-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сир кисломолочний жирністю не менше 9%, Сир твердий жирністю не менше 50%. (ДК 021:2015:15540000-5 Сирні продукти)
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Торги відмінено
3 309 405.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 547.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 547.03 UAH
Номер:
781d9ebacf5a409eac1887f87c0370f2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-17-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.12.2020 00:00
Період моніторингу:
18.12.2020 15:07 - 15.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.12.2020
№ 77
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.12.2020 № 77.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-11-18-011824-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник прийняв рішення про відміну торгів, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 29.12.2020, на підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію від 18.11.2020 року, тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП «Фільчук Ніна Степанівна», протокол розгляду тендерних пропозицій від 09.12.2020 року, протокол засідання тендерного комітету від 29.12.2020 року, повідомлення про намір укласти договір від 10.12.2020 року, та пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель від 23.12.2020 року.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП Фільчук Ніна Степанівна не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до Додатку 5 тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання листа-гарантії про відповідність якості товару, який зокрема має містити інформацію про номер та дату договору з акредитованою лабораторією на дослідження продукції, а також має містити інформацію про відповідність товару, зокрема сиру твердого жирністю не менше 50% вимогам ДСТУ.
Проте, на виконання вищевказаної умови, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Фільчук Ніна Степанівна, надано вищевказаний лист-гарантію, в якому не зазначено інформацію про номер та дату договору з акредитованою лабораторією на дослідження продукції та не зазначено інформацію про відповідність сиру твердого жирністю не менше 50% вимогам ДСТУ, чим не дотримано вимоги Додатку 5 тендерної документації.
Окрім того, пунктом 1.8 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що якщо у складі тендерної пропозиції учасника надано скан-копію будь-якого документу, текст якої є нечитабельним (нечітке зображення, та/або в якому відсутні окремі фрагменти сторінки/інформації документу на його копії, тощо), вказаний документ вважатиметься не наданим, з настанням відповідних наслідків згідно Закону.
Проте, учасником ФОП Фільчук Ніна Степанівна у складі пропозиції надано копії двох декларацій на товар, які є нечитабельними, чим не дотримано вимоги пунктом 1.8 розділу 3 тендерної документації та відповідно не підтверджено інформацію пункту 6 розділу 3 тендерної документації.
Отже, моніторингом установлено, що на порушення вимог абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Фільчук Ніна Степанівна як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
12.01.2021 09:00 - 27.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
12.01.2021 09:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет Замовника прийняв рішення про відміну торгів (протокол засідання тендерного комітету від 29.12.2020 року) на підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону.
Дата публікації звіту:
12.01.2021 11:35
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів
Дата публікації:
13.01.2021 10:16
Запити/Пояснення
Номер:
09fa7df94cf04f0c8404ed7cef6147a8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.12.2020 10:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.12.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Сир кисломолочний жирністю не менше 9%, Сир твердий жирністю не менше 50%. (ДК 021:2015:15540000-5 Сирні продукти)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-18-011824-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до п.19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 9. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення (тендерного комітету) уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції переможця ФОП «Фільчук Ніна Степанівна», з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
9881c75c3b4f436cab1254acc77640b2
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
23.12.2020 16:50
Опис:
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Фільчук Н.С. тендерним комітетом було складено "Протокол розгляду" стосовно спірних питань, що виникли під час вивчення документів Учасника (додається). Формальних (несуттєвих) помилок, в розумінні Наказу Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”, виявлено не було.