• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. А також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою

Завершена

1 287 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 436.00 UAH
Номер: dca561788fde46ae85cb06f0568d55c1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-05-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.07.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 05.07.2021 10:36 - 27.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 02.07.2021 № 427 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 02.07.2021 № 427 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 11 UA-2020-11-19-002010-a 19.11.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Швець І.Ю. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 265-15-33, innamonarch@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону, передбачених законодавством, та вжити заходів щодо недопущення їх в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Маківської сільської ради Маківської сільської об’єднаної територіальної громади (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 19.11.2020 №12, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 07.12.2020, протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.12.2020 № 14, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРГАЗ ЕНЕРГО ПОСТАВКА» (далі – ТОВ «УКРГАЗ ЕНЕРГО ПОСТАВКА»), повідомлення про намір укласти договір від 14.12.2020, договір на постачання природного газу від 28.12.2020 № 21/145 (далі – Договір), додаткову угоду від 25.02.2021 № 2 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору від 26.02.2021, додаткову угоду від 23.04.2021 № 3 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору від 27.04.2021, додаткову угоду від 25.05.2021 № 4 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору від 28.05.2021, додаткову угоду від 29.06.2021 № 5 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору від 29.06.2021, пояснення від 09.07.2021 та документи, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Під час моніторингу постала потреба в отриманні пояснення від Замовника, про що опубліковано запит від 05.07.2021, проте в порушення частини п’ятої статті 8 Закону Замовник оприлюднив відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель 09.07.2021, чим недотримав терміну (три робочих дні з дня оприлюднення запиту).
Період усунення порушень: 15.07.2021 13:06 - 30.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 15.07.2021 13:06

Запити/Пояснення