• Переговорна процедура для потреб оборони
  • Безлотова
  • КЕП
  • 5

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала

00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Завершена

0.00 UAH з ПДВ
Номер: 512106564e724cf3a4b1fb6ffa942121
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-25-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.06.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 25.06.2021 15:41 - 20.07.2021 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 25.06.2021 № 203 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9 UA-2020-11-16-014350-c 16.11.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, vynohradov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та/або щодо кваліфікаційних критеріїв до учасників відбору, та/або на вимогу про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі установлено порушення вимог частини одинадцятої статті 3 Закону про особливості закупівель. За результатами аналізу питання внесення змін до договору установлено порушення вимог пункту 7 частини п’ятої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення відбору, внесення змін до нього вимогам Закону про особливості закупівель та Закону, розгляду цінових пропозицій UAB «Pontem», ТОВ «РЕЙТЕН КОМПАНІ», ТОВ «СЕПЛАЙ», ТОВ «Фабрика Смаку», ФОП Кравченя П.Г., ФОП Аврахова К.Г., ТОВ «МАЯК-ПІВДЕНЬ» та ТОВ «Преміум Компані», ТОВ «ВСВ» своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, оприлюднення внесення змін до договору, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору (ціни за одиницю послуги) до умов договору укладеного за результатом переговорної процедури закупівлі (відбору) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 16 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення відбору (далі – Оголошення) вимогам Закону України «Про особливості здійснення закупівель, товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» (далі – Закон про особливості закупівель) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та/або щодо кваліфікаційних критеріїв до учасників відбору, та/або на вимогу про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, розгляду цінових пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель Міністерства оборони України (далі – МОУ) (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком оперативного, технічного та медичного забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відбору учасників для проведення переговорної процедури закупівлі для потреб оборони (зі змінами) (далі – Оголошення), затверджене протоколом засідання тендерного комітету від 16.11.2020 № 75/674/1 зі змінами від 08.12.2021, реєстр пропозицій від 15.12.2020, цінові пропозиції UAB «Pontem», товариства з обмеженою відповідальністю «РЕЙТЕН КОМПАНІ», (далі – ТОВ «РЕЙТЕН КОМПАНІ»), товариства з обмеженою відповідальністю «СЕПЛАЙ» (далі – ТОВ «СЕПЛАЙ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Фабрика Смаку» (далі – ТОВ «Фабрика Смаку»), фізичної особи-підприємця Кравченя Петро Григорович (далі – ФОП Кравченя П.Г.), фізичної особи-підприємця Аврахової Катерини Григорівни (далі – ФОП Аврахова К.Г.), товариства з обмеженою відповідальністю «МАЯК-ПІВДЕНЬ» (далі – ТОВ «МАЯК-ПІВДЕНЬ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Преміум Компані» (далі – ТОВ «Преміум Компані») та товариства з обмеженою відповідальністю «Військсервіс-волонтер» (далі – ТОВ «ВСВ»), витяги з протоколів засідання тендерного комітету від 15.12.2020 № 75/674/9, від 18.12.2020 № 75/674/11, від 18.12.2020 № 75/674/12, від 18.12.2020 № 75/674/13, від 21.12.2020 № 75/674/15, від 21.12.2020 № 75/674/15, від 21.12.2020 № 75/674/16, від 23.12.2020 № 75/674/18, від 23.12.2020 № 75/674/19, від 28.12.2020 № 75/674/21, від 28.12.2020 № 75/674/22, від 29.12.2020 № 75/674/24, від 21.01.2020 № 75/674/27, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 02.12.2020 № 22369-р/пк-пз та № 22376-р/пк-пз, від 06.01.2021 № 159-р/пк-пз, від 12.01.2021 № 374-р/пк-пз, від 09.02.2021 № 2272-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договорів від 21.01.2021, договір про закупівлю від 10.02.2021 № 286/2/21/5 (далі – договір) , додаткову угоду від 10.02.2021 № 1 до договору, повідомлення про внесення змін до договору від 15.02.2021, додаткову угоду від 19.02.2021 № 2 до договору, повідомлення про внесення змін до договору від 19.02.2021, додаткову угоду від 23.02.2021 № 3 до договору, повідомлення про внесення змін до договору від 23.02.2021, додаткову угоду від 23.02.2021 № 4 до договору, повідомлення про внесення змін до договору від 01.04.2021, додаткову угоду від 31.03.2021 № 5 до договору, повідомлення про внесення змін до договору від 01.04.2021, додаткову угоду від 22.04.2021 № 6 до договору, повідомлення про внесення змін до договору від 26.04.2021, додаткову угоду від 28.04.2021 № 7 до договору, повідомлення про внесення змін до договору від 28.04.2021, додаткову угоду від 07.05.2021 № 8 до договору, повідомлення про внесення змін до договору від 12.05.2021, додаткову угоду від 17.05.2021 № 9 до договору, повідомлення про внесення змін до договору від 18.05.2021, додаткову угоду від 14.06.2021 № 10 до договору, повідомлення про внесення змін до договору від 15.06.2021, пояснення та документи Замовника на запити Держаудитслужби, отримані 02.07.2021 та 12.07.2021 через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення вимог частини одинадцятої статті 3 Закону про особливості закупівель несвоєчасно надав в електронній системі закупівель (08.12.2020), зокрема надав з порушенням терміну (протягом двох робочих днів з дня оприлюднення звернень учасником), відповіді на вимоги про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. (UA-2020-11-16-014350-c.c9, UA-2020-11-16-014350-c.c10, UA-2020-11-16-014350-c.c11, UA-2020-11-16-014350-c.c12, UA-2020-11-16-014350-c.c13, UA-2020-11-16-014350-c.c14, UA-2020-11-16-014350-c.c15, UA-2020-11-16-014350-c.c16, UA-2020-11-16-014350-c.c17). Відповідно до частини п’ятої статті 41 Закону визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім визначених випадків. При цьому, Замовник на підставі пункту 7 частини п’ятої статті 41 Закону безпідставно внесені зміни до договору шляхом укладання додаткової угоди від 17.05.2021 № 9, якою змінено ціну однієї послуги харчування в сторону збільшення на загальну суму 3 390 349,26 гривні (без ПДВ) про що наведено в таблиці: Договір №286/2/21/5 Додаткова угода № 9 Різниця показників між Договором №286/2/21/5 та Додатковою угодою № 9 (специфікація 1 та 2) Кількість послуг харчування Ціна однієї послуги харчування, грн (без ПДВ) Вартість послуг харчування, грн Кількість послуг харчування (Специфікація 1) Кількість послуг харчування (Специфікація 2) Ціна однієї послуги харчування, грн (без ПДВ) (Специфікація 2) Вартість послуг харчування, грн (Специфікація 2) Різниця ціни однієї послуги харчування, грн (без ПДВ) між Специфікацією 2 та Специфікацією 1 Різниця вартості послуг харчування, грн (Специфікація 2) 1 2 3 1 2 2 3 2 3 1 366 195,0 25,55 34 906 282,25 600 000,0 642 290,57 25,95 16 667 440,29 0,40 256 916,23 26 645,0 25,55 680 779,75 12 000,0 12 232,43 25,95 317 431,56 0,40 4 892,97 5 924 680,0 67,75 401 397 070,00 2 666 667,0 2 718 151,96 68,90 187 280 670,04 1,15 3 125 874,75 6 935,0 67,75 469 846,25 4 000,0 2 317,66 68,90 159 686,77 1,15 2 665,31 х х 437 453 978,25 х х х 204 425 228,67 х 3 390 349,26 Згідно пояснення, оприлюдненого в електронній системі закупівель, Замовник на питання щодо внесення змін до договору за додатковою угодою від 17.05.2021 № 9 не надав та документально не підтвердив про прийняте рішення щодо зміни ціни одиниці послуги (зокрема не пояснив про зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни), чим порушив вимоги пункту 7 частини п’ятої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 21.07.2021 18:50 - 05.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 21.07.2021 18:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Усунено порушення шляхом укладання додаткової угоди від 28.07.2021 № 11 до договору від 10.02.2021 №286/2/21/5
Дата публікації звіту: 03.08.2021 13:24

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Частково усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Відсутній механізм
  • corruptionChanges: Так
Опис: Усунено порушення шляхом приведення умов договору (ціни за одиницю послуги) до умов договору, укладеного за результатом переговорної процедури для потреб оборони
Дата публікації: 09.08.2021 11:08

Запити/Пояснення