• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Лот 1– 13472 Скарифікатор; 37466 Ручний ланцет для крові, одноразовий; 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD; 35205 Назофарингоскоп жорсткий; 37566 Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з K3EDTA; 58143 Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з K3EDTA; Лот 2 – 58986 Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; 58986 Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; Лот 3 - 16615 Комплект для катетеризації центральної вени; 16615 Комплект для катетеризації центральної вени; 34920 Катетер для периферійного судинного вливання; 34920 Катетер для периферійного судинного вливання; 35201 Канюля назальна стандартна для подачі кисню.

Усі документи, що подаються учасниками відкритих торгів в електронному вигляді через електронну систему закупівель складаються українською мовою

Торги відмінено

428 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 130.00 UAH
Номер: 7027b37cd64845dbb6db266697c74cc7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-16-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.01.2021 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 16.01.2021 13:15 - 06.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.01.2021 № 5 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 15.01.2021 № 5 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу 1. UA-2020-11-16-001563-a 16.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Ковальчук Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, dinik88@bigmir.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ГОЛДЕНМЕД» (лот 1) та ПВКП «ВАЛЛЕНТА» (лот 2) встановлено порушення вимог частини десятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ПВКП «ВАЛЛЕНТА» (лот 1) та ТОВ «ГОЛДЕНМЕД» (лот 2) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни тендеру відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального підприємства «Хмельницька міська дитяча лікарня» Хмельницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 16.11.2020 № 286/1, реєстр отриманих тендерних пропозицій (лот 1, лот 2), протокол розкриття (лот 1, лот 2), тендерні пропозиції приватного виробничо-комерційного підприємства «ВАЛЛЕНТА» (далі – ПВКП «ВАЛЛЕНТА») (лот 1), та товариства з обмеженою відповідальністю «ГОЛДЕНМЕД» (далі – ТОВ «ГОЛДЕНМЕД») (лот 2), протоколи засідання тендерного комітету від 10.11.2020 № 288 та від 10.11.2020 № 289, інформацію про відміну тендеру за лотом 3. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що згідно протоколу засідання тендерного комітету від 10.11.2020 № 288 Замовником прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПВКП «ВАЛЛЕНТА» до лоту 1 та прийнято до розгляду наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, а саме: тендерну пропозицію ТОВ «ГОЛДЕНМЕД». Також, згідно протоколу засідання тендерного комітету від 10.11.2020 № 289 Замовником прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГОЛДЕНМЕД» до лоту 2 та прийнято до розгляду наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, а саме: тендерну пропозицію ПВКП «ВАЛЛЕНТА». Згідно частини одинадцятої статті 29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Водночас, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник перевищив строк розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ГОЛДЕНМЕД» (лот 1) та ПВКП «ВАЛЛЕНТА» (лот 2) та не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення, чим порушив вимоги частини десятої статті 29 Закону. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень: 19.01.2021 18:15 - 03.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 19.01.2021 18:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник перевищив строк розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ГОЛДЕНМЕД» (лот 1) та ПВКП «ВАЛЛЕНТА» (лот 2) та не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення, чим порушив вимоги частини десятої статті 29 Закону. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 14 від 25 січня 2021 року прийнято рішення щодо відміни процедури закупівлі Відкриті торги за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 33140000-3 «Медичні матеріали - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33140000-3» (Лот 1– 13472 Скарифікатор; 37466 Ручний ланцет для крові, одноразовий; 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD; 35205 Назофарингоскоп жорсткий; 37566 Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з K3EDTA; 58143 Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з K3EDTA; Лот 2 – 58986 Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; 58986 Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; Лот 3 - 16615 Комплект для катетеризації центральної вени; 16615 Комплект для катетеризації центральної вени; 34920 Катетер для периферійного судинного вливання; 34920 Катетер для периферійного судинного вливання; 35201 Канюля назальна стандартна для подачі кисню)» за лотом 1 та лотом 2 відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону, у зв’язку із неможливості усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме порушення термінів оприлюднення інформації про закупівлю, що визначенні статтею 10 Закону України про публічні закупівлі. Наразі дане рішення опубліковано, вказана процедура закупівлі відмінена. Виявленні під час моніторингу порушення усуненні.
Дата публікації звіту: 26.01.2021 14:16

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionConsideration: Так
Опис: Замовником оприлюднено рішення про відміну тендеру на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (протокол від 25.01.2021 № 14).
Дата публікації: 27.01.2021 09:10