-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
газ природний
Завершена
1 150 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 751.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 751.00 UAH
Номер:
778a5bc06b524aaeb9c412fedce1f236
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-06-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2021 00:00
Період моніторингу:
06.05.2021 13:50 - 29.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.05.2021 № 195
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2021 № 195
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-11-20-012465-c, 20.11.2020, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді замовника на звернення учасника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру встановлено порушення частини першої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації та внесених змін до неї вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору законодавству, своєчасність їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації та внесених змін до неї вимогам Закону; своєчасності надання відповіді замовника на звернення учасника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору та додаткових угод до нього законодавству, своєчасність їх оприлюднення; своєчасність надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного навчального закладу «Полтавське вище міжрегіональне професійне училище» (далі – замовник) на 2020 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 20.11.2020 № 2, зі змінами внесеними протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 04.12.2020 № 3; звернення учасника ТОВ «Газова компанія «ІНВЕСТСЕРВІС» з вимогою про усунення порушення до замовника від 24.11.2020 № UA-2020-11-20-012465-c.c1 та відповідь замовника від 04.12.2020; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТРАНСГАЗПРОМ»; повідомлення про намір укласти договір від 28.12.2020; договір на постачання природного газу від 15.01.2021 № 16-GAS-2021 на суму 647819,00 грн. (з ПДВ) із ТОВ «ТРАНСГАЗПРОМ»; додаткові угоди до вищевказаного договору від 02.02.2021 № 1, від 03.02.2021 № 2, від 03.02.2021 № 3, від 04.02.2021 №4, від 04.02.2021 № 5, від 05.02.2021 № 6, від 23.02.2021 № 7, від 24.02.2021 №8, від 25.02.2021 № 9, від 22.03.2021 № 10.
Моніторингом питання своєчасності надання відповіді замовника на звернення учасника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, встановлено що учасник ТОВ «Газова компанія «ІНВЕСТСЕРВІС» звернувся до замовника з вимогою від 24.11.2020 № UA-2020-11-20-012465-c.c1 про усунення порушення.
Відповідно до частини першої статті 24 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення з вимогами щодо усунення порушення під час проведення тендеру надати роз’яснення на нього та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Проте, замовник надав відповідь на вищезазначене звернення учасника на 8 робочий день (04.12.2020) з дня оприлюднення звернення, чим порушив вказану норму Закону.
Моніторингом установлено, що сторони:
Керуючись статтею 41 Закону уклали додаткову угоду від 02.02.2021 № 1, в якій домовилися виключити в договорі на постачання природного газу від 15.01.2021 № 16-GAS-2021 пункт 3.3. «Ціна не може змінюватися на протязі першого місяця постачання природного газу у якому укладеного Договір», інші умови договору залишилися без змін.
Керуючись частиною п’ятою статті 41 Закону уклали додаткову угоду від 03.02.2021 № 2 в якій сторони домовилися зменшити ціну за одиницю товару до 3958,89 грн. (з ПДВ) за 1000 куб. м. на природний газ, що буде постачатися з 03.02.2021, інші умови договору залишилися без змін.
Керуючись частиною п’ятою статті 41 Закону уклали додаткову угоду від 03.02.2021 № 3 в якій сторони домовилися збільшити ціну за одиницю товару до 4354,78 грн. (з ПДВ) за 1000 куб. м. на природний газ (ріст ціни складає 10%), що буде постачатися з 03.02.2021, інші умови договору залишилися без змін.
Керуючись частиною п’ятою статті 41 Закону уклали додаткову угоду від 04.02.2021 № в якій сторони домовилися збільшити ціну за одиницю товару до 4790,26 грн. (з ПДВ) за 1000 куб. м. на природний газ (ріст ціни складає 10%), що буде постачатися з 04.02.2021, інші умови договору залишилися без змін.
Керуючись частиною п’ятою статті 41 Закону уклали додаткову угоду від 04.02.2021 № 5 в якій сторони домовилися збільшити ціну за одиницю товару до 5269,29 грн. (з ПДВ) за 1000 куб. м. на природний газ (ріст ціни складає 10%), що буде постачатися з 04.02.2021, інші умови договору залишилися без змін.
Керуючись частиною п’ятою статті 41 Закону уклали додаткову угоду від 05.02.2021 № 6 в якій сторони домовилися збільшити ціну за одиницю товару до 5796,22 грн. (з ПДВ) за 1000 куб. м. на природний газ (ріст ціни складає 10%), що буде постачатися з 05.02.2021, інші умови договору залишилися без змін.
Керуючись частиною п’ятою статті 41 Закону уклали додаткову угоду від 23.02.2021 № 7 в якій сторони домовилися збільшити ціну за одиницю товару до 6375,26 грн. (з ПДВ) за 1000 куб. м. на природний газ (ріст ціни складає 9,99%), що буде постачатися з 23.02.2021, інші умови договору залишилися без змін.
Керуючись частиною п’ятою статті 41 Закону уклали додаткову угоду від 24.02.2021 № 8 в якій сторони домовилися збільшити ціну за одиницю товару до 7012,15 грн. (з ПДВ) за 1000 куб. м. на природний газ (ріст ціни складає 9,99%), що буде постачатися з 24.02.2021, інші умови договору залишилися без змін.
Керуючись частиною п’ятою статті 41 Закону уклали додаткову від 25.02.2021 № 9 в якій сторони домовилися збільшити ціну за одиницю товару до 7712,66 грн. (з ПДВ) за 1000 куб. м. на природний газ (ріст ціни складає 9,99%), що буде постачатися з 25.02.2021, інші умови договору залишилися без змін.
Керуючись частиною п’ятою статті 41 Закону уклали додаткову угоду від 22.03.2021 № 10 в якій сторони домовилися збільшити ціну за одиницю товару до 8483,15 грн. (з ПДВ) за 1000 куб. м. на природний газ (ріст ціни складає 9,99%), що буде постачатися з 22.03.2021, інші умови договору залишилися без змін.
В ході моніторингу, 06.05.2021, з метою детального вивчення питання відповідності законодавству укладених додаткових угод до договору на постачання природного газу від 15.01.2021 № 16-GAS-2021, органом державного фінансового контролю в електронній системі закупівель замовнику надано запит про надання пояснень.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Проте, замовником станом на дату завершення моніторингу (14.05.2021) відповідь на запит органу державного фінансового контролю не надано, чим порушено вищевказану норму Закону.
З огляду на вищевикладене, дослідити питання відповідності укладених додаткових угод законодавству не можливо.
Період усунення порушень:
14.05.2021 17:08 - 29.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2021 17:08
Запити/Пояснення
Номер:
732dec0883884e928f80cce5bbd37f84
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.05.2021 13:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.05.2021 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1150200,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-20-012465-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- що стало підставою для укладання додаткових угод по зміні ціни від 03.02.2021 № 2, від 03.02.2021 № 3, від 04.02.2021 № 4, від 04.02.2021 № 5, від 05.02.2021 № 6, від 23.02.2021 № 7, від 24.02.2021 № 8, від 25.02.2021 № 9 та від 22.03.2021 № 10 до договору від 15.01.2021 № 16-GAS-2021?
- необхідно надати документальне обґрунтування підстав укладення кожної додаткової угоди по зміні ціни від 03.02.2021 № 2, від 03.02.2021 № 3, від 04.02.2021 № 4, від 04.02.2021 № 5, від 05.02.2021 № 6, від 23.02.2021 № 7, від 24.02.2021 № 8, від 25.02.2021 № 9 та від 22.03.2021 № 10 до договору від 15.01.2021 № 16-GAS-2021.
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.