• Переговорна процедура для потреб оборони
  • Безлотова
  • КЕП

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала

0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Завершена

0.00 UAH з ПДВ
Номер: bd7c5f893dcb4d60a02fda3b639a7396
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-25-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.06.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 25.06.2021 15:54 - 20.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 25.06.2021 № 203 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-11-16-014279-c 16.11.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, vynohradov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання, надання роз’яснень щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та/або щодо кваліфікаційних критеріїв до учасників відбору, та/або на вимогу про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі установлено порушення вимог частини одинадцятої статті 3 Закону про особливості закупівель. За результатами аналізу питання внесення змін до договору установлено порушення вимог частини п’ятої статті 41 Закону. За результатами питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог Оголошення вимогам Закону про особливості закупівель, розгляду цінових пропозицій ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «АГРОПРОДПРОМ-СЕРВІС», фізичної особи-підприємця Аврахова Катерина Григорівна, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам цінової пропозиції переможця, оприлюднення внесення змін до договору, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору (ціни за одиницю послуги) до умов договору укладеного за результатом переговорної процедури закупівлі (відбору) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 16 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення відбору вимогам Закону України «Про особливості здійснення закупівель, товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» (далі – Закон про особливості закупівель) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та/або щодо кваліфікаційних критеріїв до учасників відбору, та/або на вимогу про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, розгляду цінових пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам цінової пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель Міністерства оборони України (далі – МОУ) (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком оперативного, технічного та медичного забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відбору (зі змінами) (далі – Оголошення), затверджене протоколом засідання тендерного комітету від 16.11.2020 № 75/672/1, реєстр пропозицій від 15.12.2020, цінові пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «АГРОПРОДПРОМ-СЕРВІС» (далі – ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «АГРОПРОДПРОМ-СЕРВІС»), фізичної особи-підприємця Аврахова Катерина Григорівна, товариства з обмеженою відповідальністю «ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР» (далі – ТОВ «ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР»), витяги з протоколів засідання тендерного комітету від 15.12.2020 № 75/672/9, від 17.12.2020 №75/672/11, від 18.12.2020 №75/672/14, від 17.12.2020 №75/672/12, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 02.12.2020№ 22368-р/пк-пз, від 29.12.2020 № 24076-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договорів від 18.12.2020, договір про закупівлю від 30.12.2020 № 286/2/20/118 (далі – договір), додаткову угоду до договору від 21.01.2021 № 1 повідомлення про внесення змін до договору від 21.01.2021, додаткову угоду до договору від 15.02.2021 № 2 повідомлення про внесення змін до договору від 15.02.2021, додаткову угоду до договору від 19.02.2021 № 3 повідомлення про внесення змін до договору від 19.02.2021, додаткову угоду до договору від 23.02.2021 № 4 повідомлення про внесення змін до договору від 23.02.2021, додаткову угоду до договору від 31.03.2021 № 5 повідомлення про внесення змін до договору від 01.04.2021, додаткову угоду до договору від 22.04.2021 № 6 повідомлення про внесення змін до договору від 26.04.2021, додаткову угоду до договору від 28.04.2021 № 7 повідомлення про внесення змін до договору від 28.04.2021, додаткову угоду до договору від 07.05.2021 № 8 повідомлення про внесення змін до договору від 07.05.2021, додаткову угоду до договору від 17.05.2021 № 9 повідомлення про внесення змін до договору від 18.05.2021, додаткову угоду до договору від 14.06.2021 № 10 повідомлення про внесення змін до договору від 15.06.2021, пояснення та документи Замовника на запити Держаудитслужби, отримані 06.07.2021, 12.07.2021 та 16.07.2021 через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до частини другої статті 2 Закону про особливості закупівель, закупівля товарів, робіт і послуг замовниками, зазначеними у частині першій цієї статті, здійснюється відповідно до Закону з урахуванням особливостей, встановлених Законом про особливості закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення вимог частини одинадцятої статті 3 Закону про особливості закупівель з порушенням терміну (протягом двох робочих днів з дня оприлюднення звернень учасником) надав роз’яснення (24.11.2020) щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та/або щодо кваліфікаційних критеріїв до учасників відбору (звернення оприлюднене 19.11.2020); та відповіді на вимоги про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі (UA-2020-11-16-014279-c.c7, UA-2020-11-16-014279-c.c9, UA-2020-11-16-014279-c.c10, UA-2020-11-16-014279-c.c11, UA-2020-11-16-014279-c.c12, UA-2020-11-16-014279-c.c13, UA-2020-11-16-014279-c.c14, UA-2020-11-16-014279-c.c15, UA-2020-11-16-014279-c.c16, UA-2020-11-16-014279-c.c17). Також за результатом моніторингу установлено, що додатковою угодою № 9 від 17.05.2021 внесено зміни до істотних умов Договору, зокрема збільшено ціни послуг харчування. Відповідно до повідомлення про внесення змін від 18.05.2021 зміни встановлені згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (пункт 7 частина п’ять статті 41 Закону). Згідно інформації наданої на запит Держаудитслужби, щодо надання документального обґрунтування підстав збільшення ціни послуги Замовником збільшення ціни послуги не обґрунтовано документи не надані та як наслідок Замовник не підтвердив законні підстави внесення змін до Договору в частині збільшення ціни. Відповідно до пункту 7 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватись у випадку зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Разом з тим, умовами Договору не передбачено вищезазначений порядок зміни ціни. Зважаючи на зазначене, внесення змін до договору додатковою угодою № 9 здійснено з порушенням вимог частини п’ятої статті 41 Закону та як наслідок призвело до безпідставного збільшення ціни послуг харчування на загальну суму 5 806 101,58 грн. (без ПДВ) за рахунок зменшення кількості послуг на 104 737,18 одиниці (Розрахунок 1). Розрахунок 1 Договір №286/2/20/118 Додаткова угода №9 Розрахунок кількість вартість послуги вартість послуг разом кількість вартість послуг разом Вартість згідно договору №286/2/20/118 Вартість згідно додаткової угоди Різниця в кількості Різниця вартості до 23.05.21 після 23.05.21 (7*5) % зростання (9*5) (5+4)-1 (11-8) 1.00 2.00 3.00 4.00 5.00 6.00 7.00 8.00 9.00 10.00 11.00 12.00 13.00 1561470.00 25.55 39895558.50 773560.00 758233.53 39895558.22 25.55 19372866.69 26.55 3.91 20131100.22 -29676.47 758233.53 56940.00 25.55 1454817.00 33350.00 22701.49 1454817.06 25.55 580023.07 26.55 3.91 602724.56 -888.51 22701.49 6095865.00 67.75 412994853.75 4165290.00 1856585.61 412994853.72 67.75 125783675.08 70.45 3.99 130796456.22 -73989.39 5012781.15 22630.00 67.75 1533182.50 17860.00 4587.19 1533182.54 67.75 310782.12 70.45 3.99 323167.54 -182.81 12385.41 146047346.96 151853448.54 7736905.00 455878411.75 0.00 455878411.54 -104737.18 5806101.58 Крім цього, в ході моніторингу через електронну систему закупівель оприлюднено запити про надання пояснень (08.07.2021 та 14.07.2021) з вимогою надання документів, які підтверджують внесення переможцем торгів ТОВ «ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР» на рахунок Замовника суми депозиту (забезпечення виконання договору) у розмірі 546 763,13 грн. Проте, Замовник оприлюднив документи в електронній системі закупівель (12.07.2021, 16.07.2021), які не підтверджують дату внесення переможцем торгів забезпечення виконання договору, чим порушив частину п’яту статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 21.07.2021 18:58 - 05.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 21.07.2021 18:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Усунено порушення шляхом укладання додаткової угоди від 28.07.2021 № 11 до договору від 30.12.2020 №286/2/20/118
Дата публікації звіту: 03.08.2021 13:32

Запити/Пояснення