-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (райони: Бойківський, Новоазовський, Нікольський, Волноваський, Мангушський)
Завершена
49 780 530.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 746 707.95 UAH
мін. крок: 1.5% або 746 707.95 UAH
Номер:
6477962e1686425cb2238d3f8f964505
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-19-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.07.2021 00:00
Період моніторингу:
19.07.2021 14:22 - 10.08.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
19.07.2021
№455
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 №003100-18/7042-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 19.07.2021 №455
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-11-20-006056-c 20.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Славдорстрой», ТОВ «ДС Пром Груп», Дочірнє підприємство «Донецький облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія автомобільні дороги України» та ТОВ «Управління виробничо-технологічного комплектування маріупольбуд», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності укладання додаткових угод – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 27 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності укладання додаткових угод.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами) (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «Славдорстрой», ТОВ «ІБК Енерготехбуд», Дочірнє підприємство «Донецький облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія автомобільні дороги України», ТОВ «Управління виробничо-технологічного комплектування маріупольбуд» та ТОВ «ДС Пром Груп», протокол засідання тендерного комітету від 16.02.2021 №51, вимогу про усунення невідповідностей, укладений договір від 01.03.2021 №20/21 (далі – Договір), зміни до договору, Додаткову угоду від 11.03.2021 №1, Додаткову угоду від 22.03.2021 №2, Додаткову угоду від 02.04.2021 №3 та Додаткову угоду від 06.07.2021 №4, рішення постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1618-р/пк-пз від 29.01.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
27.07.2021 13:47 - 31.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.07.2021 13:47