-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Мотопомпи для брудної води
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська, детальніше у тендерній документації.
Завершена
1 602 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 010.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 010.00 UAH
Номер:
87455ad5b2eb470da567f6b1010e5419
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-23-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.04.2021 00:00
Період моніторингу:
23.04.2021 15:53 - 20.05.2021 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2021 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-11-20-002885-b 20.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації установлено порушення вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону. Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТК «ЄВРОІНСТРУМЕНТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи з недопущення встановлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника щодо усунення порушень, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Кривбасводоканал» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 20.11.2020 № 285, вимога про усунення порушень від 10.12.2020, відповідь Замовника від 11.12.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції 09.12.2020, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю
«ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЄВРОІНСТРУМЕНТ» (далі – ТОВ «ТК «ЄВРОІНСТРУМЕНТ»), повідомлення про намір укласти договір від 10.12.2020, договір про закупівлю товарів від 30.12.2020 № 473-СНАБ, пояснення Замовника, надані на запит Держаудитслужби від 05.05.2021.
За результатами моніторингу установлено невідповідність в тендерній документації Замовника, зокрема у пункті 4 Розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тоді як у пункті 2 зразка 1 до тендерної документації, Замовник зазначив, що строк дії пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, встановленого Вами.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник при внесенні змін до тендерної документації не оприлюднив окремим файлом перелік змін, що вносяться до тендерної документації, чим не дотримано вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону.
На запит Держаудитслужби від 28.04.2021 щодо не оприлюднення окремим файлом переліку змін, що вносяться до тендерної документації (Додатку 3 до тендерної документації) Замовник 05.05.2021 надав пояснення, що 20.11.2020р. було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з Додатками №1, №2, №4. У зв’язку з технічних причин Замовником не було оприлюднено Додаток 3 до тендерної документації. При цьому тендерна документація за змістом містить посилання на даний додаток. Жодних змін до тендерної документації не внесено. Тому з метою дотримання строків, визначених ст. 10 Закону Замовником 23.11.2020р. було оприлюднено Додаток 3 до тендерної документації.
Період усунення порушень:
21.05.2021 14:14 - 05.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.05.2021 14:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник зобов’язується у подальшому здійснювати заходи з недопущення порушень у сфері публічних закупівель . Зокрема, у разі оприлюднення додатків до тендерної документації у різні дні не лише дотримуватись строків оприлюднення , але й оприлюднювати документ з переліком змін.
Дата публікації звіту:
28.05.2021 13:27
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
28.05.2021 15:33
Запити/Пояснення
Номер:
817686439f204f138d073352b2a5fae0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.04.2021 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі мотопомп для брудної води (ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-20-002885-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З яких підстав не оприлюднено окремим файлом перелік змін, що вносяться до тендерної документації, чим не дотримано вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
36dd295adcd74970aa9883e8874a7f76
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.05.2021 15:32
Опис:
У відповідь на Запит Замовнику на пояснення щодо моніторингу закупівлі мотопомп для брудної води (ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-20-002885-b) повідомляємо:
І. З питання першого:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
З метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України Постановою 710 від 11.10.2016р. (зі змінами, внесеними Постановою КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266) затвердив заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів. Мова йде про видатки, які передбачені для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Документ містить перелік заходів, спрямованих на скорочення державних видатків, які є непрофільними для державних установ і не впливають на якість їх роботи.
Дана постанова стосується наступних категорій замовників:
1. управління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
2. органів місцевого самоврядування;
3. головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
4. суб’єктів господарювання державного сектору економіки (з реєстром можна ознайомитися за посиланням, в якому КП «Кривбасводоканал» відсутній).
Дані замовники мають оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
У зв’язку з тим, що КП «Кривбасводоканал» (надалі –Підприємство) не належить до жодної із чотирьох категорій замовників, обумовлених Постановою №710, Підприємство не зобов’язано оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета.
Додатково повідомляємо, що зміни до Постанови №710, в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета внесені 16.12.2020р. Оголошення про закупівлю мотопомп для брудної води (ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-20-002885-b), щодо якої здійснюється моніторинг, оприлюднено 20.11.2020р., тобто до набрання чинності Постанови КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266. Також зазначаємо, що закупівля мотопомп для брудної води здійснюється за власні кошти підприємства, не за кошти державного бюджету
Отже, виходячи з вищенаведеного, робимо Висновок , що Замовником правомірно не оприлюднено обґрунтування , передбачене Постановою КМУ №710, оскільки:
1) КП «Кривбасводоканал» не належить до Замовників, які зобов’язані оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета відповідно Постанови КМУ №710 від 11.10.2016р.
2) Процедура закупівлі здійснюється Замовником за власні кошти підприємства, отже у будь-якому випадку не підлягає оприлюдненню обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета.
3) Процедура закупівлі була оголошена до набрання чинності Постанови КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266.
ІІ. З питання другого
2) З яких підстав не оприлюднено окремим файлом перелік змін, що вносяться до тендерної документації, чим не дотримано вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону?
Замовником до процедури закупівлі не вносились зміни до тендерної документації, тому у складі тендерної документації відсутній окремий файл з переліком змін. Натомість пояснюємо, що ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі –Закон), зокрема п. 1 частини 1 ст. 10 передбачено оприлюднення оголошення з тендерною документацією та проект договору, зокрема про проведення відкритих торгів, не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Замовником 20.11.2020р. було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з Додатками №1, №2, №4. Оголошенням про проведення відкритих торгів визначено дату подання тендерних пропозицій 09.12.2020р. У зв’язку з технічних причин Замовником не було оприлюднено Додаток 3 до тендерної документації. При цьому тендерна документація за змістом містить посилання на даний додаток. Жодних змін до тендерної документації не внесено.
Тому з метою дотримання строків, визначених ст. 10 Закону Замовником 23.11.2020р. було оприлюднено Додаток 3 до тендерної документації. Враховуючи кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 09.12.2020р., Додаток 3, оприлюднено не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Отже Замовником дотримано строки оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та проект договору та не порушено вимоги Закону, оскільки, Законом не заборонено у різні дні оприлюднювати додатки до тендерної документації. Єдиний критерій оприлюднення оголошення, тендерної документації та проекту договору - дотримання строків оприлюднення.