-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція даху багатоквартирного житлового будинку по вул. Погребняка,9 в с. Чубинське Бориспільського району Київської області
Торги відмінено
3 486 110.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 430.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 430.55 UAH
Номер:
68e5fa09534d4580815008196018fab7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-16-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.03.2021 00:00
Період моніторингу:
16.03.2021 16:34 - 07.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.03.2021 № 78
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2020-11-20-003019-a 20.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору установлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ДП «СІТІБУД» ПРАТ «Будівельник-14», стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи передбачені частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, своєчасності укладання договору своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Комунальне унітарне підприємство Великоолександрівської сільської ради «ОЛЕКСАНДРІВКАЖИТЛОБУДСЕРВІС» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.11.2020 № 74, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ДП «СІТІБУД» ПРАТ «Будівельник-14» повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 16.12.2020, рішення уповноваженої особи від 18.12.2020 № 110, від 21.01.2021 № 1 та від 08.02.2021 № 4 рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 13.01.2021 № 456-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 21.01.2021, від 09.03.2021 № 4/1, пояснення Замовника на запити Держаудитслужби, отримані 25.03.2021 та 30.03.2021 через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що згідно із пояснень уповноваженої особи Замовника від 29.03.2021 № 201 договір про закупівлю з учасником ДП «СІТІБУД» ПРАТ «Будівельник-14», який 21.01.2021 визначений переможцем процедури закупівлі, станом на 29.03.2021 не укладено.
Водночас, строк для укладання договору про закупівлю з урахуванням прийнятого уповноваженою особою Замовника рішення від 08.02.2021 № 4 ( про продовження строку для укладання договору до 60 днів) сплинув 21.03.2021.
Отже у визначений Законом строк Замовник не уклав договір про закупівлю з учасником ДП «СІТІБУД» ПРАТ «Будівельник-14», який 21.01.2021 визначений переможцем процедури закупівлі, чим порушив вимоги частини шостої статті 33 Закону.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення його з порушенням строків, передбачених, зокрема частиною шостою статті 33 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:
05.04.2021 16:46 - 20.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
05.04.2021 16:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник зобов’язується відмінити тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
06.04.2021 13:48
Запити/Пояснення
Номер:
8ec2bbc356584eb9937b17157ff2a676
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.03.2021 09:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.03.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції даху багатоквартирного житлового будинку по вул. Погребняка, 9, в с. Чубинське, Бориспільського району, Київської області (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-20-003019-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6ea5b748779a4d21944754e4c4e907bb
Назва:
Лист до Держаудитслужби України
Дата опублікування:
25.03.2021 08:32
Опис:
На ваш запит надсилаємо пояснення та інформацію
Номер:
a7f06ea6824a451db3503c839a44a9e7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.03.2021 13:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2021 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції даху багатоквартирного житлового будинку по вул. Погребняка, 9, в с. Чубинське, Бориспільського району, Київської області (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-20-003019-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), щодо наступного питання:
Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, дочірнім підприємством «СІТІБУД» приватного акціонерного товариства «Будівельник-14» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднений в електронній системі закупівель 21.01.2021) та чому він не оприлюднений в електронній системі закупівель?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.