• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 44810000-1 – Фарби (Емаль ПФ-266С; емаль ПФ-115С; розчинник для емалі)

Завершена

235 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 175.00 UAH
Номер: 1183a2e436d741379637b201d4b4735d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-23-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.02.2022 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 23.02.2022 18:07 - 19.03.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 22.02.2022 № 113 Дніпро Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 113 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 3. UA-2020-11-18-003649-a, ДК 021:2015: 44810000-1 - Фарби, яка проведена Відділом освіти, молоді та спорту Чернігівської селищної ради Чернігівського району Запорізької області;
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 61) 764-86-75, lvkarpenko2015@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує оприлюднити звіт про виконання договору від 21.12.2020 № 948 та здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі звіту про виконання договору на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти, молоді та спорту Чернігівської селищної ради Чернігівського району Запорізької області (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, договір від 21.12.2020 № 948. Аналізом процедури закупівлі встановлено, що згідно інформації викладеної на сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) за результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та переможцем ТОВ «Виробнича Компанія «ЛКМ» укладено договір від 21.12.2020 № 948 на суму 175 000,02 гривень. Відповідно до умов вказаного договору, цей договір набирає чинності з дня підписання і діє до 31.12.2020, але в будь якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Дослідженням сайту spending.gov.ua підтверджено оплату за договором на загальну суму 175 000,02 гривень. Відповідно до частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, а саме: - звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання; - повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Таким чином, Замовником станом на момент проведення моніторингу процедури закупівлі звіт про виконання договору або додаткової угоди щодо подовження строку дії Договору/розірвання Договору не оприлюднено, чим недотримано вимоги частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 01.06.2022 00:07 - 17.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 01.06.2022 00:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за результатами проведенного моніторингу закупівлі від 01.06.2022 р. уповноваженою особою Руденко Т.Ю. прозвітовано про договору від 21.12.2020 № 948. У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України уповноважена особа не має технічної можливості використати КЕП для електронного підпису.
Дата публікації звіту: 01.09.2022 09:50