПЗ: 4.75).
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Начальник дільниці ЕЦ – Ковтун Анатолій Андрійович, тел. (05136) 443-14. e-mail: a_kovtun@sunpp.atom.gov.ua; Інженер-технолог ВВ СМтаР – Жуля Микола Анатолійович, тел. (05136) 422-09, e-mail: na_zhulya@sunpp.atom.gov.ua.
Завершена
44 137 980.27
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 445 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 445 000.00 UAH
Номер:
2fbaf8d2eef745e395ab823ba69678bb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-27-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.10.2021 00:00
Період моніторингу:
27.10.2021 14:49 - 17.11.2021 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.10.2021 № 675
Одеса
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 27.10.2021.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 27.10.2021 № 675
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 2 UA-2020-11-23-011671-c 23.11.2020
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Відокремленого підрозділу «Южно-Українська атомна електрична станція» Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом від 23.11.2020 № 486; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Енергопромбуд»; протокол розгляду тендерних пропозицій № ПТ.3.4601.2370 ц; договір про закупівлю від 30.12.2020 № 02/12/Т-2020/20-123-01-20-06681; додаткова угода від 19.07.2021 № 1/20-123-01-20-06681; пояснення, надані Замовником 04.11.2021 та 08.11.2021 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
11.11.2021 13:08 - 17.11.2021 00:00
Дата публікації висновку:
11.11.2021 13:08
Запити/Пояснення
Номер:
c06fc0a1db8d4822a7360f2eebacee21
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
02.11.2021 09:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (Роботи по модернізації розподільчих пристроїв 6/0,4 кВ, в частині заміни КРП-0,4 кВ спецкорпусу (СК) 2 черги) (РПЗ: 4.75))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Відповідно до пункту 6 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасник не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору в розмірі 2 % у вигляді банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк, або гарантії страхової компанії, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом».
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо надати документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю на умовах визначених тендерною документацією.
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
4b298bbf8fce4f16bd4442c2a5b96def
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
04.11.2021 10:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (Роботи по модернізації розподільчих пристроїв 6/0,4 кВ, в частині заміни КРП-0,4 кВ спецкорпусу (СК) 2 черги) (РПЗ: 4.75))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Відповідно до частини п’ятої розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники повинні надати довідку складену в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із переліком персоналу (в тому числі працівників субпідрядника, якщо учасник планує залучати субпідрядника), який планується залучити до виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт на електротехнічному обладнанні електричних станцій, за підписом уповноваженої особи, оформлена належним чином (із зазначенням дати складання документу), у відповідності до об’ємів робіт, вказаних у Технічній специфікації, наведеної у додатку 1 до оголошення.
Відповідно до пункту 20 частини першої розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція учасника повинна містити «файл у форматі pdf, відсканований з довідки довільної форми, яка підтверджує перевірку знань з питань охорони праці та пожежної безпеки у працівників, яких планується залучити до виконання даних робіт (в тому числі працівників субпідрядника, якщо учасник планує залучати субпідрядника), із зазначенням прізвища, імені, по-батькові та дати перевірки знань за підписом уповноваженої особи, оформлену належним чином (із зазначенням дати складання документу)».
Відповідно до наданої ТОВ «Енергопромбуд» у тендерній пропозиції довідки від 03.12.2020 № 134/1-2020 (файл «Кваліфікаційні критерії.pdf»), учасник планує залучити до виконання робіт таких працівників: Мельник Н.А. (2 позиція в довідці), Агеєва М.М. (3 позиція в довідці), Кита М.М. (4 позиція в довідці), Бойко М.В. (14 позиція в довідці), Рожика П.П. (22 позиція в довідці) та Завицького А.І. (39 позиція в довідці).
У зв’язку з вищевикладеним, пропоную пояснити, яким чином учасник ТОВ «Енергопромбуд» підтвердив проходження перевірки знань з питань охорони праці та пожежної безпеки працівниками Мельник Н.А., Агеєвим М.М., Китом М.М., Бойко М.В., Рожиком П.П. та Завицьким А.І.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
548d5215298f4e6389a6cf27929e18a9
Назва:
Надання інформації на запит
Дата опублікування:
08.11.2021 14:18
Опис:
Повідомляємо наступне, надана довідка загального інформаційного характеру
ТОВ «Енергопромбуд» (файл «Кваліфікаційні критерії. pdf.») а саме лист №134/1-2020 від 03.12.2020, інформує про «наявність працівників відповідної кваліфікації» із зазначенням освіти, спеціальності та посади. Кит М.М. та Бойко М.В. є фактично задіяними особами з персоналу ТОВ «Енергопромбуд» які мають право бути відповідальними за безпечне виконання робіт за наряд-допусками, згідно Наказу ВП ЮУАЕС № 1756 від 31.12.2020р. «Про призначення відповідальних осіб зі складу персоналу ТОВ «Енергопромбуд» у 2021 році». Мельник Н.А., Агеєв М.М., Рожик П.П. та Завицький А.І. зі складу персоналу ТОВ «Енергопромбуд» не є відповідальними особами при виконанні робіт, про що свідчить лист ТОВ «Енергопромбуд» № 163-2020 від 21.12.2020 «Про призначення відповідальних осіб зі складу персоналу
ТОВ «Енергопромбуд».