• Переговорна процедура для потреб оборони
  • Безлотова
  • КЕП
  • 3

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала

000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Завершена

0.00 UAH з ПДВ
Номер: b0fe4d212f8344eaa82add29200619e6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-25-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.06.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 25.06.2021 15:22 - 20.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 25.06.2021 № 203 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6 UA-2020-11-16-014318-c 16.11.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, marchukm.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та/або щодо кваліфікаційних критеріїв до учасників відбору, та/або на вимогу про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі установлено порушення вимог частини одинадцятої статті 3 Закону про особливості закупівель. За результатами аналізу питання внесення змін до договору установлено порушення вимог частини п’ятої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення відбору вимогам Закону про особливості закупівель та Закону, розгляду цінових пропозицій ФОП Аврахової, ТОВ «Фабрика смаку», ТОВ «Рейтен компані», ТОВ «Сеплай», ТОВ «Військсервіс-волонтер» своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам цінової пропозиції переможця, оприлюднення внесення змін до договору, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору (ціни за одиниці послуги) до умов договору укладеного за результатом переговорної процедури закупівлі (відбору) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 16 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення відбору вимогам Закону України «Про особливості здійснення закупівель, товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» (далі – Закон про особливості закупівель) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та/або щодо кваліфікаційних критеріїв до учасників відбору, та/або на вимогу про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, розгляду цінових пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам цінової пропозиції переможця, оприлюднення змін до договору, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель Міністерства оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відбору учасників для проведення переговорної процедури закупівлі для потреб оборони (зі змінами) (далі – Оголошення), затверджене протоколом засідання тендерного комітету від 08.12.2020 № 75/673/7, звернення за роз’ясненням до оголошення про проведення відбору та внесення змін до нього від 18.11.2020, від 19.11.2020, від 22.11.2020, роз’яснення до оголошення про проведення відбору та внесення змін до нього від 20.11.2020, від 24.11.2020, від 08.12.2020, вимоги про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі ТОВ «Фуд-кук» без дати, ТОВ «Понтем.уа» від 17.11.2020, від 22.11.2020, ТОВ «Військсервіс-волонтер» від 18.11.2020, від 19.11.2020, ТОВ «Ректан» без дати, ФОП Петросова від Наталія Георгіївна від 24.11.2020, ТОВ «Лайф фреш» від 08.12.2020, відповіді на вимоги про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі від 19.11.2020, від 24.11.2020, від 08.12.2020, від 10.12.2020,, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.12.2020, цінові пропозиції фізичної особи-підприємця Аврахової Катерини Григорівни (далі – ФОП Аврахова), товариства з обмеженою відповідальністю «Фабрика смаку» (далі – ТОВ «Фабрика смаку»), товариства з обмеженою відповідальністю «Рейтен компані» (далі – ТОВ «Рейтен компані»), товариства з обмеженою відповідальністю «Сеплай» (далі – ТОВ «Сеплай»), товариств з обмеженою відповідальністю «Військсервіс-волонтер» (далі – ТОВ «Військсервіс-волонтер»), витяги з протоколів засідання тендерного комітету від 15.12.2020 № 75/673/8, від 18.12.2020 № 75/673/11, від 18.12.2020 № 75/673/12, від 18.12.2020 № 75/673/13, від 21.12.2020 № 75/673/15, від 21.12.2020 № 75/673/16, від 23.12.2020 № 75/673/18, від 23.12.2020 № 75/673/19, від 24.12.2020 № 75/673/21, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 16.12.2020 № 75/673/10, від 18.12.2020 № 75/673/11, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 02.12.2020 № 22375-р/пк-пз та від 04.12.2020 № 22538-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договорів від 24.12.202, договір від 05.01.2021 № 286/2/21/2 (далі – договір), додаткові угоди до договору: від 05.01.2021 № 1 та повідомлення про внесення змін до договору від 06.01.2021, від 21.01.2021 № 2 та повідомлення про внесення змін до договору від 21.01.2021, від 21.01.2021 № 3 та повідомлення про внесення змін до договору від 21.01.2021, від 15.02.2021 № 4 та повідомлення про внесення змін до договору від 15.02.2021, від 19.02.2021 № 5 та повідомлення про внесення змін до договору від 19.02.2021, від 23.02.2021 № 6 та повідомлення про внесення змін до договору від 23.02.2021, від 31.03.2021 № 7 та повідомлення про внесення змін до договору від 01.04.2021, від 22.04.2021 № 8 та повідомлення про внесення змін до договору від 26.04.2021, від 28.04.2021 № 9 та повідомлення про внесення змін до договору від 28.04.2021, від 07.05.2021 № 10 та повідомлення про внесення змін до договору від 07.05.2021, від 17.05.2021 № 11 та повідомлення про внесення змін до договору від 18.05.2021, від 14.06.2021 № 12 та повідомлення про внесення змін до договору від 15.06.2021, пояснення та документи Замовника на запити Держаудитслужби, отримані 01.07.2021 та 12.07.2021 через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до частини другої статті 2 Закону про особливості закупівель, закупівля товарів, робіт і послуг замовниками, зазначеними у частині першій цієї статті, здійснюється відповідно до Закону з урахуванням особливостей, встановлених Законом про особливості закупівель. За результатами моніторингу установлено, що на звернення учасників: за роз’ясненням, яке опубліковано в інформаційній системі закупівель 19.11.2020 (відповідь надано 24.11.2020) та 22.11.2020 (відповідь надано 08.12.2020); з вимогами про усунення порушень: UA-2020-11-16-014318-c.c7 (вимогу ТОВ «Військсервіс-волонтер» подано 19.11.2020, відповідь надано 24.11.2020), UA-2020-11-16-014318-c.c9 (вимогу ТОВ «Понтем експрес.уа» подано 22.11.2020, відповідь надано 08.12.2020), UA-2020-11-16-014318-c.c10, UA-2020-11-16-014318-c.c11, UA-2020-11-16-014318-c.c12, UA-2020-11-16-014318-c.c13, UA-2020-11-16-014318-c.c14, UA-2020-11-16-014318-c.c15, UA-2020-11-16-014318-c.c16, UA-2020-11-16-014318-c.c17, UA-2020-11-16-014318-c.c18 (вимоги ФОП Петросовою Н. Г. подано 24.11.2020, відповідь надано 08.12.2020), Замовник оприлюднив роз’яснення з порушенням терміну (протягом двох робочих днів з дня оприлюднення звернень), чим порушив вимоги частини одинадцятої статті 3 Закону про особливості закупівель. Крім того, за результатом моніторингу установлено, що додатковою угодою № 11 від 17.05.2021 внесено зміни до істотних умов договору, зокрема збільшено ціни послуг харчування. Відповідно до повідомлення про внесення змін від 18.05.2021 зміни встановлені згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (пункт 7 частина п’ять статті 41 Закону). Згідно інформації наданої на запит Держаудитслужби, щодо надання документального обґрунтування підстав збільшення ціни послуги, Замовником збільшення ціни послуги не обґрунтовано документи не надані та як наслідок Замовник не підтвердив законні підстави внесення змін до Договору в частині збільшення ціни. Відповідно до пункту 7 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватись у випадку зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Разом з тим, умовами Договору не передбачено вищезазначений порядок зміни ціни. Зважаючи на зазначене, внесення змін до договору додатковою угодою № 11 здійснено з порушенням вимог частини п’ятої статті 41 Закону та як наслідок призвело до безпідставного збільшення ціни послуг харчування розрахунково на загальну суму 3 250 897,53 грн за рахунок зменшення кількості послуг на 54 386,43 одиниць (Розрахунок 1). Розрахунок 1 Договір №286/2/21/2 Додаткова угода №11 Розрахунок кількість вартість послуги вартість послуг разом кількість вартість послуг разом Вартість згідно договору №286/2/21/2 Вартість згідно додаткової угоди Різниця в кількості Різниця вартості до 24.05.21 після 24.05.21 (7*5) % зростання (9*5) (5+4)-1 (11-8) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 1 211 800 25,30 30 658 540 800 000 401 485,16 30 658 539,9 25,30 10 157 574,54 25,95 2,57 10 418 539,9 -10 314,84 260 965,35 2 555 25,30 64 641,5 2 250 297,36 64 641,49 25,30 7 523,21 25,95 2,57 7 716,49 -7,64 193,28 5 402 365 67,85 366 550 465,25 3 700 000 1 658 369,92 366 550 464,93 67,85 112 520 399,07 69,65 2,65 115 505 464,93 -43 995,08 2 985 065,86 14 965 67,85 1 015 375,25 12 300 2 596,13 1 015 375,67 67,85 176147,42 69,65 2,65 180 820,45 -68,87 4 673,04 4 514 550 2 062 748,57 126 112 541,78 6 631 685 398 289 022 6 577 298,57 398 289 022 122 861 644,24 126 112 541,78 -54 386,43 3 250 897,54
Період усунення порушень: 21.07.2021 18:45 - 05.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 21.07.2021 18:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Усунено порушення шляхом укладання додаткової угоди від 28.07.2021 № 13 до договору від 05.01.2021 №286/2/21/2
Дата публікації звіту: 03.08.2021 13:12

Запити/Пояснення