• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Зернові культури та картопля (картопля) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 03210000-6 Cereals and potatoes (potato) DK 021: 2015 (CPV: 2008): 03210000-6

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою

Завершена

5 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 500.00 UAH
Номер: e17e806309e841ea90800188706ce35b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-22-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.03.2021 12:41 - 13.04.2021 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.03.2021 № 203 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 19.03.2021 № 203 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 19 UA-2020-11-13-002539-a 13.11.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, oksana1325499@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення при визначенні замовником очікуваної вартості предмета закупівлі пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом приведення істотних умов договору, зокрема у частині ціни за одиницю товару, у відповідність до середньоринкових цін затверджених Держкомстатом України, а у випадку не можливості усунення порушення – розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, зміни до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 13.11.2020 року № 630 (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 11.01.2021 б/н, протокол визначення переможця від 19.01.2020 № 8, тендерні пропозиції ФОП БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, ТОВ «Бізнес Плюс ЛТД», ФОП Івашечкін Віктор Олегович (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 19.01.2021, договір від 01.02.2020 № 6, додаткова угода від 02.02.2021 № 1, відповідь Замовника на питання від 26.03.2021. Моніторингом встановлено, що Замовником визначено очікувану вартість на предмет закупівлі 5 100 000,00 грн на момент затвердження тендерної документації виходячи з вартості картоплі 17 грн 00 коп. (сімнадцять гривень 00 копійок) за 1 кілограм (з ПДВ). Згідно з поясненням Замовника, очікувана вартість формувалася на підставі моніторингу ринкових цін обраного виду товару у мережі Інтернет з урахуванням очікуваного рівня інфляції, транспортних витрат та навантажувально-розвантажувальних робіт з постачання товару поступово (дрібними партіями) відповідно до замовлення. Однак, аналізом даних сайту www.ukrstat.gov.ua та інформації, що міститься в мережі Інтернет, спеціалізованих торгівельних майданчиках, у листопаді 2020 середня споживча ціна складала: на картоплю – 9,64 грн. Отже, Замовником не дотримано умови пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, що може призвести до порушення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, передбачені пунктом 2 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 15.04.2021 15:13 - 30.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 15.04.2021 15:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: лист пояснення
Дата публікації звіту: 22.04.2021 17:02

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 30.04.2021 14:46

Запити/Пояснення