-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Легковий автомобіль типу кросовер «КІА Sportage» або «еквівалент»
Торги відмінено
599 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 995.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 995.00 UAH
Номер:
1ea9a0fbb56d4b3aa6639d05b980c7a6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-31-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.12.2020 00:00
Період моніторингу:
31.12.2020 13:36 - 27.01.2021 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2020 № 377
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-11-20-011718-c 20.11.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо дотримання строків при розгляді тендерної пропозиції ПРАТ «ПОЛТАВА-АВТО» установлено порушення вимоги частини четвертої статті 28 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання строків при розгляді тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного центру «Мала академія наук України» (далі – Замовник) на
2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протокол засідання тендерного комітету від 16.12.2020 № 16.12-1, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 12.01.2021.
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Моніторингом установлено, що за результатами аукціону, який відбувся 07.12.2020, електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено – ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПОЛТАВА-АВТО» (далі – ПРАТ «ПОЛТАВА-АВТО»). Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 16.12.2020 № 16.12-1 Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції ПРАТ «ПОЛТАВА-АВТО» до 20 робочих днів.
Проте Замовник не здійснив розгляд тендерної ПРАТ «ПОЛТАВА-АВТО» в строки визначені Законом, чим порушив вимоги частини десятої
статті 29 Закону.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник 15.01.2021 відмінив торги на підставі пункту 1 частини першої статті 32 закону.
Період усунення порушень:
20.01.2021 17:52 - 04.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
20.01.2021 17:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionConsideration: Так
Опис:
-
Дата публікації:
06.08.2021 11:15
Запити/Пояснення
Номер:
be285622e76b4b0f8312e2182269577e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.01.2021 14:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі легкового автомобіля типу кросовер «КІА Sportage» або «еквівалент» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-20-011718-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо обґрунтування посилання в тендерній документації на конкретну марку автомобіля, його технічні характеристики й комплектації та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cb0bb1cc32a64c5e81a8adf9cb3a7431
Назва:
У межах процедури моніторингу закупівлі легкового автомобіля типу кросовер «КІА Sportage» або «еквівалент» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-20-011718-c)
Дата опублікування:
12.01.2021 14:09
Опис:
У межах процедури моніторингу закупівлі легкового автомобіля типу кросовер «КІА Sportage» або «еквівалент» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-20-011718-c), повідомляємо, що посилання в тендерній документації на конкретну марку автомобіля, його технічні характеристики й комплектації та очікувану вартість було вказано згідно вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Пункт 1 статті 23 Закону вказує, що: «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі.». Тобто, Замовником було зазначено необхідний опис усіх технічних характеристик товару (Додаток 2 до Тендерної документації).
Посилаючись на п.4.ст.23 Закону: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".», інформуємо, що наявне у тендерній документації посилання на конкретну марку – «КІА» є необхідним та містить вираз «Еквівалент».
Необхідність полягає у тому, що Замовник є державною неприбутковою організацією та фінансується з державного бюджету України і відповідно до законодавства має право проводити закупівлі стосовно нових автомобілів. Тому, проаналізувавши ринок нових автомобілів в Україні класу «Легковий», з урахуванням Постанови КМУ №332 від 04 квітня 2001 року «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету», було встановлено, що найбільш вигідними автомобілями у критерії «ціна-якість» є автомобілі, що виробляються та реалізовуються групою «Hyundai Kia Automotive Group». Внаслідок чого було зроблено зазначення на марку «КІА» із виразом «еквівалент». Також, хочемо зазначити, що наявні характеристики, що визначені у Тендерній документації, є досить актуальними і для інших виробників автомобілів, у більшості характеристиках було зазначено «не менше», «не більше» , та загальні складові авто, що притаманні й іншим автомобілям.
З повагою, тендерний комітет НЦ «МАНУ».