• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

природний газ

• Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. • уточнюючий код ДК 021:2015 - 09123000-7 • Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону (п.3 ч.4 ст.2 Закону). • Місцезнаходження замовника – 30602, Хмельницька обл., Теофіпольський район, селище міського типу Теофіполь, ВУЛ. ЗАВОДСЬКА, будинок 2; • умови надання забезпечення тендерних пропозицій – відповідно до умов тендерної документації.

Завершена

1 002 906.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 014.53 UAH
Номер: 0ad2824baf2f470c9d6fa45e32812ce9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-19-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.08.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 20.08.2021 09:37 - 15.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З від 19.08.2021 № 515 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 19.08.2021 № 515 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 6 UA-2020-11-19-002786-b 19.11.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Волинець М.С. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.), +38 (0 67) 380-90-45, m.s.volynets@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до істотних умов договору встановлено порушення пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання вимог Закону щодо оприлюднення внесення змін до договору встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання вимог Закону щодо оприлюднення внесення змін до договору встановлено порушення вимог частини 7 статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального некомерційного підприємства «Теофіпольський центр первинної медико-санітарної допомоги» Теофіпольської селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника протоколом від 19.11.2020 № 2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 07.12.2020, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРГАЗ ЕНЕРГО ПОСТАВКА», повідомлення про намір укласти договір від 14.12.2020, договір постачання природного газу від 28.12.2021 № 21/162, додаткові угоди до договору від 21.01.2021 № 1, від 04.02.2021 № 2, від 26.02.2021 № 3, від 23.04.2021 №4, від 18.06.2021 №5, від 30.08.2021 №6, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 21.01.2021, від 04.02.2021, від 18.06.2021, звіт про виконання договору від 30.08.2021, пояснення від 30.08.2021 та документи, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону внесено зміни до істотних умов договору з підстав, які не відповідають вимогам Закону. Згідно роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 24.11.2020 № 3304-04/69987-06 внесення змін до договору про закупівлю у випадках, які передбачені Законом та умовами такого договору, має відбуватися шляхом укладення додаткової угоди, а також бути обґрунтованим та документально підтвердженим у спосіб, встановлений у договорі. Так, додатковою угодою від 23.04.2021 № 4 сторонами збільшено ціну природного газу за одиницю товару на 8,57 % (7,99 грн./м.куб з ПДВ) на підставі експертного висновку Хмельницької торгово – промислової палати від 08.04.2021 №22-05/282 (далі – експертний висновок). У відповідності до експертного висновку коливання ціни газу на ринку з 01.02.2021 по 01.04.2021 відбулося лише на 7,38% за одиницю товару. Отже, за результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до істотних умов договору про закупівлю встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону укладено додаткову угоду № 4 від 23.04.2021 до Договору на зміну ціни за одиницю товару в розмірі, непропорційному зростанню ціни на ринку та який перевищує середньоринковий рівень вартості газу за даними експертного висновку. За результатами моніторингу питання дотримання вимог Закону щодо оприлюднення внесення змін до договору встановлено, що Замовником в порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору від 26.02.2021 №3, від 23.04.2021 №4, від 30.08.2021 №6. Пунктом 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: внесення змін до договору про закупівлю протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Так, на підставі наданих пояснень (інформації, документів) встановлено, що Замовником через авторизовані електронні майданчики не оприлюднено в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом зміни до договору від 26.02.2021 №3 та від 23.04.2021 №4. В порушення вимог закону частини 7 статті 41 Закону Замовником не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 26.02.2021 №3, від 23.04.2021 №4, від 30.08.2021 №6. Станом на дату завершення моніторингу Замовником оприлюднено додаткову угоду про розірвання договору від 30.08.2021 №6 та звіт про виконання договору від 30.08.2021.
Період усунення порушень: 03.09.2021 12:37 - 18.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.09.2021 12:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником укладено додаткову угоду № 6 від 30.08.2021 року про розірвання договору з метою усунення порушень які виникли через виявлені порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 09.09.2021 11:38

Запити/Пояснення