• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт першого поверху лікарні та центрального під'їзду для відділення екстреної медичної допомоги як опорної лікарні за адресою: Чернігівська область, місто Бобровиця, вулиця Олега Бичка, будинок1.

Вид забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія, Тендерні пропозиції готуються українською мовою/ами/

Завершена

6 866 146.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 68 661.47 UAH
Номер: 45d50f34acdc4d82a70affe4b3f2da0d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-22-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 22.01.2021 11:49 - 13.02.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.01.2021 Одеса № 43 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 22.01.2021, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 22.01.2021. В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 22.01.2021 № 43 Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 13 UA-2020-11-13-010796-c 13.11.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-05, andreybogdanow@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Бобровицька центральна районна лікарня» Бобровицької районної ради Чернігівської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протоколом уповноваженої особи від 19.11.2020 № 184, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 19.11.2020, та від 23.11.2020, вимоги про усунення порушення товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МОНТАЖ-КОНСТРУКЦІЯ» від 04.12.2020, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Інвестиційна будівельна компанія «Лекс» (далі – ТОВ «Лекс»), протокол уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Лекс» від 29.11.2020 № 2911/20-1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 24.12.2020 №23824-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 03.12.2020, договір про закупівлю від 30.12.2020 № 246. Так, за інформацією, оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу, ТОВ «РЕМБУД КОМ» 11.12.2020 подано скаргу до Органу оскарження щодо порушення Замовником законодавства в сфері публічних закупівель, яку було прийнято до розгляду 15.12.2020. Рішенням Органу оскарження від 24.12.2020 № №23824-р/пк-пз ТОВ «РЕМБУД КОМ» було відмовлено у задоволенні скарги. Моніторинг закупівлі щодо тих питань, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
Період усунення порушень: 03.02.2021 10:58 - 09.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.02.2021 10:58