• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Завершена

3 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 000.00 UAH
Номер: a0a312f648e24746926b65e66200845d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-10-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.11.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 10.11.2021 14:17 - 02.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.11.2021 № 725 Миколаїв Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-11-12-002130-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 12 листопада 2020 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 10.11.2021. Начальник Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 325-90-08, svet-lana.n@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до договору та їх оприлюднення встановлено порушення вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом визнання недійсними додаткових угод від 18.01.2021 № 3 та від 25.01.2021 № 5 до Договору на постачання електричної енергії споживачу від 18.12.2020 № 47/51, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2021 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Арбузинської селищної ради (далі – Замовник) (ID плану UA-P-2020-11-12-003756-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація (зі змінами), затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 17.11.2020 № 60); запитання та вимоги учасників та відповіді на них Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «МЕК»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.12.2020 № 96; повідомлення про намір укласти договір; Договір на постачання електричної енергії споживачу від 18.12.2020 № 47/51 (далі – Договір про закупівлю); повідомлення про внесення змін до Договору про закупівлю від 05.01.2021, 06.01.2021, 18.01.2021, 25.01.2021, 24.02.2021, 09.03.2021 та від 12.03.2021; додаткові угоди до Договору про закупівлю від 04.01.2021 № 1, від 18.01.2021 № 2, від 18.01.2021 № 3 (далі – додаткова угода № 3), від 18.01.2021 № 4, від 25.01.2021 № 5 (далі – додаткова угода № 5), від 01.02.2021 № 6, від 16.02.2021 № 7, від 23.02.2021 № 8, від 09.03.2021 № 9 та від 12.03.2021 № 10; пояснення, інформація та документи, надані Замовником 11.11.2021 та 17.11.2021 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, за результатами процедури закупівлі Замовником 18.12.2020 з ТОВ «МЕК» укладено Договір про закупівлю, до якого упродовж січня – березня 2021 року вносилися зміни щодо збільшення ціни за одиницю товару. Зокрема, відповідно до додаткової угоди № 3 з 01.01.2021 збільшено ціну за 1 кВт*год електричної енергії з 1,50444 грн до 1,57214 грн, тобто на 4,50 відсотка. У поясненнях, наданих 11.11.2021 через електронну систему закупівель, Замовник надав «Цінову довідку» Харківської торгово-промислової палати від 28.12.2020 № 1728/20, в якій відсутня інформація щодо коливання ціни на ринку електричної енергії за період з дати укладання Договору про закупівлю до дати збільшення ціни товару як його істотної умови, тобто з 18.12.2020 до 01.01.2021 року. Таким чином, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник не надав належних доказів про наявність коливання ціни за одиницю товару на відповідному ринку, а також що ціна договору змінена пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку. Тобто Замовник не підтвердив наявність умов, передбачених пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону уклав додаткову угоду № 3 з ТОВ «МЕК» за відсутності законодавчо визначених підстав для збільшення ціни за одиницю товару. Необхідно зазначити, що згідно з додатковою угодою № 5 сторони домовились збільшити з 01.01.2021 ціну за 1 кВт*год електричної енергії з 1,57214 грн до 1,7292 грн, тобто на 9,99 відсотка. Зважаючи на те, що додатковою угодою № 3 ціну за одиницю товару збільшено на 4,50 % також з 01.01.2021, то загальне збільшення ціни на електричну енергію з 01.01.2021 фактично склало 14,49 %, тобто перевищує 10 %, що є порушенням вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 30.11.2021 14:56 - 15.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.11.2021 14:56

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 14/4/2022пр
Дата відкриття провадження: 03.02.2022 00:00
Номер відкриття провадження : 3/467/49/22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень, Арбузинською селищною радою було надіслано 01.12.2021 року на ім'я директора ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія" Лінченка В.В. лист з вихідним номером №1911/05/21 про визнання недійсними додаткових угод від 18.01.2021 р. №3 та від 25.01.2021 р. №5 до Договору на постачання електричної енергії споживачу від 18.12.2020 р. №47/51. Додатком до листа було додано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-12-002130-b, додаткові угоди від 18.01.2021 р. №3 та від 25.01.2021 р. №5, цінова довідка №1728/20 від 28.12.2020р., цінова довідка №142/21 від 21.01.2021р. Від ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія" надійшла відповідь від 06.12.2021 р. з вихідним номером №03/08-1864, в якій було зазначено про відсутність підстав для визнання недійсними вищезазначених додаткових угод. Враховуючи вищевикладене, дотримуючись положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України одностороннє скасування додаткових угод про підвищення ціни від 18.01.2021 р. №3 та від 25.01.2021 р. №5 до Договору на постачання електричної енергії споживачу від 18.12.2020 р. №47/51 неможливе.
Дата публікації звіту: 07.12.2021 13:53

Запити/Пояснення