-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
- 2
"КОД ДК 021:2015 09310000-5 – ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ (ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ) 2 Лоти Лот 1 - електрична енергія за тарифом для непобутових споживачів (не врахована плата за розподіл електричної енергії) за кодом ДК 021:2015 09310000-5 електрична енергія Лот 2 - електрична енергія за тарифом для побутових споживачів (гуртожитку) (врахована плата за розподіл електричної енергії) за кодом ДК 021:2015 09310000-5 електрична енергія "
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Завершена
6 212 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 686.00 UAH
мін. крок: 0% або 1 686.00 UAH
Номер:
7ba2775bad2c415fa578d3cef13f0724
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-02-26-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.02.2021 00:00
Період моніторингу:
26.02.2021 12:30 - 23.03.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.02.2021 № 170
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 26.02.2021 № 170
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-11-17-011866-c 17.11.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення ч. 1 ст. 10, абз. 2 ч. 12 ст. 29, п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, оприлюдненні інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам закону, розкритті тендерних пропозицій та їх розгляді, своєчасності укладання договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом приведення істотних умов договору до вимог законодавства у сфері публічних закупівель, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 березня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 17.11.2020 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК»,ТОВ «ЛУБНИГАЗ-ТРЕЙДИНГ», ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ», повідомлення про намір укласти договір від 29.12.2020, договір від 13.01.2021 № 2, додаткову угоду від 10.02.2021 № 1 (далі – ДУ № 1). Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником по лоту № 2 відмінено торги у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій.Моніторингом встановлено, що Замовником по лоту № 1 в порушення частини 1 статті 10 Закону та відповідно до абзацу 2 частини 12 статті 29 Закону за результатами розгляду тендерних пропозицій не оприлюднено в електронній системі закупівель, протягом одного дня з дня затвердження, протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом. Крім того, ДУ № 1 змінено істотні умови договору, зокрема збільшено ціну за одиницю товару до 10 відсотків. Слід зазначити, що підставою для укладення додаткової угоди був експертний висновок від 19.01.2021 № 124/21, виданий Харківською торгово-промисловою палатою. Однак, відповідно до цінової пропозиції Переможця, поданої станом на 18.12.2020, та договору від 13.01.2021 № 2 ціна за одиницю товару складала 1,95 грн за 1 кВт.год без ПДВ (2,34 грн з ПДВ). Разом з тим, додатковою угодою від 10.02.2021 № 1 ціну за одиницю товару збільшено до 2,115 грн без ПДВ (2,538 грн з ПДВ). При цьому, аналізом даних веб-сайту ДП «Оператор ринку» (https://www.oree.com.ua/) встановлено, що середньозважена ціна електричної енергії на ринку «на добу наперед» за грудень 2020 року складала 1 541,52 грн, а за січень 2021 року - 1 462,52 грн, тобто ціна за одиницю товару у січні знизилася на 5,12%. Слід зазначити, що частиною 5 статті 41 Закону передбачено виключні випадки зміни істотних умов договору про закупівлю після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, у тому числі збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання його ціни за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Враховуючи зазначене, додатковою угодою від 10.02.2021 № 1 Замовником збільшено ціну за одиницю товару не пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку, що є порушенням вимог п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону. Отже, договір від 13.01.2021 № 2 в частині укладання ДУ № 1 є нікчемним у відповідності до пункту другого частини першої статті 43 Закону.
Період усунення порушень:
25.03.2021 15:40 - 09.04.2021 01:00
Дата публікації висновку:
25.03.2021 15:40
Оскарження висновку в суді
Опис:
Повідомляємо, що Комунальне некомерційне підприємство «Броварська багатопрофільна клінічна лікарня» Броварської районної ради Київської області та Броварської міської ради Київської області, 08.04.2021р. направила позовну заяву до Київського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку Північного офісу Державної аудиторської служби, складеного за результатами моніторингу закупівлі: UA-2020-11-17-011866-c.
Дата публікації:
09.04.2021 14:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку
Дата публікації звіту:
31.03.2021 16:55
Запити/Пояснення
Номер:
3b80ea09782849f687a80451fd5d1339
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.03.2021 10:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.03.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю електричної енергії, за кодом ДК 021:2015:09310000-5 - Електрична енергія (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-17-011866-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення та документального підтвердження коливання ціни електроенергії на ринку, що стало підставою для збільшення ціни за одиницю товару.Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення долучити документальне підтвердження.
Номер:
40f6f8fa94ff4633b20611a498c94838
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
18.03.2021 14:06
Опис:
Керуючись пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», беручи до уваги лист Мінекономрозвитку України від 14.08.2019 р. № 3304-04/33869-06 «Щодо зміни ціни у договорах постачання електричної енергії», та відповідно до підпункту 2 пункту 13.2 розділу 13 Договору № 2 від 13.01.2021р. КНП «Броварська БКЛ» 10.02.2021 року уклала Додаткову угоду № 1 про підвищення ціни за одиницю товару до 10 відсотків. Підставою для підвищення ціни за одиницю товару (електроенергії) до 10 відсотків по закупівлі «КОД ДК 021:2015 09310000-5 – ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ (ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ) 2 Лоти. Лот 1 - електрична енергія за тарифом для непобутових споживачів (не врахована плата за розподіл електричної енергії) за кодом ДК 021:2015 09310000-5 електрична енергія. Лот 2 - електрична енергія за тарифом для побутових споживачів (гуртожитку) (врахована плата за розподіл електричної енергії) за кодом ДК 021:2015 09310000-5 електрична енергія», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-11-17-011866-c, є повідомлення від ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» від 27.01.2021 р. № 20012021/64 (додається), та експертний висновок Харківської торгово-промислової палати № 124/21 від 19.01.2021 року (додається).
Номер:
db98546949c34f5e8ed4a11e27eca3e3
Назва:
Електрична енергія
Дата опублікування:
29.03.2021 15:32
Опис:
Тендерним комітетом КНП «Броварська БКЛ» БРР БМР уважно розглянуті всі зауваження висловлені, працівниками Північного офісу держаудитслужби Державної аудиторської служби України (надалі Північний офіс Держаудитслужби).
Проте, є необхідність в наданні Вами роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань.
1. Яким нормативним документом керувались працівники Північного офісу Держаудитслужби при визначені періодів порівняння ціни, а саме порівняння середньозваженої ціни РДН (ціни ринку на добу на перед) грудня 2020 року з середньозваженою ціною РДН (ціни ринку на добу на перед) січня 2021 року.
2. Якими даними потрібно керуватися при аналізі коливання ціни на ринку, коли ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ» на своєму веб сайті https://www.oree.com.ua/ в закладці аналітичні матеріали https://www.oree.com.ua/index.php/web/772 надає середньозважену ціну ринку за одну добу, за 10 днів (перша декада місяця), 20 днів ( дві декади місяця), за місяць в цілому, за квартал року, за півріччя та за рік в цілому.
3. При аналізі ринку електричної енергії Замовник повинен керуватися тільки даними ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ» чи додатково може враховувати дані інших органів? Оскільки Вами аналізувались тільки дані ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ».
4. Чи правомірно при аналізі коливання ціни, враховувати інформацію за період, в який Замовник не закуповував товар?
5. Якщо Вами зазначається (отже, договір від 13.01.2021№2 в частині укладення ДУ №1 є нікчемним у відповідності до пункту другого частини першої статті 43 Закону), то які дії Замовник зобов’язаний здійснити щодо усунення виявлених порушень, адже згідно п. 3 висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-17-011866-c, зобов’язання вчинити дії є відсилочними на чинне законодавства. Просимо роз’яснити, який саме пункт, статтю та нормативний документ потрібно застосувати Замовнику при приведені істотних умов договору до вимог законодавства.