• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

«Код ДК 021-2015 (CPV) 39710000-2 - Електричні побутові прилади»

Місцезнаходження замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 251; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч. 1 ст. 2 Закону; Вид закупівлі: відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону; Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету; Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі-відповідно до Повідомлення про намір укласти договір. Предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації відкритих торгів. Мова, якою мають бути подані тендерні пропозиції: Усі документи, що надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні бути українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений іншою мовою учасник надає переклад цього документу українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.

Завершена

482 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 390.00 UAH
Номер: cb154166357241fcb632e1f1f9611a68
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-17-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.12.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 17.12.2020 11:39 - 14.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.12.2020 № 252 Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 17.12.2020 № 252 Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-18-005869-a,18.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 47) 263-16-14, tkachenko.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Дяк Олександр Іванович за лотом «Придбання побутової техніки та обладнання для ДНЗ № 74» встановлено порушення пунктів 1, 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього; відміни тендеру за лотом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Тендер за лотом «Придбання побутової техніки та обладнання для ДНЗ № 74» відмінено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього; відміни тендеру за лотом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.11.2020 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОДТОРГСЕРВІС ПЛЮС» (далі – ТОВ «ПРОДТОРГСЕРВІС ПЛЮС») за лотами «Придбання промислової пральної машини ДНЗ № 13», «Придбання промислової пральної машини для ДНЗ № 43», «Придбання промислової пральної машини ДНЗ № 59», «Придбання промислової пральної машини ДНЗ № 47»; тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Дяк Олександр Іванович (далі – ФОП Дяк Олександр Іванович) за лотами «Придбання промислової пральної машини ДНЗ № 13», «Придбання промислової пральної машини для ДНЗ № 43», «Придбання побутової техніки та обладнання для ДНЗ № 43», «Придбання промислової пральної машини ДНЗ № 59», «Придбання промислової пральної машини ДНЗ № 47»; «Придбання побутової техніки та обладнання для ДНЗ № 74»; протокольні рішення уповноваженої особи від 08.12.2020; повідомлення про намір укласти договір; пояснення, отримані 21.12.2020 від Замовника в електронній системі закупівель; документи, надані ФОП Дяк Олександр Іванович як переможцем процедури закупівлі відповідно до частини шостої статті 17 Закону за всіма лотами; договори про закупівлю від 22.12.2020 № 92, № 91, № 94, № 93 за лотами «Придбання промислової пральної машини ДНЗ № 13», «Придбання промислової пральної машини для ДНЗ № 43» «Придбання побутової техніки та обладнання для ДНЗ № 43», «Придбання промислової пральної машини ДНЗ № 59»; звіти про проведення процедури закупівлі; додаткові угоди від 28.12.2020 № 1 та від 31.12.2020 № 2 до договорів від 22.12.2020 № 92, 91, 94, 93; повідомлення про внесення змін до договорів про закупівлю від 22.12.2020 № 92, 91, 94, 93, оприлюднені в електронній системі закупівель 29.12.2020 та 06.01.2021 відповідно; протокольне рішення уповноваженої особи від 21.12.2020; інформація про відміну тендеру за лотами «Придбання промислової пральної машини ДНЗ № 47», «Придбання побутової техніки та обладнання для ДНЗ № 74». Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на порушення пунктів 1, 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі за лотом «Придбання побутової техніки та обладнання для ДНЗ № 74» ФОП Дяк Олександр Іванович, який не виконав вимоги частини першої статті 26 Закону і пункту 1.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та не завантажив за цим лотом необхідні документи тендерної пропозиції, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Період усунення порушень: 11.01.2021 16:07 - 26.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 11.01.2021 16:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто шляхом відміни закупівлі за лотом (протокол додається)
Дата публікації звіту: 12.01.2021 17:14

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Тендер за лотом «Придбання побутової техніки та обладнання для ДНЗ № 74» відмінено
Дата публікації: 15.01.2021 08:24

Запити/Пояснення