• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція приймального відділення в терапевтичному корпусі №4 з добудовою діагностичного блоку КНП «Тернопільська університетська лікарня» ТОР в м. Тернополі по вул. Клінічній,1

Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання

Завершена

11 370 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 852.25 UAH
Номер: f0f2f69ab9a0414aa5cf71cbb1d82d61
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-27-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.01.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 28.01.2021 11:57 - 19.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.01.2021 № 24 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1.Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 27.01.2021 № 24 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2020-11-13-013548-c 13.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведенного моніторингу встановлено порушення ч. 5 ст. 41 та частини 1 статті 43 Закону № 922-VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII(далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, зміни до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 13.11.2020 року б/н зі змінами (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 09.12.2020 б/н, тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВАЛК» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 09.12.2020, договір від 23.12.2020 № 111, додаткова угода від 30.12.2020 №1 до договору, пояснення Замовника від 05.02.2021. Моніторингом встановлено, що додатковою угодою від 30.12.2020 №1 внесено зміни до договору від 23.12.2020 № 111 в частині продовження строку дії договору до 31.12.2021. Згідно п. 12.1 договору від 23.12.2020 № 111, укладеного Замовником з Переможцем, строк дії договору до 31.12.2020 року Відповідно до ч. 5 ст. 41 Закону № 922-VIII істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Також, пунктом 4 розділу 6 ТД зазначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі та визначено перелік істотних умов, а саме: обсяг закупівлі, сума договору, строк дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Поряд з цим, на запит органу державного фінансового контролю від 05.02.2021 щодо причин продовження строку дії договору, Замовником надано Переможця лист від 30.12.2020 № 58 щодо виявлення серед працівників ТОВ «БК Валк» осіб (контактних осіб), які безпосередньо контактували з особами інфікованими коронавірусом (COVID-19), що призвело до впровадження вимушених заходів щодо зменшення ризиків зараження серед колективу. А саме, працівники декількох будівельних бригад перебували на самоізоляції, що призвело до значного відставання від затверджених календарних графіків виконання робіт та неможливості вчасного завершення робіт в повному об'ємі. Таким чином, Замовником документально не підтверджено об’єктивних причин та обставин щодо продовження строку виконання робіт на 1 календарний рік, до 31.12.2021. Отже, додаткова угода від 30.12.2020 №1 до договору від 23.12.2020 № 111, якою змінено терміни строку дії договору без документально підтверджених обставин, укладена з порушенням ч. 5 статті 41 Закону № 922-VIII. Відповідно до ч. 1 ст. 43 Закону № 922-VIII Договір є нікчемним в частині укладання додаткової угоди 30.12.2020 №1 до договору від 23.12.2020 № 111.
Період усунення порушень: 12.02.2021 10:41 - 27.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 12.02.2021 10:41

Оскарження висновку в суді

Опис: КП "Тернопількомунінвест" 26.02.2021 року направило до Тернопільського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Північного офісу Держаудитслужби по даній процедурі закупівлі.
Дата публікації: 26.02.2021 16:49

Запити/Пояснення