• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії

. Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - Українська мова.

Завершена

3 175 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 875.00 UAH
Номер: f1ffbad09b924717b80f6f6fcdcdccbb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-31-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.12.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 31.12.2020 11:58 - 27.01.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.12.2020 № 377 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 30.12.2020 № 377 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 14 UA-2020-11-18-002261-b 18.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 96) 938-08-18, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МЕДГАРАНТ», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель медичного реабілітаційного центру Міністерства внутрішніх справ України «Перлина Прикарпаття» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену головою тендерного комітету Замовника 19.06.2020 № б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДГАРАНТ» (далі – ТОВ «МЕДГАРАНТ»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 07.12.2020, протокол засідання тендерного комітету від 11.12.2020 № 5, повідомлення про намір укласти договір від 11.12.2020, договір про закупівлю Товару за державні кошти від 22.12.2020 № 880/3110 (далі – Договір), пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 12.01.2021 через електронну систему закупівель. В ході здійснення моніторингу Замовник 31.12.2020 оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання Договору.
Період усунення порушень: 19.01.2021 17:09 - 23.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 19.01.2021 17:09

Запити/Пояснення